Facebook data

12
En extra trevlig tråd!!!!!!
#42512 En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Nu när Sverre har problem att logga in på surfsverige (trots att han försökt att byta till firefox etc) så har vi alla faktiskt chansen att ha riktigt trevligt!

En öppen fråga så först... Om ni absolut inte fick ta med er flickvän/pojkvän (om ni har nån), vem skulle ni då ta med till en öde ö där ni blir strandsatta för resten av livet? Ön går givetvis att surfa på och all mat finns att jaga eller plocka. Skulle ni tex välja Maud Olofsson? Eller Ingvar Kamprad? Det är bara att köra på!

Logga in för att svara
#42516 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Men herrejestanes vad trevligt! Jag måste välja nån supertrevlig att hänga med. Hmm.... Ernst Kirsschsteïgger med sina nakna fötter vill jag ha med mig till min ö. Min ö är dessutom alldeles intill din ö så du kan oxå njuta av Erstens sköna stil.

Logga in för att svara
#42526 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Willy skrev:
Men herrejestanes vad trevligt! Jag måste välja nån supertrevlig att hänga med. Hmm.... Ernst Kirsschsteïgger med sina nakna fötter vill jag ha med mig till min ö. Min ö är dessutom alldeles intill din ö så du kan oxå njuta av Erstens sköna stil. Willy, sluta förkatten - du börjar låtar som en blandning av ådén och sverre ... desssverre

Logga in för att svara
#42527 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Här var det TREVLIG läsning!

Ön... jag tror jag skulle välja Sai Baba kanske!

Gazzer! En blandning av mig och Ådén HA HA ha jaa du, det skulle allt vara en syn det!

Logga in för att svara
#42530 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

sverre skrev:
Här var det TREVLIG läsning!

Ön... jag tror jag skulle välja Sai Baba kanske!

Gazzer! En blandning av mig och Ådén HA HA ha jaa du, det skulle allt vara en syn det!

jo, det vore allt en skräckblandad spänning att ah en sådan figur, viktor_m har potential...
åter till den obebodda ön i fråga, jag skulle kanske tycka att Ernst blev lite jobbig i längden när han håller på o syr hampagardiner och gör mysiga stensättningar utanför hyddan!
tror att sverre är ett säkert kort, då kan man åtmindstonde surfa med någon vettig person att vädra sina åsikter med!

vem skall annars diskutera huruvida en Järp beskriver formen på något eller är inplanterat av kineser som vill stjäla våra drömamr och bygga massförstörelsevapen med.

Logga in för att svara
#42532 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kul att du hittade hit till den här tråden Ådén, och kul att du tog dig tid att skriva!

Logga in för att svara
#42533 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

det var en mycket trevlig tråd på min ära!
vill trådskapren bekänna denna plötsliga vänlighets orsak?
regnbågar o solsken! kaniuner o hallon!
oj vad mysigt

Logga in för att svara
#42534 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag kan bara tala för min ursprungliga trevlighetstråd, adamski är inte inloggad så jag tar mig friheten att förklara här.

Vissa kanske tror att detta är nån form av sarkasm men ICKE!

Det är ett sätt att bryta mönstret och roller som har skapats här med tiden.

Helt enkelt en förlösande tråd där alla är trevliga mot alla.

Prova själva! Man känner sig faktiskt på bättre humör! Precis som Ådém precis upptäckte!

Det fungerar ungefär på samma sätt som skrattklubbar gör! Man kanske inte tror att det funkar men plötsligt står man där och skrattar på riktigt!

Plötsligt blir vi alla väldigt trevliga!!!

Logga in för att svara
#42538 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:
Jag kan bara tala för min ursprungliga trevlighetstråd, adamski är inte inloggad så jag tar mig friheten att förklara här.

Vissa kanske tror att detta är nån form av sarkasm men ICKE!

Det är ett sätt att bryta mönstret och roller som har skapats här med tiden.

Helt enkelt en förlösande tråd där alla är trevliga mot alla.

Prova själva! Man känner sig faktiskt på bättre humör! Precis som Ådém precis upptäckte!

Det fungerar ungefär på samma sätt som skrattklubbar gör! Man kanske inte tror att det funkar men plötsligt står man där och skrattar på riktigt!

Plötsligt blir vi alla väldigt trevliga!!!
it's about fucking time and not a minute too late either!

Logga in för att svara
#42542 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag ser att Billa_Bong är inloggad, KUL! Det var längesen

Surfar du nu? Sverige, Oz ?

