Facebook data

1
Nytt SSA...
#4164 Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 1

Seth
graphgraph

Vad sägs om att starta: Skåne surfing assosiation.

Så kan 08na jiddra best dom vill.

Så kan man "Keep it tight" bland skånes locals.

Logga in för att svara
#4167 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen  

Adam Forslund

Starta en klubb istället - det är det SSA behöver för att verkligen kunna fungera - 3-4 st skulle räcka och göra saker bra mycket lättare för alla. Har själv börjat engegera mig i Ants förening SubSurfers som väl blir för O8:orna antar jag.

Ni kan väl heta snapphonorna!

Logga in för att svara
#4171 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen  

Seth

Din mamma är en snapphona.

Logga in för att svara
#4194 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

YeAh! Snäpphore Surfers är välkomna att ansluta sig till SSA. Kontakta mig när ni fått igång det så kör vi. Vill ni arrangera Sverige Cup? Min plan är att styrelsen bestämmer hur en SSA sanktionerad tävling ska vara och postar informationen på SSA web för föreningar eller företag som vill arrangera att ladda hem.

Logga in för att svara
#4196 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen  

dave

Seth skrev:
Vad sägs om att starta: Skåne surfing assosiation.

Så kan 08na jiddra best dom vill.

Så kan man "Keep it tight" bland skånes locals.

Det är nog bara du som är intresserad att starta en klubb i skåne.
Alla andra don t give a shit till ssa, nord, vm, em och allt organiserat surfjippo. Forsätt ni att bråka, det ger Skåne mer distans till det hela. Och då vi sliper ha sådana som Jesper, Adam, Klang mm

Logga in för att svara
#4202 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 3

Svullo
graphgraph

Svenska surfare behöver en organiserad organisation. Det är inte bara bra för identiteten, utan även för sporten. En sport som främjar miljön och hälsan är värt att satsa på. Fick själv en befriad repövning 1988 p.g.a. SSA. Svenska surfare behöver en organisation bakom sig. Kolla bara vad dom tänker hitta på i Mölle, utan en organisation har man ingen röst.
Stöd ett organiserat SSA!

Logga in för att svara
#4221 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 10

PontusGrafström
graphgraph

less på snubbar som dave som bara häver ur sig massa skit när de inte har en aning om vad de pratar om. trist stil skåningar i allmänhet har just nu tycker jag.. jag menar, det är fan inte så jävla enkelt att få ihop ett relativt "enat" surfsverige när man enbart får skit kastat i ansiktet vad man än gör!

har du en aning om vem adam är till exempel? visste du det så skulle du aldrig skriva det du gör. ha lite på nacken innan du beter dig som en idiot!

Logga in för att svara
#4223 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen  

Da Hui

Shut up Porro and learn to surf properly before you diss people.

Kook!

Logga in för att svara
#4227 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

OK, nu är det nog med skitkastning åt alla håll och kanter. Porra, dra nu inte alla skåningar över en kant, det kan bli väldigt dumt, förstår att man kan reta sig på folk men det är ett stort misstag, vi ska ju vara enade. Givetvis är det bra med ssa och givetvis är det bra med klubbar runt om i landet som kan ansluta sig till ssa. Vi håller på med det vi gillar mest och måste ju kunna jobba mot samma mål. Kan vi ena hela (eller större delen) av surfsverige så blir vi väldigt starka. Ju starkare vi är dessto fler kul samlingar och tävlingar kan vi anordna. Jag har kommit in sent i bilden och kan erkänna att jag inte vet alt som ligger bakom allt bråk, men vad fan hjälper det att bråka boys and girls....inte ett skit. Så jäkla svårt att fixa detta kan det ju inte vara. Hjälper gärna till med allt jag kan bidra med. Som någon på forumet säger. nu skärper vi oss.....

Logga in för att svara
#4232 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

the surfing psycho
graphgraph

Jag haller med Cederholm, varfor braka om det som varit, varfor inte fokusera pa nulaget istallet? Tyvarr kommer "pinka revirbeteendet" alltid finnas pa icke fysiska forum (internet), men hur ofta ser man revirbeteendet in real life? Jag har bara upplevet grymt eggade snubbar med skon attityd var jag an surfat i sverige.

Peace

Logga in för att svara
#4235 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen  

Olson Johnson

jag håller med the surfing psycho!

Logga in för att svara
#4264 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Har försökt jobba framåt, men blivit hindrad av de andra i styrelsen (som sagt). När alla kommunikation stoppats så drog jag igång detta missnöje. Ja det var jag som startade all klagande som nu sker på bred front, så tacka eller skjut mig

Ibland räcker det inte att sitt lugnt och stilla, man måste reagera. Måste säga, jag är jävligt nöjd med att göra detta uppror. Nu hoppas jag vi får till en styrelse som kan eller tvingas till samarbete.

Det var mina sojakorvören!

Logga in för att svara
#4303 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Förstår att du har försökt att jobba framåt. behöver varken tacka eller skjuta någon men se till att vi alla jobbar mot samma mål, i alla fall någerlunda samma mål. Ni som har chansen att rösta på torsdag och göra lite gott får se till att verkligen göra just det:)

Logga in för att svara
#4318 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Postar hellre i denna tråd.
Har inte undgått denna infekterade SSA-debatt.

Tråkigt när surfare man träffat irl,
som e schyssta,
driftiga,
som brinner för sporten/livsstilen,
inte kan enas o jobba ihop,
utan satsar all sin energi
på att motarbeta varandra.

'Republiken G-bay' stödde Limpan när det begav sig men nu orkar o vill jag inte ta ställning, trots att jag har synpunkter - tror det e lika för dom andra boyzen hemma.

För mkt politik
för mkt prestige
för mkt egon
för lite samarbete o kompromisser
i det hela.

Men men, vad vet jag?
Det kanske födds nåt bra ur den här smeten...

Logga in för att svara
#4321 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen  

Villez

Det är ju det här surfing handlar om Esta!

Logga in för att svara
#4325 Svar: Nytt SSA... 18 år, 5 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Jag var och är tacksam för erat stöd G-boys, och även alla andra som gav sin röst till mig, men det vet ni nog alla redan:)
Men jag tyckte att den styrelsen var på god väg till att lyckas göra ngt bra och faktiskt försökte ena surfsverige, men det var svårt när man bara hade 1år på sig...
Och nu måste jag nog säga att SSA är det sista jag skulle vilja sysselsätta mig med.
Hela skeppet har sjunkit för djupt för att det ska finnas ngn trovärdighet kvar överhuvudtaget.

Nu behöver jag blöta ner dräkten.
salut!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!