lars skrev:
E de bara jag som tycker artikeln är helt åt helvete?
Börjar bra kanske men sen blir de ju bara jävla reklamskit ju..
Surfing ska aldrig bli nån folksport i Sverige!
Nej det är inte bara du....
Surfing är en aktivitet som enligt mig inte tjänar ett piss på att växa sig större. Fotboll däremot tjänar absolut på att växa sig större. Flera planer kan byggas o.s.v......
Detta eviga jävla bullshit om hur bra det är att surfingen i sverige växer...vilka är det som pushar på den utvecklingen? Jo givetvis alla de som har olika komersiella surfrelaterade projekt på gång. Det handlar om pengar punkt slut. Sånt jävla trams att det skulle handla om att sprida "stoken". Det finns inget som blir bättre ute bland vågorna av att det blir fler surfare. Visst det finns tillfällen som med Mölle då ett bryt hotas av ett pirbygge eller liknande och då man kan tjäna på att vara många och enade. Men i övrigt blir det bara trängre bland vågor och naturupplevelsen i det hela försvinner.
Jag blir bara illa till mods av att läsa dessa eviga jävla artiklar. Och som Sharkboy poängterar så är det ju helt osannolikt hur många som försöker tjäna pengar på eller exploatera surfing i svensk media i förhållande till den totala mängden surfare och våra jävulskt kassa förhållanden jämfört med måååånga andra länder. Surfing en folksport i sverige? Det är fan lika jävla dumt som curling i Burkina Faso. Det är så jäääävla dumt!!!!
"regnar inga pengar tillbaka på svenska surfare."
Nä detta är bara så jävla sorgligt dumt. Och den stora skocken bara hakar på och tycker att det är jävligt fräscht för surfsverige att "vi" får synas så mycket i media. JAAAAAA jätte bra...verkligen.... mmmmm jaaa jättekul att surfa ett halvkasst pointbreak i minusgrader med en crowd dessutom....jaaa om vi sprider budskapet ännu mera får vi trängas med flera! JA jippie!!! Va smart!
Äh men vaddå jävla ego. Det är bara för att du är kass å inte klarar att ta vågor i konkurensen. Jävla bakåtsträvare. Buhhh bläääää
Nää kanske lägga sig nu....natti natti alla surfers