|
#42512 |
En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen |
Stoke: 20 |
|
Nu när Sverre har problem att logga in på surfsverige (trots att han försökt att byta till firefox etc) så har vi alla faktiskt chansen att ha riktigt trevligt!
En öppen fråga så först... Om ni absolut inte fick ta med er flickvän/pojkvän (om ni har nån), vem skulle ni då ta med till en öde ö där ni blir strandsatta för resten av livet? Ön går givetvis att surfa på och all mat finns att jaga eller plocka. Skulle ni tex välja Maud Olofsson? Eller Ingvar Kamprad? Det är bara att köra på!
|
|
|
|
|
#42516 |
Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
Men herrejestanes vad trevligt! Jag måste välja nån supertrevlig att hänga med. Hmm.... Ernst Kirsschsteïgger med sina nakna fötter vill jag ha med mig till min ö. Min ö är dessutom alldeles intill din ö så du kan oxå njuta av Erstens sköna stil.
|
|
|
|
|
#42526 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#42527 |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#42530 |
Stoke: -1 |
ådén
|
|
|
|
|
#42532 |
|
|
|
|
|
#42533 |
ådén
|
det var en mycket trevlig tråd på min ära!
vill trådskapren bekänna denna plötsliga vänlighets orsak?
regnbågar o solsken! kaniuner o hallon!
oj vad mysigt
|
|
|
|
|
#42534 |
|
Jag kan bara tala för min ursprungliga trevlighetstråd, adamski är inte inloggad så jag tar mig friheten att förklara här.
Vissa kanske tror att detta är nån form av sarkasm men ICKE!
Det är ett sätt att bryta mönstret och roller som har skapats här med tiden.
Helt enkelt en förlösande tråd där alla är trevliga mot alla.
Prova själva! Man känner sig faktiskt på bättre humör! Precis som Ådém precis upptäckte!
Det fungerar ungefär på samma sätt som skrattklubbar gör! Man kanske inte tror att det funkar men plötsligt står man där och skrattar på riktigt!
Plötsligt blir vi alla väldigt trevliga!!! 
|
|
|
|
|
#42538 |
|
|
|
|
|
#42542 |
|
|
|
|
|
#42544 |
|
|
|
|
|
#42545 |
ådén
|
jag har upptäckt ett mysigare sätt att surfa på också!
man köper en bic eller nsp och målar den rosa iförd en dykarvåtdräkt lägger man sig lång utanför alla i lineupp och skriker som skoltjej när freakseten kommer! jag lovar alla blir jätteglada!
|
|
|
|
|
#42546 |
ådén
|
|
|
|
|
#42576 |
|
|
|
|
|
#42586 |
Stoke: 143 |
|
Vet ni hur grabbarna i Pajala ,gör när dom vill ha sex.  Och vill lyxa till det "delux" 
|
|
|
|
|
#42587 |
|
Välkommen till den extra trevliga tråden Jocke! Vet ej svaret på din fråga men vill hjärligt gärna veta svaret!
|
|
|
|
|
#42588 |
|
Tackar,tackar:) Jo,det verkar lite extra revligt här, må jag säga  Grabbarna i Pajala,,,jo,jo.När dom vill ha "riktig sex" Till skilnad mot , i Sverres Trevlighets tråd. Där dom mer har "standard" sex  Så här går det till. Pajjala grabben tar ett stadigt tag om håret under armen och drar ut en hårtuss.Som han sen slickar,snusar och gosar med,,,  Men i "delux "varianten, så stoppar han dit en röktsik ,i armhålan och klämmer till,,,  Sen, kan han börja jobba med höger näven,,,Samtidigt som han,  han:blush: han:blush: Slickar på  sik-  en 
|
|
|
|
|
#42589 |
|
Trevligt inte revligt,,, 
|
|
|
|
|
#42593 |
|
adamski skrev:
Nu när Sverre har problem att logga in på surfsverige (trots att han försökt att byta till firefox etc) så har vi alla faktiskt chansen att ha riktigt trevligt!
