Runt den 10 oktober kommer det hållas en liten surftävling för svenskar här på Fuerteventura i Corralejo. Det kommer vara ca 20 svenska surfare här då och det kommer bli fet BBQ, för och efterfest..
Fin fina priser också!! t.ex får den som gör snyggast wipe out en helkväll på en rockbar!
Pris för den som har roligast i vattnet kommer också utdelas..!
Stay tuned och kolla in gruppen Stoke - surfhouse på Facebook för mer info. Annars e det bara att sl¨nga iväg ett mail...! Ha det gött
En A frame som har en ganska snabb o kort höger eller en lite segare lång vänster.. perfect för de som är vana vid svenska förhållanden.. Ps ta med rev skor!
Kul!
Jag dyker upp på Fuerte om en vecka... Jobbar som surflärare på otro-modo surfschool dagtid. Hoppas jag kommer loss till tävlingen.... i så fall blir det tung mediebevakning!
Thompa skrev: Kul!
Jag dyker upp på Fuerte om en vecka... Jobbar som surflärare på otro-modo surfschool dagtid. Hoppas jag kommer loss till tävlingen.... i så fall blir det tung mediebevakning!
Har ju din mail swingkid. Jag hör av mig
/Thompa FAN VAD TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sverre skrev: Jag diskuterar inte om seriösa inlägg utan om seriös verksamhet!
hahaha, när det gäller surfföretag i allmänhet är väl inte seriöst det första man tänker på!
särskilt om det riktar sig mot ickesurfare som skall invigas och förväntar sig en slarvig slacker i hamapatofflor som säger öhhh ähhh och gör hang loose tecknet var tionde sekund!
ådén skrev: sverre skrev: Jag diskuterar inte om seriösa inlägg utan om seriös verksamhet!
hahaha, när det gäller surfföretag i allmänhet är väl inte seriöst det första man tänker på!
särskilt om det riktar sig mot ickesurfare som skall invigas och förväntar sig en slarvig slacker i hamapatofflor som säger öhhh ähhh och gör hang loose tecknet var tionde sekund! Hampa toffler,,går Sverre runt i hampa toffler,,, Nä, det tror jag inte. Det där är lögn och förbannat förtal Sverre går inte runt med nåra hampa toffler minsann. Dom "puffa" han upp i somras Så de så eller va det Swing kid som "puffa" upp tofflerna,, Fan,dom "puffa" minsan lite på mitt minne oxå.Grrr
Haha seriös och seriös, det beror ju helt på vad man menar med det... men kapitalister är vi då rakt inte iaf. Men du kan hur som helst vara lugn Sverre, en banner är på g...
Pöss och kram till dig i husvagnen!
sverre skrev: Swingkid skrev: PS. spotet ligger inte ens 200 meter från Stoke surfhouse Dommarna kan nästan sitta på balkongen
..... hm......... en fråga bara...
Du som har det du har och ordnar det du ordnar, varför har inte du en banner som alla andra seriösa surfkapitalister här???
no offense men om man vinner på bästa wipe out så blir det väl inte så svårt för någon att vinna. man kan väl sätta en lite högre nivå än så..???
Men ingen här på forumet reagerar väl på det eftersom deras livsuppgift verkar ju vara att få mindre antal svenskar att surfa och hålla så många som möjligt borta från deras hemmabryt.
soul surfing at it´s best.
Förutom när det kommer in ett sött ansikte. då är alla väldigt hjälpsamma och skrattar inte ens åt när de frågar vad hangloose är. patetiskt
...eller så jublar alla just nu och tycker det är klockrent att swingen arrangerar wipeout tävling på fuerte så alla kan surfa obefintliga höstvågor, vad vet jag..
sverre din gamla plåga.. skönt att se att du fortfarande spammar varenda tråd.
inget nytt här.
jonis skrev: no offense men om man vinner på bästa wipe out så blir det väl inte så svårt för någon att vinna. man kan väl sätta en lite högre nivå än så..???
