Facebook data

1
5/3 VS 4/3
#42236 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

tja.
har sjukt svårt att bestämma mig om jag ska beställa en 4,3 eller en 5,3 till vår och höst surfet.???
har redan en 3.2 och en 654.
hur jag äng ör kommer jag ju att få kompletera med huva-hand-skor.

vad kör ni med??

Logga in för att svara
#42237 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Vilka delar av dräkten är 5 respektive 3?

Surfar du västkust eller ostkust?

Är du på ostkusten skulle jag rekommendera den tjockare för den halvvarma höstsäsongen är rätt kort på denna sidan sverige, iaf om man vill surfa nott om Åland iband. Västkusten har an längre tid när det inte är tokkalt.

Logga in för att svara
#42238 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Förr eller senare kommer insikten att en av varje tjocklek är ett måste. Plus shorty. Jag skulle dock välja 4:an då 6:an funkar fint i 5:a förhållanden å 3:a har du redan.

Logga in för att svara
#42240 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

Willy skrev:
Vilka delar av dräkten är 5 respektive 3?

Surfar du västkust eller ostkust?

Är du på ostkusten skulle jag rekommendera den tjockare för den halvvarma höstsäsongen är rätt kort på denna sidan sverige, iaf om man vill surfa nott om Åland iband. Västkusten har an längre tid när det inte är tokkalt.

västkusten mestadels.

Logga in för att svara
#42242 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

4/3!

Logga in för att svara
#42248 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Kanske kan göra vad jag gjorde: I våras köpte jag en Xcel Infiniti 4/3 med ett termolager över bröst & rygg - känns som att det blir en lite varmare 4/3:a men utan den ökade klumpigheten. Än så länge är jag extremt nöjd =)

Logga in för att svara
#42250 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Köp en superduperfet 4/3a så har du flex som en 32a och värme som en 53a. Surfa den så länge de bara går. När de blir för kallt för den så måste du ha handskar, skor och hela skiten, dvs en 654a då spelar ingen roll...

Logga in för att svara
#42261 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Ett litet tips! 4/3 Rip Curl CORE FIRESKIN

Logga in för att svara
#42269 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

steve
graphgraph

Min ripcurl e-bomb 4/3 har varit helt grym i 1,5 år men tyvärr börjat läcka lite på senaste. Den med en lös huva ner till 12 i vattnet och där under en F-bomb 6/5/4 täcker för mig hela året.

Logga in för att svara
#42275 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

steve skrev:
Min ripcurl e-bomb 4/3 har varit helt grym i 1,5 år men tyvärr börjat läcka lite på senaste. Den med en lös huva ner till 12 i vattnet och där under en F-bomb 6/5/4 täcker för mig hela året.

har en ebomb 3.2....har inte jört den särskilt mkt, men har redan kanslan att den läcker i armhålorna.om detta beror på att vattnet blitt kallare och de känns mer vet jag ej.men ebomb är annars grym

Logga in för att svara
#42295 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 1

Jesper
graphgraph

Själv kör jag 3/2 på sommaren och resten av året kör jag en 5/4 som jag kompleterar med en tjock väst med luva och handskar på vintern, funkar bra för mig. Jag röstar med andra ord för 5/3 men det är väl en avvägning mellan att vara varm och maximal rörlighet...

Logga in för att svara
#42325 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

köp en ripcurl f-bomb 4/3. klarar sig ända fram tills du behöver byta till din 6/4. sjukt varmt o flexibel. det där röda tyget e the shit asså. har det i mina skor oxå, fryser aldrig.

Logga in för att svara
#42349 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Tjenare.

Jag har en splitter ny Quicksilver Cell: 4/3, Grym dräkt!! Den är aldrig använd. Säljer den endast för att jag fick spons av Rip Curl men dagarna före hade jag beställt denna dräkt. Nu behöver jag därför göra mig av med den innan jag ens hämtat ut den på posten....

Vill du göra en riktig bra deal så hör av dig.
Den ligger upplagd då surfmarknaden.

//Jakob

Logga in för att svara
#42366 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

ja de blev en 4/3 tillslut.xcel infinity

hare gött-pray for surf
/johan

Logga in för att svara
#42382 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Jakob skrev:
Tjenare.

Jag har en splitter ny Quicksilver Cell: 4/3, Grym dräkt!! Den är aldrig använd. Säljer den endast för att jag fick spons av Rip Curl men dagarna före hade jag beställt denna dräkt. Nu behöver jag därför göra mig av med den innan jag ens hämtat ut den på posten....

//Jakob

Hahaha menar du inte att det e en kass dräkt från ett märke man aldrig en skall överväga

Logga in för att svara
#42384 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Remo skrev:
Jakob skrev:
Tjenare.

//Jakob

Kör quicksilver vinterdräkt och tycker den är helt sjukt bra. Du måste tänka på Billabong vilka gör riktiga kuk dräkter enligt min mening. Quicksilver regerar!!

Hahaha menar du inte att det e en kass dräkt från ett märke man aldrig en skall överväga

Kör quicksilver vinterdräkt och tycker den är helt sjukt bra. Du måste tänka på Billabong vilka gör riktiga kuk-dräkter enligt min mening. Quicksilver regerar!! Inget snack om saken! Kommer inte att tvinga dig köpa, din neon rosa GUL- dräkt är fortfarande modern.

Logga in för att svara
#42389 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Jakob skrev:
Remo skrev:
Jakob skrev:
Tjenare.

//Jakob

Kör quicksilver vinterdräkt och tycker den är helt sjukt bra. Du måste tänka på Billabong vilka gör riktiga kuk dräkter enligt min mening. Quicksilver regerar!!

Kör quicksilver vinterdräkt och tycker den är helt sjukt bra. Du måste tänka på Billabong vilka gör riktiga kuk-dräkter enligt min mening. Quicksilver regerar!! Inget snack om saken! Kommer inte att tvinga dig köpa, din neon rosa GUL- dräkt är fortfarande modern.

Nä jag bara tyckte det va kul att du promotade den efter att ha fått spons från ett annat märke Min neon-rosa dräkt är faktiskt bodyglove, men den e lite liten nu....

Logga in för att svara
#42394 Svar: 5/3 VS 4/3 16 år, 8 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Remo skrev:
Jakob skrev:
Remo skrev:
Jakob skrev:
Tjenare.

//Jakob

Nä jag bara tyckte det va kul att du promotade den efter att ha fått spons från ett annat märke Min neon-rosa dräkt är faktiskt bodyglove, men den e lite liten nu....

Jo e lite dubbelt kanske men jag tycker att Quick gör grymma grejor även om Rip Curl givetvis vis e sjukt bra de också

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!