Runt den 10 oktober kommer det hållas en liten surftävling för svenskar här på Fuerteventura i Corralejo. Det kommer vara ca 20 svenska surfare här då och det kommer bli fet BBQ, för och efterfest..
Fin fina priser också!! t.ex får den som gör snyggast wipe out en helkväll på en rockbar!
Pris för den som har roligast i vattnet kommer också utdelas..!
Stay tuned och kolla in gruppen Stoke - surfhouse på Facebook för mer info. Annars e det bara att sl¨nga iväg ett mail...! Ha det gött
En A frame som har en ganska snabb o kort höger eller en lite segare lång vänster.. perfect för de som är vana vid svenska förhållanden.. Ps ta med rev skor!
Kul!
Jag dyker upp på Fuerte om en vecka... Jobbar som surflärare på otro-modo surfschool dagtid. Hoppas jag kommer loss till tävlingen.... i så fall blir det tung mediebevakning!
Thompa skrev: Kul!
Jag dyker upp på Fuerte om en vecka... Jobbar som surflärare på otro-modo surfschool dagtid. Hoppas jag kommer loss till tävlingen.... i så fall blir det tung mediebevakning!
Har ju din mail swingkid. Jag hör av mig
/Thompa FAN VAD TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sverre skrev: Jag diskuterar inte om seriösa inlägg utan om seriös verksamhet!
hahaha, när det gäller surfföretag i allmänhet är väl inte seriöst det första man tänker på!
särskilt om det riktar sig mot ickesurfare som skall invigas och förväntar sig en slarvig slacker i hamapatofflor som säger öhhh ähhh och gör hang loose tecknet var tionde sekund!
ådén skrev: sverre skrev: Jag diskuterar inte om seriösa inlägg utan om seriös verksamhet!
hahaha, när det gäller surfföretag i allmänhet är väl inte seriöst det första man tänker på!