Facebook data

1
Vad äre för annonser ni kör med här inne???
#41629 Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Eehh, såg till min förvåning nån jävla dating-annons med små asiatiska kvinnor längst ner här på Surfsverige där man kan läsa längd och vikt på dessa små nätta kvinnor. Vad ÄR detta? Okej att det raggas friskt här inne, men det här är väl ingen prostitutionssajt...

Logga in för att svara
#41630 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

tyvärr bestämmer man inte vilka som annonserar på sidan

Logga in för att svara
#41631 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Akajjj..

Logga in för att svara
#41642 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inn 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

på tal om detta, jag ser ett oroväckande samband mellan kvinnors aktivitet på forum och sverres närvaro?
är överkamning och husvagn atraktivt på någe sätt?

Logga in för att svara
#41644 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inn 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
på tal om detta, jag ser ett oroväckande samband mellan kvinnors aktivitet på forum och sverres närvaro?

Makt, Min gosse, makt, är attraktivt..

och intelleaktulietet!

Logga in för att svara
#41646 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inn 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

ser ut som om jag ahr mycket att lära.. ligger hemligheten i antal poster på surfsverige?
jag tror ärkeängeln kommer visa mej portalen til evig visdom när jag nått tusen poster!

Logga in för att svara
#41658 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

om ni två skulle klicka på samtliga banners istället för att pissa ner alla trådar kanske ..........

Logga in för att svara
#41664 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
om ni två skulle klicka på samtliga banners istället för att pissa ner alla trådar kanske ..........

Ett jättebra råd Gazzer! Det ska jag omedelbart ta i beaktande! NOT !!!!!!!!! HA HA HA HA HA HA

Logga in för att svara
#41699 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

SingöLocal
graphgraph

just nu ser jag bannern där man kan kolla sin IQ, har inte även den hamnat fel

Logga in för att svara
#41746 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:

Om exempelvis läraren säger till en elev att han är dum, JA! Då blir han dum också!!!

Var så god Gazzer!

Logga in för att svara
#41770 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

SingöLocal skrev:

vem säljer kök på vägen till singö? mitt ute i skogen, denne borde testa sin IQ!

Logga in för att svara
#41776 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
SingöLocal skrev:

vem säljer kök på vägen till singö? mitt ute i skogen, denne borde testa sin IQ!

Det har mer med EQ att göra. Personen kanske bara är eremit som jag!

DU kan testa din iq Ådén! Ja, jag skrev det med små bokstäver..

Logga in för att svara
#41797 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre skrev:
ådén skrev:
SingöLocal skrev:

Det har mer med EQ att göra. Personen kanske bara är eremit som jag!

DU kan testa din iq Ådén! Ja, jag skrev det med små bokstäver..

DU KAN......ha funnit svaret!
jag blir ofta irriterad på människor, är lösningen att ta avstånd från dessa darrhänta bagararvingar med peniskomplex?

detta kräver vidare undersökningar...

Logga in för att svara
#41799 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inn 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:

snarare har jag precis konstaterat att :

Ss=Åsk

Sverresvar = Ådénsvar ggr en konstantvärde som ligger någonstans runt 1,1 tror jag.

Däremot är kvalitéts formlen annorlunda.

Ss= Åsk där kvalitétskonstanten är runt 0,25 tror jag. Däremot har det definitivt ökat sen i början då du låg runt 0,10

Ss= Gsk Gazzersvar kvalitetskonstant c:a 0,0000000000000000000000000000000034

gracias

Logga in för att svara
#41805 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Det gläder mig i denna dystra tid att mina poster stiger i värde, i förhållande till poster med ett konsekvent värde och någon form av substans kan man kanske iakta mestadelen av mina poster som tomma skal, men som en vis man en gång sade: övning ger färdighet, för mig i egenskap av mindre begåvad känns fusk som en bättre väg:huh:

Logga in för att svara
#41845 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Liinus skrev:
Eehh, såg till min förvåning nån jävla dating-annons med små asiatiska kvinnor längst ner här på Surfsverige där man kan läsa längd och vikt på dessa små nätta kvinnor. Vad ÄR detta? Okej att det raggas friskt här inne, men det här är väl ingen prostitutionssajt... Vad menar du Liinus ?? Det är nog ingen på Surfsverige som sköter annonseringen på dessa Tjipptjopp kvinner Jag tror att dom själva har satt ut annonsen,,,, Hur kan jag veta/tro/gissa det,,, Tja Det är enkel matematik Eftersom Kina är på väg från Planekonomi till Marknadsekonomi. Så behövs dessa Kvinnor inte nåt mer,,, För. Kineserna äter allt mindre ris Dom har TV Och har sett vad goda Mc Donalds är på TV reklamen (Måtte dom alldrig smaka en Frasses, för då fattar dom ,vad lurade dom är ) Dessa Kvinner, jobbade, således, förr på Risfälten Men nu har dom gått och blivit "Övertaliga" Således, ( fan jag börjar låta som Jan Guillou ) är dom ej önskvärda längre och måste skaffa sig ,nån som har råd att köpa ris åt dom. Tycker faktist, du Liinus är lite taskig och osolidarisk mot dina kamrater/systrar från fattigare länder,,, Eller är du rädd för konkurans,,,,

Logga in för att svara
#41991 Svar: Vad äre för annonser ni kör med här inne??? 16 år, 8 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Konkurrens är inget jag någonsin kommer drabbas av..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!