Facebook data

1
Ny flyer, poster och annat till Mölle Open
#41747 Ny flyer, poster och annat till Mölle Open 16 år, 8 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Tjena!

Här kommer nytt material till Mölle open med en ny huvudsponsor: Säg välkomen till Ocean and Earth!

I tävlingsforumet hittat ni bifogade filer för webben! Check it out! Det är kul! Kom igen nu!

www.skanesvagsurfare.se/forum/viewforum.php?f=19

Logga in för att svara
#41751 Svar: Ny flyer, poster och annat till Mölle Open 16 år, 8 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Ocean & Earth!! Kul! Min enda köpta leash är O&E, har haft den sedan 96 och den är som ny! Sjukt bra kvalité!

Logga in för att svara
#41769 Svar: Ny flyer, poster och annat till Mölle Open 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

fan, deras leashar är ju tunna som spaghetti jue?

Logga in för att svara
#41789 Svar: Ny flyer, poster och annat till Mölle Open 16 år, 8 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Inte de från 96. Tänk på att det var rätt länge sen, långt innan du föddes. Internet och e-post fanns inte. Mobiltelefoner var bara för prylnördar och Reebok pump var det finaste man kunde ha på fötterna.

Logga in för att svara
#41791 Svar: Ny flyer, poster och annat till Mölle Open 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:

fan, deras leashar är ju tunna som spaghetti jue?

Ja du behöver väl kraftigare grejer i de större vågor du surfar va?

Logga in för att svara
#41794 Svar: Ny flyer, poster och annat till Mölle Open 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

självfallet! termen 30 foot no less syftar på fejshöjden som krävs för att en annan skall orka masa sig ut...

skämt åsido så grundar jag detta på surfakademins erfarenheter, förvisso är det mest nybörjare och då vet jag av erfarenhet att man kan ta sönder saker lätt, men dessa legropes gav upp på löpande band..

Logga in för att svara
#41800 Svar: Ny flyer, poster och annat till Mölle Open 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

ådén skrev:
självfallet! termen 30 foot no less syftar på fejshöjden som krävs för att en annan skall orka masa sig ut...

skämt åsido så grundar jag detta på surfakademins erfarenheter, förvisso är det mest nybörjare och då vet jag av erfarenhet att man kan ta sönder saker lätt, men dessa legropes gav upp på löpande band..

Dom kankse körde med smala tävlings legropes för shortboards till stora pråmar ???

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!