Facebook data

1
flyg till bali
#41062 flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

klarren
graphgraph

Någon som har några bra tips om billigaste flygvägen till bali? har sett att det är rätt billigt att flyga med Air Asia från kuala lumpur el bangkok till bali..och alltså först hitta något vettigt flyg dit. nån som erfarenhet av denna väg?? och om det är smidigt att flyga med air asia med bräda och så? tack och bock för svar!
klas

Logga in för att svara
#41073 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

min tjej försöker tvinga me mig till indo nästa vår å spanar också på bra + billiga alternativ dit
blir dock bara en 3v semester då vi ska dit me ett annat par...

Logga in för att svara
#41074 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

freddan skrev:
min tjej försöker tvinga me mig till indo nästa vår å spanar också på bra + billiga alternativ dit

fy fan vilken jobbig tjej du har som tvingar med dig. ja hade breakat för länge sedan. usch för sånna där små rackare som kallas kvinnor.

Logga in för att svara
#41099 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Gabbe1983
graphgraph

kolla med malaysian airlines, de har ganska bra priser ibland. Annars kan du leta flyg till singapore eller KL och ta dig enkelt därifrån till bali.
Är du riktigt fattig och lite äventyrslysten så är ett billigt alternativ att åka båt ca 20 min från singapore till Batam (indo) och flyga därifrån till Bali.. blir mkt billigare då det är inrikes helt plötsligt!!

Flyger du med air asia så tar dom 110.000 rupiah för "sports equipment", vilket är ungefär 70-80 spänn.

good luck!

Logga in för att svara
#41101 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

passa dig för thaiairways..... Aldrig mer

Dom ville ha 350 uds enkel för o ta me brädorna till bali, o ja ja betala det ha ha

Logga in för att svara
#41110 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Addis
graphgraph

Har åkt me Malaysian airlines 4 gånger till Indo o kan bara säga....... Bra, billigt, kanon service. Viktigast av allt inge brädavgift.

Logga in för att svara
#41114 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

karip
graphgraph

gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=SN+Resor&geo_area=

Ring dom. Dom fixar billiga resor. Tog oss från sthlm-Bali-Australien-Sthlm för 13 000:-
Domm hookar/hookade resor till snowboard landslaget så borde ju vara decent priser. Dom var då 2-3 tusen billigare än de flesta man hittade på egen hand (1 år sedan)

Logga in för att svara
#41117 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Gabbe1983
graphgraph

Addis skrev:
Har åkt me Malaysian airlines 4 gånger till Indo o kan bara säga....... Bra, billigt, kanon service. Viktigast av allt inge brädavgift.
Nee precis, men däremot får man passa sig för att överskrida 20kg total på bagaget (inkl surfbrädorna). då börjar det kosta lite...

Logga in för att svara
#41139 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

J.Boy
graphgraph

Bokade resa genom ebookers.com med Singapore airlines 7.000 tycker jag var helt ok.

Logga in för att svara
#41143 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Karate_Toni
graphgraph

Flyg i Mai med Thai via BKK till DPS. Men flygplanet var ganska gammal (inget egen teve, bara stor skärm i mitten). Jag kan rekomendera Singapore, Malasian eller Qatar... bättre service etc.
Bräder är gratis med Thai till Bali plus dina 20 kg.

//K-T

Logga in för att svara
#41144 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

karip skrev:

Ring dom. Dom fixar billiga resor. Tog oss från sthlm-Bali-Australien-Sthlm för 13 000:-

du måste verkligen vara en rik flygplansentusiast som har möjlighet att syselsätta sig med en liten tur över bali och oz innan du sedan kliver av planet vid startdestinationen igen......

Logga in för att svara
#41154 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

freddan skrev:

Men kan du inte försöka övertyga henne och det andra ( swinger ) paret att åka till Thailand istället då!! ??

Logga in för att svara
#41181 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

karip
graphgraph

mem skrev:
karip skrev:

du måste verkligen vara en rik flygplansentusiast som har möjlighet att syselsätta sig med en liten tur över bali och oz innan du sedan kliver av planet vid startdestinationen igen......

Uppmärksamt:blush:

Logga in för att svara
#41193 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

GenBanken
graphgraph

Har vart på bali 2 år i rad och kört Bankok tor med billigaste randoomflyget och sen BKK- KL KL - Bali med air asia... det gick loss på ca 8500.. det är lite bökigt med byten osv men jag tror inte att man kan komma undan så mkt billigare.. Air asia tar typ en 60 spänn per flight för brädan

Logga in för att svara
#41201 Svar: flyg till bali 16 år, 8 månader sen Stoke: 2

Mr.Kumis
graphgraph

Malaysian Airlines. Arlanda - KL - Kuta

Brädan ingår i den totala vikten på 20kg. Alltså ingen extra kostnad för brädan.
Man reser ju oftast lätt till Bali men det är värre när man ska hem om man gillar att shoppa. Hade 5kg övervikt sist men slapp betala

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!