Facebook data

1
WCT tävlingen på Trestles har börjat!
#41558 WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 8 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

www.boostmobilepro.com/

Ingen surf idag men ikväll kan det dra igång! Prognoserna ser bara ut med huvudhögt+ utlovat av arrengörerna.
 
Logga in för att svara
#41561 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
Inlägg: 2613
graphgraph
offline

"arrengörerna" ????
 
Logga in för att svara
#41562 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
Inlägg: 293
graphgraph
offline

R 2 Mick Fanning (AUS)
W9 18 Tom Whitaker (AUS)
B 47 Rob Machado (USA)

de heatet vill man ju inte missa....
 
Logga in för att svara
#41647 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 8 månader sen Stoke: 0

SingöLocal
Inlägg: 31
graphgraph
offline

Nice! tack för tipset, fan då sover man mindre än 8 timmar i natt med:pinch:
 
Logga in för att svara
#41663 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 8 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

Jag kollade just in highlajtsen från gårdagens tävlingar och vågorna och surfarna såg bra ut men jag störde mig som fan på filmningen. Varför filmar de så jävla nära surfaren? Sjukt jobbigt att det alltid är supernärbild. Då ser man inte helheten av åket, man ser inte heller vad vågen gör, man ser inte ens hela vågen. Jävla skitfilmat. Och sen är ju musiken helt sjukt dålig oxå. Tom bättre om de hade dragit på klassiskt.
 
Logga in för att svara
#41666 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 8 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
Inlägg: 500
graphgraph
offline

kollade live hela kvällen å tyckte det va bra. verkligen bra filmat och underhållade. men alla kan inte tycka lika....
 
Logga in för att svara
#41715 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
Inlägg: 7762
graph
offline

jag tycker ändå att det är konstigt att inte alla tycker likadant. Vi är ju alla människor!

Kan det vara att allt handlar om vilken stämning man är i i olika tillfällen... ?

Ja så kan det kanske vara.

nä ?

Jo, kanske..

nja..

vette fan ...

skit i samma det då!!!
 
Logga in för att svara
#41738 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
Inlägg: 1125
graphgraph
offline

faan va goa vågor. Synd bara att det är mer crowded än Torö på ett varmt sommar surf. Här är en bild från Google.

 
Logga in för att svara
#41994 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 49

Jesper B
Inlägg: 473
graphgraph
offline

Satan i gatan vad spännande livesändingen av finalen var. Kelly går uppenbarligen inte att räkna ut, hur knepig knipa han än sitter i. Vilket rip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /JB
 
Logga in för att svara
#41995 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 6

Nicko
Inlägg: 165
graphgraph
offline

Jag säger bara Kelly Slater, åttafaldig världsmästare och har nästan 100% säkrat sin nionde.
39 världscup vinster!! Finalen var lätt det bästa surfning jag sett.
 
Logga in för att svara
#42000 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

hangten10
Inlägg: 1987
graphgraph
offline

dom borde sända det hela på tv:angry:
 
Logga in för att svara
#42002 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
Inlägg: 1340
graphgraph
offline

nu ska vi inte vara själviska men i hänsyn till toröcrowden sändshelst ingenting på tv:blink:
 
Logga in för att svara
#42004 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

mistarippa
Inlägg: 721
graphgraph
offline

Nicko skrev:
Jag säger bara Kelly Slater, åttafaldig världsmästare och har nästan 100% säkrat sin nionde.
39 världscup vinster!! Finalen var lätt det bästa surfning jag sett.


Den där bilden får jag fan gåshud av. Helt vrickat ju
 
Logga in för att svara
#42005 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

mistarippa
Inlägg: 721
graphgraph
offline

Nicko skrev:
Jag säger bara Kelly Slater, åttafaldig världsmästare och har nästan 100% säkrat sin nionde.
39 världscup vinster!! Finalen var lätt det bästa surfning jag sett.


Den där bilden får jag fan gåshud av. Helt vrickat ju
 
Logga in för att svara
#42013 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
Inlägg: 2316
graphgraph
offline

ROBBED, poor Taj got robbed. No way Kelly won that heat. last wave was an 8.5 at best
 
Logga in för att svara
#42014 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
Inlägg: 2613
graphgraph
offline

Unfortunatly I would have to agree with you sharkbait. I think even the judges are blinded by the Kellly stardom.
 
