Facebook data

1
kortare surftrip i slutet av oktober
#41368 kortare surftrip i slutet av oktober 16 år, 9 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Har du som jag ett extremt sug efter lite finsurf på senhösten?

Jag tänkte försöka komma iväg en långhelg eller max en vecka i slutet av oktober. Kanske norra Spanien, Portugal eller nått. Inte låst vid nått resmål, men det bör ju var inom ett par timmar med flyg och sen bil. Och det bör helst vara långt ifrån stress och crowds.

Är det någon som har dylika planer och kan tänka sig att joina?

Logga in för att svara
#41435 Svar: kortare surftrip i slutet av oktober 16 år, 9 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Oki dokeli

Tack för visat intresse

Logga in för att svara
#41440 Svar: kortare surftrip i slutet av oktober 16 år, 9 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Ah. Bah, deppa inte Alex. Stressa inte .Surfare måste,, fåligga och fundrera i BINGEN innan dom bästämer sig.Surfa sig å k,surfa så ,sudet.S,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ohjsan tror minsan att jag tuppa av en liten stund:dry:

Logga in för att svara
#41466 Svar: kortare surftrip i slutet av oktober 16 år, 9 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

hmm, har lite sommarjobbscash kvar, men vet inte om jag ska använda dem när det är deprimerande typ efter jul?

Logga in för att svara
#41522 Svar: kortare surftrip i slutet av oktober 16 år, 9 månader sen Stoke: 1

Keno
graphgraph

Tjo Alex!
Drar till France på tisdag i en vecka knappt, hoppas det blir grymt. Nästa gång jag är ledig är i fem veckor från mitten på november, då är jag sugen på en trip igen. /Andreas

Logga in för att svara
#41560 Svar: kortare surftrip i slutet av oktober 16 år, 9 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

hmm, kan ju funka. Men vart åker man?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!