En öppen fråga så först... Om ni absolut inte fick ta med er flickvän/pojkvän (om ni har nån), vem skulle ni då ta med till en öde ö där ni blir strandsatta för resten av livet? Ön går givetvis att surfa på och all mat finns att jaga eller plocka. Skulle ni tex välja Maud Olofsson? Eller Ingvar Kamprad? Det är bara att köra på! Det rätta svaret måste va. En tunna med rökta sikar,,,,,  Ja,,,, man fick ju, inte ta med flick vännen,, 
|
|
|
|
|
#42599 |
Stoke: 0 |
mem
|
käns som det är någon som har lyssnat på p3 idag  haha
Jag skulle vilja ta med mig någon snygg surfhunk till ön så han kunde lära mig surfa som en gud. Eller kanske någon som forskar på marina saker så att man kunde sitta och lyssna på intressanta diskussioner dagarna i ända.
|
|
|
|
|
#42608 |
Stoke: 2 |
|
mem skrev:
Eller kanske någon som forskar på marina saker så att man kunde sitta och lyssna på intressanta diskussioner dagarna i ända.
Låter mer som att sitta och lyssna på intressanta monologer, säker på att du inte vill ha en besserwisser med dig istället? 
|
|
|
|
|
#42623 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Jag tar med mig en spegel - det räcker. 
|
|
|
|
|
#42626 |
|
Ta med sig någon till en öde ö...
Nu när min vän Fidel är på väg att ta steget över staketet blir ju svaret enkelt.
|
|
|
|
|
#42632 |
|
JOH
|
|
|
|
|
#42633 |
|
JOH
|
that was Gaz - he told me to ...
|
|
|
|
|
#42634 |
mem
|
Stoney skrev:
mem skrev:
Eller kanske någon som forskar på marina saker så att man kunde sitta och lyssna på intressanta diskussioner dagarna i ända.
Låter mer som att sitta och lyssna på intressanta monologer, säker på att du inte vill ha en besserwisser med dig istället?
Jag kan garantera att det skulle bli dialoger.. har nämligen lite svårt för att vara tyst... 
|
|
|
|
|
#42651 |
|
|
|
|
|
#42652 |
|
|
|
|
|
#42654 |
Stoke: 29 |
Esta
|
JOH skrev:
that was Gaz - he told me to ...
Be careful JOH. One day you might be stuck on an island with Gazz... I'll parachute ear plugs... 
|
|
|
|
|
#42686 |
Stoke: 1 |
Johan
|
Jag skulle välja hmmmmm, kanske Jan Josefsson? Han skulle kunna avslöja det mesta som man inte visste om de "öde" ön.
|
|
|
|
|
#42816 |
|
Efter att ha gjort en statistisk sammanställning av trevligheten på surfsverige idag lägger sig nivån på låga 34%. Visst borde vi få upp trevligheten till 80% av den ideala trevligheten  Det borde väl finnas många här inne som gjort något trevligt idag som de vill dela med sig av?  Säkert flera som befinner sig på resande fot och vill berätta om dagens vågor? Eller som ätit middag med gammelfar? Själv har jag haft en halvtrevlig dag, mest ätit massa mat och har nu lite ont i magen:unsure: Men det har ändå varit JÄTTREVLIGT för SOLEN sken i vårt vackra Göteborg!  Kom igen, dela med er av lite trevligheter nu:silly:
BOS trevlighetens försvarare
|
|
|
|
|
#42842 |
|
|
|
|
|
#42908 |
Stoke: 11 |
|
Sofia Loren cirka 1967

|
|
|
|
|
#42909 |
|
FY FAAAAAAAAAAAAN vad trevligt det blev! 
|
|
|
|
|
#42912 |
Stoke: 8 |
|
Förstår att du tycker detta, Allsmäktige Gudfader.
Måste säga att jag tycker Penelope Cruz e rätt lik denna klassiska donna!!

|
|
|
|
|
#42937 |
|
|
|
|
|
#42994 |
|
Hej hej gott folk som är inloggade här nu ( och även till er gäster, HEJ!  )
Trevligt, fin höstdag idag!
Skönt med eftermiddag!

