Facebook data

1
Höstsurfing
#42518 Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 7

Doyle
graphgraph

Hösten står för dörren och stormarna börjar rulla in. Med andra ord, SURF! Sitter i västra frölundas getto och är lost, har ingen anning vart man rippar vågor i göteborg. Någon vänlig själ som vill göra en god gärning och kan erbjuda på lite info?

Peace n Surf!

Logga in för att svara
#42523 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Jag kan nog påstå att du hamnat på fel forum. Vi brukar få höra "Fuck Peace" och "outa inte spots" med jämna mellan rum här - men vad vet jag - sånt kan ändras - tyvärr bor jag på östkusten så kan inte hjälpa dig heller.

Logga in för att svara
#42524 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

maila adamski - han verker vara en soft snubbe och bor tydligen i din närhet ......

Logga in för att svara
#42540 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

Doyle skrev:
Hösten står för dörren och stormarna börjar rulla in. Med andra ord, SURF! Sitter i västra frölundas getto och är lost, har ingen anning vart man rippar vågor i göteborg. Någon vänlig själ som vill göra en god gärning och kan erbjuda på lite info?

Peace n Surf!

nu måste jag ha misssat nått.....VART ÄR DE SURF??????
har ju fan vart mer vågor på Storsjön än västkusten. fan va dåligt jag mår nuuuuu.

Logga in för att svara
#42541 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

Doyle skrev:

Peace n Surf!

nu måste jag ha misssat nått.....VART ÄR DE SURF??????
har ju fan vart mer vågor på Storsjön än västkusten. fan va dåligt jag mår nuuuuu.

Logga in för att svara
#42548 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

vår kära ostkust verkar ha gått samma platta öde till mötes..

Logga in för att svara
#42552 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Doyle skrev:

Peace n Surf!

Tja doyle, grabbarna brukar inte skriva ut massor namn till spotserna på forumet men om du söka ut på deras egna sidor och skriver till deras gäsbok brukar de hjälpa till utan problem..pray for surf ..DA RAT..

Logga in för att svara
#42595 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

Finns ju några allmänna spots där jag surfar, som tex. apelviken, kåsa i varberg eller åsa i kungsbacka:) kräver antingen bra med blåst och vågor från nordväst om du ska dra kåsaviken och åsa, eller sydvästligt västligt om du ska greppa vågor i apelviken.
vad drar du för bräda?
//bass

Logga in för att svara
#42605 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Gazzer skrev:
Jag kan nog påstå att du hamnat på fel forum. Vi brukar få höra "Fuck Peace" och "outa inte spots" med jämna mellan rum här - men vad vet jag - sånt kan ändras - tyvärr bor jag på östkusten så kan inte hjälpa dig heller.

Du citerar mig fel, det ska vara "Fuck peace & War", dvs dra åt helvete med er "alla"

Förstår att "outa inte spots" är sura på mig, men jag hjälper alltid alla som frågar, bara för att jävlas med "alla". Men jag "outar" förstås INTE hemliga secret spot som jag i förtroende fått nys om.

Logga in för att svara
#42607 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Gazzer skrev:

Du citerar mig fel, det ska vara "Fuck peace & War", dvs dra åt helvete med er "alla"

Förstår att "outa inte spots" är sura på mig, men jag hjälper alltid alla som frågar, bara för att jävlas med "alla". Men jag "outar" förstås INTE hemliga secret spot som jag i förtroende fått nys om.

Logga in för att svara
#42611 Svar: Höstsurfing 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Ants skrev:
Gazzer skrev:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!