Men ingen här på forumet reagerar väl på det eftersom deras livsuppgift verkar ju vara att få mindre antal svenskar att surfa och hålla så många som möjligt borta från deras hemmabryt.
soul surfing at it´s best.
Förutom när det kommer in ett sött ansikte. då är alla väldigt hjälpsamma och skrattar inte ens åt när de frågar vad hangloose är. patetiskt
...eller så jublar alla just nu och tycker det är klockrent att swingen arrangerar wipeout tävling på fuerte så alla kan surfa obefintliga höstvågor, vad vet jag..
sverre din gamla plåga.. skönt att se att du fortfarande spammar varenda tråd.
inget nytt här.
He he he...
ALLA andra är dumma! Du är bara, ja.. bara RÄTT! helt enkelt..
När Maria rippat i Oz i 5 års tid kommer hon spraya mustachen av dig i vågorna mannen!
Jadu Jonis.. Nu e det såhär att det kommer delas ut priser till 1,2 o trean också! Wipeout tävlingen är mer en grej jag tycker man förtjänar.. Om man får en galen wipeout, den galnaste för dagen!! Klart man skall få en helkväll då! det behövs...
Och till Sverre: Banner är på väg!
Ser det hela dock mer som en surfträff än en tävling.... Bowling turnering och fussball turnering kommer också arrangeras..!
kunde inte ha sagt det bättre själv sverre...
lycka till med tävlingen swingen. synd att det inte fanns plats i huset. blir portugal istället.
och sverre var det din kärleksförklaring till tjejen eller vad ville du säga..??
tvivlar på att hon sprejar av någon mustaschen... limmet är vattenfast
jonis skrev: kunde inte ha sagt det bättre själv sverre...
lycka till med tävlingen swingen. synd att det inte fanns plats i huset. blir portugal istället.
och sverre var det din kärleksförklaring till tjejen eller vad ville du säga..??
tvivlar på att hon sprejar av någon mustaschen... limmet är vattenfast
mohahahaha waterproof
kärleksförklaringar avger jag mest hela tiden till var enda tjej här inne, ALLA tjejer är så trevliga!
Men vad är det Gudfadern vill säga? Mångtydiga är hans meddelanden...
Swingkid skrev: Jadu Jonis.. Nu e det såhär att det kommer delas ut priser till 1,2 o trean också! Wipeout tävlingen är mer en grej jag tycker man förtjänar.. Om man får en galen wipeout, den galnaste för dagen!! Klart man skall få en helkväll då! det behövs...
Ser det hela dock mer som en surfträff än en tävling.... Bowling turnering och fussball turnering kommer också arrangeras..!
All info kommer upp i dagarna!
peace
ps. kolla in sista minuten resor..
Billigt nu!
Vart finns dessa billiga resor du snackar om??? Har letat som fan...Knäckt på ryanair och spanair med mellanlandningar och skit, berätta om din sistaminuten-gömma vart finns den???
Thompa skrev: Swingkid skrev: Jadu Jonis.. Nu e det såhär att det kommer delas ut priser till 1,2 o trean också! Wipeout tävlingen är mer en grej jag tycker man förtjänar.. Om man får en galen wipeout, den galnaste för dagen!! Klart man skall få en helkväll då! det behövs...
peace
Billigt nu!
Vart finns dessa billiga resor du snackar om??? Har letat som fan...Knäckt på ryanair och spanair med mellanlandningar och skit, berätta om din sistaminuten-gömma vart finns den???
Prova resia.se eller nan annan chartersistaminutensida
Linn skrev: Thompa skrev: Swingkid skrev: Jadu Jonis.. Nu e det såhär att det kommer delas ut priser till 1,2 o trean också! Wipeout tävlingen är mer en grej jag tycker man förtjänar.. Om man får en galen wipeout, den galnaste för dagen!! Klart man skall få en helkväll då! det behövs...
peace
Billigt nu!
Prova resia.se eller nan annan chartersistaminutensida
Självklar har jag ju kollat de där boggarna och hittar inget vettigt.. undrade därför om ni hade någon specialsite. Typ bokning direkt med något charterbolag som inte är me i sökdrevet eller nåt sånt....