Ha det så trevligt om vi inte hörs!

Logga in för att svara
#42544 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

sverre skrev:

VA KUL att du kunde logga in på surfsverige igen Sverre!!!! Angenäm stämning överlag på surfsverige idag faktiskt. Även Billa Bong skulle nog hålla med om den finfina stämningen som gradvis byggs upp! Kanske kan han bjuda på en surfbild på denna trevliga tråd?

Willy: Bra förslag med "Kirshi" men själv har jag lustar som pockar på. Ni som kan proffstjejernas namn utan och innan, kan ni tipsa om nån surfbrud som inte är lesbisk och är cool/snygg?Det är bäst man är förberedd ifall anden i flaskan dyker upp med ett bizzart "ensam på en öde ö" förslag....

Gazzer: Istället för att förstöra vår gemytliga stämning, vem hade du plockat med dig? Du får inte välja Sverre, för uppenbart...

Logga in för att svara
#42545 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

jag har upptäckt ett mysigare sätt att surfa på också!
man köper en bic eller nsp och målar den rosa iförd en dykarvåtdräkt lägger man sig lång utanför alla i lineupp och skriker som skoltjej när freakseten kommer! jag lovar alla blir jätteglada!

Logga in för att svara
#42546 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

adamski skrev:
sverre skrev:

VA KUL att du kunde logga in på surfsverige igen Sverre!!!! Angenäm stämning överlag på surfsverige idag faktiskt. Även Billa Bong skulle nog hålla med om den finfina stämningen som gradvis byggs upp! Kanske kan han bjuda på en surfbild på denna trevliga tråd?

Willy: Bra förslag med "Kirshi" men själv har jag lustar som pockar på. Ni som kan proffstjejernas namn utan och innan, kan ni tipsa om nån surfbrud som inte är lesbisk och är cool/snygg?Det är bäst man är förberedd ifall anden i flaskan dyker upp med ett bizzart "ensam på en öde ö" förslag....

Gazzer: Istället för att förstöra vår gemytliga stämning, vem hade du plockat med dig? Du får inte välja Sverre, för uppenbart...

anragligen redax för han är lite av en ordningsfascist den där gazzer!

Logga in för att svara
#42576 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#42586 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Vet ni hur grabbarna i Pajala ,gör när dom vill ha sex. Och vill lyxa till det "delux"

Logga in för att svara
#42587 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Välkommen till den extra trevliga tråden Jocke! Vet ej svaret på din fråga men vill hjärligt gärna veta svaret!

Logga in för att svara
#42588 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Tackar,tackar:) Jo,det verkar lite extra revligt här, må jag säga Grabbarna i Pajala,,,jo,jo.När dom vill ha "riktig sex" Till skilnad mot , i Sverres Trevlighets tråd. Där dom mer har "standard" sex Så här går det till. Pajjala grabben tar ett stadigt tag om håret under armen och drar ut en hårtuss.Som han sen slickar,snusar och gosar med,,, Men i "delux "varianten, så stoppar han dit en röktsik ,i armhålan och klämmer till,,, Sen, kan han börja jobba med höger näven,,,Samtidigt som han, han:blush: han:blush: Slickar på sik- en

Logga in för att svara
#42589 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Trevligt inte revligt,,,

Logga in för att svara
#42593 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

adamski skrev:
Nu när Sverre har problem att logga in på surfsverige (trots att han försökt att byta till firefox etc) så har vi alla faktiskt chansen att ha riktigt trevligt!

En öppen fråga så först... Om ni absolut inte fick ta med er flickvän/pojkvän (om ni har nån), vem skulle ni då ta med till en öde ö där ni blir strandsatta för resten av livet? Ön går givetvis att surfa på och all mat finns att jaga eller plocka. Skulle ni tex välja Maud Olofsson? Eller Ingvar Kamprad? Det är bara att köra på!
Det rätta svaret måste va. En tunna med rökta sikar,,,,, Ja,,,, man fick ju, inte ta med flick vännen,,

Logga in för att svara
#42599 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

käns som det är någon som har lyssnat på p3 idag haha
Jag skulle vilja ta med mig någon snygg surfhunk till ön så han kunde lära mig surfa som en gud. Eller kanske någon som forskar på marina saker så att man kunde sitta och lyssna på intressanta diskussioner dagarna i ända.

Logga in för att svara
#42608 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

mem skrev:
Eller kanske någon som forskar på marina saker så att man kunde sitta och lyssna på intressanta diskussioner dagarna i ända.

