Facebook data

1
Europas första konstgjorda rev snart på plats
#41615 Europas första konstgjorda rev snart på plats 16 år, 8 månader sen Stoke: 4

Teun
graphgraph

Logga in för att svara
#41617 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

vart skulle man då pacera denna tingest?
svenska högarna?

Logga in för att svara
#41619 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på plats 16 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Inte en minut för sent!
Nån som har en pråm med lyftkran att låna ut?

Logga in för att svara
#41621 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på 16 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

ådén skrev:
vart skulle man då pacera denna tingest?
svenska högarna?

Torö - en fin A-frame skulle sitta fint!

Logga in för att svara
#41622 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på plats 16 år, 8 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Kanske kan bli Europas första bajs och skräprev om ni ligger i?

Logga in för att svara
#41625 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ja! så ekologiskt! istället för att lägga skräpet på land kan vi helt sonika sänka det!
har svårt att tänka mig att detta skulle gå på torö, vi får inte ens flytta två bumlingar tänk dig då att fråga om man får sänka några ton betong:P

Logga in för att svara
#41742 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Ola_P
graphgraph

ådén skrev:
ja! så ekologiskt! istället för att lägga skräpet på land kan vi helt sonika sänka det!
har svårt att tänka mig att detta skulle gå på torö, vi får inte ens flytta två bumlingar tänk dig då att fråga om man får sänka några ton betong:P

Ubåt, någon?

Logga in för att svara
#41778 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på plats 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ett rev utan grundswell är som...

som en BH utan bröst... vad ska man ha det till??

Logga in för att svara
#41783 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på plats 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

sverre skrev:

hahahaha *asgarv*

Logga in för att svara
#41796 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på plats 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre skrev:

en del ensamma äldre män i glesbygden har för vana att klä ut sig te töser, det kanske kan ge substans i livet när havet är platt?

Logga in för att svara
#42033 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på plats 16 år, 8 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

*asg* Vad ska dom med det till i Bournemouth? De har ju redan K-bay runt kroken. Och varfor lagger dom det inte i cornwall? - Jo for att dom inte behover sant trams. Lat mitt hav va!

Logga in för att svara
#42034 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på 16 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

shark_feeder skrev:
... Lat mitt hav va!
Vad har du emot att man bygger ett konstgjort rev där det inte finns vågor? (nu menar jag inte just där i UK)
Vad skulle det göra för 'ont'?

Logga in för att svara
#42075 Svar: Europas första konstgjorda rev snart på plats 16 år, 8 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Bara tanken pa att det skulle kunna fororena det som en gang kanske har varit en vattendroppe i cleopatras badkar far mig att ma

For ovrigt: finns det inga vagor finns det val heller ingen anledning till att dumpa massa sandsackar dar?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!