Logga in för att svara
#42016 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

Yeah, I think that claim might have done it for Kelly. If he hadn't claimed that wave maybe the jodges wouldn't have scored it that high. Not that it matters much, he's already clinched it.
 
Logga in för att svara
#42019 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
Inlägg: 234
graphgraph
offline

If Taj had his 2 waves later in the heat he would have won. However Kelly's first turn on his 9.7 is the most insane turn I've seen in a competition...
Anyone else see when Taj made a "Jerkoff" gesture towards the judges? He wasn't happy. And who can blame him!!!
 
Logga in för att svara
#42021 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 0

snakie
Inlägg: 117
graphgraph
offline

Taj surfade så sjukt bra. kellys 9´7 var lite väl billig.
första wct´n jag såg live det var sjukt coolt. 75.000dollar till Kelly, antar att bonusen på 45.000 säkert går till save trestles och surfrider foundation..


/E
 
Logga in för att svara
#42023 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
Inlägg: 7762
graph
offline

Rubriken är nu fel. Tävlingen har SLUTAT
 
Logga in för att svara
#42024 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

sverre skrev:
Rubriken är nu fel. Tävlingen har SLUTAT

Talk to the hand
 
Logga in för att svara
#42030 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
Inlägg: 1904
graphgraph
offline

sverre skrev:
jag tycker ändå att det är konstigt att inte alla tycker likadant. Vi är ju alla människor!

Kan det vara att allt handlar om vilken stämning man är i i olika tillfällen... ?

Ja så kan det kanske vara.

nä ?

Jo, kanske..

nja..

vette fan ...

skit i samma det då!!!
Vem pratar du med Sverre ???
 
Logga in för att svara
#42032 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
Inlägg: 2714
graphgraph
offline

that was a bit sad actually....not taking anything from slater because there is no doubt in anyones mind that he's the greatest surfer that has ever lived so far...but i reckon,,,,,after watching that heat that he got fair and square beaten by taj and it's a bummer when it goes the wrong way....i've seen a few heats and finals like that..
i saw jbay once where occy was against bruce irons in the final and the judges made a HUUUUUGE mistake and gave the final to Bruce..it was hilarious because BRUCE AND OCCY went up to the judges and BOTH put in a protest saying that OCCY should have won..hahahaha it was sooo funny seeing the WINNER bruce irons screaming at the judges that they were wrong hahahahaha:P
 
Logga in för att svara
#42046 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

RATMAN skrev:
that was a bit sad actually....not taking anything from slater because there is no doubt in anyones mind that he's the greatest surfer that has ever lived so far...but i reckon,,,,,after watching that heat that he got fair and square beaten by taj and it's a bummer when it goes the wrong way....i've seen a few heats and finals like that..
i saw jbay once where occy was against bruce irons in the final and the judges made a HUUUUUGE mistake and gave the final to Bruce..it was hilarious because BRUCE AND OCCY went up to the judges and BOTH put in a protest saying that OCCY should have won..hahahaha it was sooo funny seeing the WINNER bruce irons screaming at the judges that they were wrong hahahahaha:P


HAHAHHAHAAA!! That's F-ed up!
 
Logga in för att svara
#42059 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
Inlägg: 234
graphgraph
offline

Bruce never won J-Bay... Padang/Uluwatu was his first win.
 
Logga in för att svara
#42078 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 49

Jesper B
Inlägg: 473
graphgraph
offline

På nåt sätt tycker jag nog att dommarna ändå är ärtt kompetenta. Följde inte hela tävlingen men såg rätt mycket. Dommarna tog tid på sig, kollade repaly och dömde bra, tycker jag. Visst fick/tog Taj de bästa två vågorna i finalen det kan ingen ta ifrån honom, visst ripade han grymmt, det kan ingen ta ifrån honom. MEN, de två högpoängarna Kelly klämde av mot slutet var rätt overkliga, mindre sämre vågor, men KELLY, kolla igen hans rip, kolla varje lite tveak, fasen det är som om han kunde göra vad som helst även om det var 100% platt.

Skit samma, det lär aldrig bli enighet om sånt här, men spännande som fasen var det och grym surf!

/JB
 
Logga in för att svara
#42095 Svar: WCT tävlingen på Trestles har börjat! 15 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
Inlägg: 2714
graphgraph
offline

could have been a heat actually but the whole thing happened..and bruce won the heat...or the comp or whatever..who fucken cares but it was funny to watch anyway...........
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!