Låter mer som att sitta och lyssna på intressanta monologer, säker på att du inte vill ha en besserwisser med dig istället?

Logga in för att svara
#42623 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Jag tar med mig en spegel - det räcker.

Logga in för att svara
#42626 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

MarreGBG
graphgraph

Ta med sig någon till en öde ö...
Nu när min vän Fidel är på väg att ta steget över staketet blir ju svaret enkelt.

Logga in för att svara
#42632 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen  

JOH

Esta skrev:
Jag tar med mig en spegel - det räcker. just tell us where so we can avoid it ...

Logga in för att svara
#42633 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen  

JOH

that was Gaz - he told me to ...

Logga in för att svara
#42634 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

Stoney skrev:
mem skrev:
Eller kanske någon som forskar på marina saker så att man kunde sitta och lyssna på intressanta diskussioner dagarna i ända.

Låter mer som att sitta och lyssna på intressanta monologer, säker på att du inte vill ha en besserwisser med dig istället?

Jag kan garantera att det skulle bli dialoger.. har nämligen lite svårt för att vara tyst...

Logga in för att svara
#42651 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

JOH skrev:
Esta skrev:
Jag tar med mig en spegel - det räcker. just tell us where so we can avoid it ...

Det var ett litet skojsamt skämt, småtrevligt! Jockes också!

Ha det bra alla!

Logga in för att svara
#42652 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

mem skrev:
käns som det är någon som har lyssnat på p3 idag haha
Jag skulle vilja ta med mig någon snygg surfhunk till ön så han kunde lära mig surfa som en gud. Eller kanske någon som forskar på marina saker så att man kunde sitta och lyssna på intressanta diskussioner dagarna i ända.

Jag hänger på! Det vore trevligt!

Du är väl en gudinna redan, så det räcker att jag skulle lära dig surfa väldigt bra så skulle du bli en surfgudinna.

Logga in för att svara
#42654 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

JOH skrev:
that was Gaz - he told me to ...
Be careful JOH. One day you might be stuck on an island with Gazz... I'll parachute ear plugs...

Logga in för att svara
#42686 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Jag skulle välja hmmmmm, kanske Jan Josefsson? Han skulle kunna avslöja det mesta som man inte visste om de "öde" ön.

Logga in för att svara
#42816 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Efter att ha gjort en statistisk sammanställning av trevligheten på surfsverige idag lägger sig nivån på låga 34%. Visst borde vi få upp trevligheten till 80% av den ideala trevligheten Det borde väl finnas många här inne som gjort något trevligt idag som de vill dela med sig av? Säkert flera som befinner sig på resande fot och vill berätta om dagens vågor? Eller som ätit middag med gammelfar? Själv har jag haft en halvtrevlig dag, mest ätit massa mat och har nu lite ont i magen:unsure: Men det har ändå varit JÄTTREVLIGT för SOLEN sken i vårt vackra Göteborg! Kom igen, dela med er av lite trevligheter nu:silly:

BOS trevlighetens försvarare

Logga in för att svara
#42842 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

KUL MED SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!

Ha det gott

Logga in för att svara
#42908 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

KinkyFriedmann
graphgraph

Sofia Loren cirka 1967

Logga in för att svara
#42909 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

FY FAAAAAAAAAAAAN vad trevligt det blev!

Logga in för att svara
#42912 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Förstår att du tycker detta, Allsmäktige Gudfader.

Måste säga att jag tycker Penelope Cruz e rätt lik denna klassiska donna!!

Logga in för att svara
#42937 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det här är med trevligt, mer genuint liksom...

Logga in för att svara
#42994 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Hej hej gott folk som är inloggade här nu ( och även till er gäster, HEJ! )

Trevligt, fin höstdag idag!

Skönt med eftermiddag!

Logga in för att svara
#42995 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Logga in för att svara
#42996 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Klättermus
graphgraph

Trevlig,trevligt

Logga in för att svara
#43024 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Gazzer skrev:
Glömde nämna att den där trevliga killen med skegg heter Sverker Johansson!! Visst ser han trevligt ut?

Logga in för att svara
#43025 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
Gazzer skrev:
Glömde nämna att den där trevliga killen med skegg heter Sverker Johansson!! Visst ser han trevligt ut?

Fy faaaan! Jag tror flera här inne skulle känna så här om det var jag

Men Gazzer, du ser väl liiiiite ut åt det hållet va?

