Facebook data

1
hyra bräda i sverige?
#41147 hyra bräda i sverige? 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

Tja. Jag har sökt runt på forumet men hittar tyvärr inte det jag söker denna gång så jag tänkte att jag startar en tråd... försök orka läsa er igenom allt tills ni kommer till frågan tack...
Jag har som en ny fisk i vattnet fastnat för surfet. Gick en kurs i varberg och blev helt såld. Det var ju galet underbart! Ska flytta till Australien i januari och har det därför lite skralt i kassan just nu. Vill vänta med att köpa bräda tills jag kommer dit, men vill verkligen inte vänta med att surfa. Finns det då någonstans på sveriges västra sida där man kan tänkas hyra utrustning (eller ffa bräda)? Och då inte bara på helger utan även andra dagar? Har googlat på det men hittar inte mye.. Och skulle det dessutom finnas någon vänlig prick som ville ta mig under armen och tala om för mig var jag får surfa utan att få det onda ögat av localsen vore det också snällt..
Tack tack hörrni.

Logga in för att svara
#41149 Svar: hyra bräda i sverige? 16 år, 8 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

finns väl alltid nån snäll själ?
har en bräda som ja alltid lånar ut åt polare så då kanske de finns nån för dig me där uppe som kan göra samma sak

Logga in för att svara
#41151 Svar: hyra bräda i sverige? 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

FAN. Befinner mig på jobb i annan del av landet ett tag. Annars hade det varit lugnt.

Logga in för att svara
#41166 Svar: hyra bräda i sverige? 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Figge
graphgraph

Kolla surfers.se alt ring dem. De har börjat med uthyrning sedan en kortare tid tillbaka. 200 kr / dag inkl våtdräkt..

I me dig i plurret nu!!!!

/F

Logga in för att svara
#41188 Svar: hyra bräda i sverige? 16 år, 8 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Kolla även hos Göran på BackDoor, ligger i Särö. Eller Backdoor_Goran som han heter här på "SS".
Dom har både brädor och dräkter.

Logga in för att svara
#41197 Svar: hyra bräda i sverige? 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

tackar tackar för era svar, nu har nog det lilla problemet löst sig med utrustning iaf. Då återstår bara att våga sig ut och plaska lite i kanten av era vågor för att lära sig surfa!! Gött!

Logga in för att svara
#41310 Svar: hyra bräda i sverige? 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

mem skrev:
tackar tackar för era svar, nu har nog det lilla problemet löst sig med utrustning iaf. Då återstår bara att våga sig ut och plaska lite i kanten av era vågor för att lära sig surfa!! Gött!

För att citera dig: "Då återstår bara att våga sig ut och plaska lite i kanten av era vågor för att lära sig surfa!!"

För fan tjejen du ska ligga mitt i och va inte rädd att ta för dig av vad modernatur skapat till oss!! det gör ju alla här ändå... hör av dig nån helg när du känner för lite vatten tid så kan jag försöka dra ihop lite gött folk till en session..

Logga in för att svara
#41326 Svar: hyra bräda i sverige? 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

Å det hade varit jätte kul!!!! Vääääldigt gärna! Jag har varit ute en sväng idag. Hyrde grejer och stack till vbg. Shit! Det är ju helt underbart!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!