|
|
|
|
|
#42995 |
|
|
|
|
|
#42996 |
|
Trevlig,trevligt 
|
|
|
|
|
#43024 |
|
|
|
|
|
#43025 |
|
|
|
|
|
#43186 |
|
Ohej vad trevligt det är ikväll!!!!!!!!!!!!!! Känna liksom i luften, VA?ATRLDKJAFLKDSFJ KL ASKS KDSKDFSK AKJAS KFSKJ KSADKDASFK KJJKLSADF LKJSDFAKJDAF KJKSD JKLDSAF
|
|
|
|
|
#43187 |
|
|
|
|
|
#47069 |
Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen |
|
|
|
|
|
#47071 |
|
adamski skrev:
Kände att det var dags att ta tag i trevlighetstråden igen. Då jag har en stor famn kärlek i mig ikväll så tänkte jag skänka lite till Gazzer, som verkar lite arg på mig just nu:(
www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=6da7fb3c1fdd7b4db6c50061f357ea91
 Ahha. Sverre är alltså ute och åker motorcykel, med ,,,,,,Gazzer,,,,Hmmm 
|
|
|
|
|
#47075 |
|
jocke skrev:
adamski skrev:
Kände att det var dags att ta tag i trevlighetstråden igen. Då jag har en stor famn kärlek i mig ikväll så tänkte jag skänka lite till Gazzer, som verkar lite arg på mig just nu:(
www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=6da7fb3c1fdd7b4db6c50061f357ea91
Ahha. Sverre är alltså ute och åker motorcykel, med ,,,,,,Gazzer,,,,Hmmm
Nej kära Jocke. Jag gjorde ju klart innan filmen att jag hade en massa kärlek till övers för Gazzer. Typ. Så huvudpersonen i filmen är givetvis Mr Adamski himself. 
|
|
|
|
|
#47076 |
|
Om man gör slut med sin partner innan man åker, då kan man ju ta med henne!
Eller? Annars någon random snygg brud!
|
|
|
|
|
#47078 |
|
LocalHero skrev:
Bra, en tänkare ibland oss. Hmmm... nu har du plötsligt skapat ett behov av att definera vad "ha en partner" innebär. Okey, om ni har gjort slut innan får ni inte idka sex av något slag när ni väl kommit till ön, och absolut inte om ni dessutom skulle säga att ni blev tillsammans igen! Ön kommer således skilja sig lite från verkliga livet i vissa avseende men det får du ta. Kommer du fortfarande fullfölja din plan med att ta med din partner om föregående regeljusteringar infördes? (svårt läge jag vet, en riktigt cool partner skulle man ju vilja ha med oavsett om man fick ha sex med henne eller inte. men det kanske blir lite pressande att hålla ut, liksom... varför, om man ändå är ensamma på ön? Så ett grymt straff skulle typ behöva utfärdas för att man ska hålla på budet om att inte röra varandra på ett sexualiserat sätt. Lite biblisk gud style) Nu får du ge ditt slutgiltiga svar pga denna långa utläggning från min sida:)
|
|
|
|
|
#47079 |
|
Fett trögtänkt är jag ibland Local Hero. Du hade ju redan garderat dig med "random snygg brud" som svar. My bad:)
|
|
|
|
|
#47082 |
|
adamski skrev:
LocalHero skrev:
Bra, en tänkare ibland oss. Hmmm... nu har du plötsligt skapat ett behov av att definera vad "ha en partner" innebär. Okey, om ni har gjort slut innan får ni inte idka sex av något slag när ni väl kommit till ön, och absolut inte om ni dessutom skulle säga att ni blev tillsammans igen! Ön kommer således skilja sig lite från verkliga livet i vissa avseende men det får du ta. Kommer du fortfarande fullfölja din plan med att ta med din partner om föregående regeljusteringar infördes? (svårt läge jag vet, en riktigt cool partner skulle man ju vilja ha med oavsett om man fick ha sex med henne eller inte. men det kanske blir lite pressande att hålla ut, liksom... varför, om man ändå är ensamma på ön? Så ett grymt straff skulle typ behöva utfärdas för att man ska hålla på budet om att inte röra varandra på ett sexualiserat sätt. Lite biblisk gud style) Nu får du ge ditt slutgiltiga svar pga denna långa utläggning från min sida:) Hmmm, Jag är också fett trögtänkt,,,  Kontentan av allt detta dravel här, är alltså, att du Adamski, inte kan ha sex med Sverre. För nu är du ihop med Gazzer,,,,????Eller,,,har, jag uppfattat korrekt, elle. 
|
|
|
|
|