Detta är bara ett gott trevlighets skämt!

Ha det gott! Gott folk!

jaja jag säger då det, den där Gazzer..

Logga in för att svara
#43186 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Ohej vad trevligt det är ikväll!!!!!!!!!!!!!! Känna liksom i luften, VA?ATRLDKJAFLKDSFJ KL ASKS KDSKDFSK AKJAS KFSKJ KSADKDASFK KJJKLSADF LKJSDFAKJDAF KJKSD JKLDSAF

Logga in för att svara
#43187 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Logga in för att svara
#47069 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Kände att det var dags att ta tag i trevlighetstråden igen. Då jag har en stor famn kärlek i mig ikväll så tänkte jag skänka lite till Gazzer, som verkar lite arg på mig just nu:(

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=6da7fb3c1fdd7b4db6c50061f357ea91

Logga in för att svara
#47071 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

adamski skrev:
Kände att det var dags att ta tag i trevlighetstråden igen. Då jag har en stor famn kärlek i mig ikväll så tänkte jag skänka lite till Gazzer, som verkar lite arg på mig just nu:(

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=6da7fb3c1fdd7b4db6c50061f357ea91

Ahha. Sverre är alltså ute och åker motorcykel, med ,,,,,,Gazzer,,,,Hmmm

Logga in för att svara
#47075 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

jocke skrev:
adamski skrev:

Ahha. Sverre är alltså ute och åker motorcykel, med ,,,,,,Gazzer,,,,Hmmm

Nej kära Jocke. Jag gjorde ju klart innan filmen att jag hade en massa kärlek till övers för Gazzer. Typ. Så huvudpersonen i filmen är givetvis Mr Adamski himself.

Logga in för att svara
#47076 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

Om man gör slut med sin partner innan man åker, då kan man ju ta med henne!
Eller? Annars någon random snygg brud!

Logga in för att svara
#47078 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

LocalHero skrev:

Bra, en tänkare ibland oss. Hmmm... nu har du plötsligt skapat ett behov av att definera vad "ha en partner" innebär. Okey, om ni har gjort slut innan får ni inte idka sex av något slag när ni väl kommit till ön, och absolut inte om ni dessutom skulle säga att ni blev tillsammans igen! Ön kommer således skilja sig lite från verkliga livet i vissa avseende men det får du ta. Kommer du fortfarande fullfölja din plan med att ta med din partner om föregående regeljusteringar infördes? (svårt läge jag vet, en riktigt cool partner skulle man ju vilja ha med oavsett om man fick ha sex med henne eller inte. men det kanske blir lite pressande att hålla ut, liksom... varför, om man ändå är ensamma på ön? Så ett grymt straff skulle typ behöva utfärdas för att man ska hålla på budet om att inte röra varandra på ett sexualiserat sätt. Lite biblisk gud style) Nu får du ge ditt slutgiltiga svar pga denna långa utläggning från min sida:)

Logga in för att svara
#47079 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Fett trögtänkt är jag ibland Local Hero. Du hade ju redan garderat dig med "random snygg brud" som svar. My bad:)

Logga in för att svara
#47082 Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

adamski skrev:
LocalHero skrev:

Bra, en tänkare ibland oss. Hmmm... nu har du plötsligt skapat ett behov av att definera vad "ha en partner" innebär. Okey, om ni har gjort slut innan får ni inte idka sex av något slag när ni väl kommit till ön, och absolut inte om ni dessutom skulle säga att ni blev tillsammans igen! Ön kommer således skilja sig lite från verkliga livet i vissa avseende men det får du ta. Kommer du fortfarande fullfölja din plan med att ta med din partner om föregående regeljusteringar infördes? (svårt läge jag vet, en riktigt cool partner skulle man ju vilja ha med oavsett om man fick ha sex med henne eller inte. men det kanske blir lite pressande att hålla ut, liksom... varför, om man ändå är ensamma på ön? Så ett grymt straff skulle typ behöva utfärdas för att man ska hålla på budet om att inte röra varandra på ett sexualiserat sätt. Lite biblisk gud style) Nu får du ge ditt slutgiltiga svar pga denna långa utläggning från min sida:)
Hmmm, Jag är också fett trögtänkt,,, Kontentan av allt detta dravel här, är alltså, att du Adamski, inte kan ha sex med Sverre. För nu är du ihop med Gazzer,,,,????Eller,,,har, jag uppfattat korrekt, elle.

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!