Facebook data

1
önskar köpa en FCS H2 medium vänster...
#41330 önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 3

Nynäs
graphgraph

sten på torö ....onsdag...simglasögon torsdag... ligger fan nästan max minus nu.. brädan höll:)

Logga in för att svara
#41332 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

Addis
graphgraph

Jag e ute efter en H2 small vänster.
Har vart på g att maila fcs ett tag för att se om man bara kan köpa en ny fena. Jaja manana manana som man säger.

Logga in för att svara
#41334 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Ska faktiskt gå ett beställa hem lösa fenor, men tar nog ett tag till Sverige tyvärr...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#41345 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

annars kan jag köpa din höger...

Skall kolla om jag lyckas laga min med en skruv först bara....

Logga in för att svara
#41348 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Alla ni som är ute efter FCS H2 fenor kan maila David Wickman

davwic(snabel-a)gmail.com

Han har såna fenor. Både de dyra och de inte så dyra....tror jag

Logga in för att svara
#41350 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

jag har 1 large vänster. körde bort mitten å en sido fena på min första session med dom på fitt väddö. tjiit vad dyr session.

Logga in för att svara
#41353 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

jag köper Remos höger o Andiss vänster.....vad ska ni ha för dem???

Logga in för att svara
#41507 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Jag borrade 2 hål i den avslitna plugen och ner i fenan och skruva i rostfri skruv och hällde i epoxy med mald glasfiber och fila och fila så den passa i pluggen igen. Det känns som om det kommer hålla....

Logga in för att svara
#41535 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

jag har en sliten h2 fena, vet inte om den är höger eller vänster men kan ge bort den..tror ja

Logga in för att svara
#41536 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

den e medium och av hightech varianten..

Logga in för att svara
#41716 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: 0

wsv
graphgraph

Köp en ersättningsfena, www.waveskate.se FCS agenten i sverige

Logga in för att svara
#41718 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kan man inte shapa en ny själv? I träslöjden? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:laugh:

Logga in för att svara
#41735 Svar: önskar köpa en FCS H2 medium vänster... 16 år, 9 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Nya fenor kostar ca 600-859 kr. Det är antagligen vad du lägger på en enda utgång på krogen, eller åtminståne en helg. Det handlar alltså bara om prioriteringar. Schysta fenor slår baksmälla med hästlängder, eller?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!