Facebook data

1
behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ?
#42933 behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

Har pajat min vinterdräkt och går ej att laga den, ska alltså köpa ny så behöver tips? någon som kör med psycho:N??? Inga mer rip curl dräkter för min del så bespara dom tipsen, cskins?
Tack på förhand!

Logga in för att svara
#42942 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

xcel har ju vunnit bästa vinterdräkts-test två år i rad. Jag har i alla fall beställt en xcel som ersättare till min (helt färdiga) rip curl (som ändå har gjort sitt jobb bra i fyra år). Beställde min från www.southcoastsweden.se

Logga in för att svara
#42961 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

KinkyFriedmann
graphgraph

Min 6/5/4 Psycho 2 är som en omfamning, som en smekning.
Jag är hur nöjd som helst och den ser fortfarande sprillans ut efter nästan ett år utan att jag pedantskött den. Om jag jämför kvaiteten i material och ihopsättning med till exempel min Rip Curl så är det som att jämföra gåslever (O'neill) med hundbajs (Rip Curl).

Köp.

Logga in för att svara
#42964 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

lappjäveln
graphgraph

Inget att fundera på, oneill is the shit! Köp!

Logga in för att svara
#42974 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Om det fortfarande är en kardborrestängning av huvan så säger jag köp inte O'Neill Psycho II:an. Huvan läcker rejält när dräkten blir lite gammal...Jag kommer byta ut min Psycho II:a mot en Excel eller RC (mycket mer nöjd med min gamla RC-dräkt faktiskt) inom kort.

Logga in för att svara
#42990 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

...

Jag har kört CR och Quicksilver. Tycker att båda varit riktigt bra. Quicksilver är den varmaste dräkten jag någonsin äget men det ser ut som att RC kan vara med i fajten nu när de kommit med sitt nya E3 material.
Det ska vara helt grymt! Lätt som attan, töjbart som fasiken och varmt som sjutton... Jag tror på Rip Curl, tycker inte att Excell levt upp till mina förväntningar när det kommer till kvalité. Haft ett bar vinter skor och en 3/2 infinity och de har båda gjort mig lite besviken kvalitets mässigt. Dock bra passform osv...Bästa rådet är väll att prova och sedan köpa den som "känns" bäst. Vattnet är ju varmt fortfarande och man kan köra sommar dräkten någon eller kanske kanske några månader till....

Logga in för att svara
#42991 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

lappjäveln
graphgraph

Ja det är klart, det kan ju va skit med fast huva förståss..jag har en 5/3 utan huva.jaja, lycka till med dräktköp!

Logga in för att svara
#42992 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Kolla Nordsurf eller adisgladis?

Logga in för att svara
#42993 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Nordsurf har O'Neill Phsyko nu för tiden och adis kör EKO Bodyglove

Logga in för att svara
#43005 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

alalin
graphgraph

inte o¨neill, precis som Nic tycker jag huvlösning är kass..
xceldräkterna verkar grymma

Logga in för att svara
#43006 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 2

Andrew
graphgraph

asså dom RC, O,niel Xcel är bra dräkter.....de handlkar nog mer om hur väl de passar din kropp....en dräkt med bra passform är mkt varmare än en för stor.....testa dig fram.......själv har jag Oniel heat som sitter som ett smäck...varm som bara fan=P....o en 3.2 RC E-bomb3 som e hur grym som helst med.

Logga in för att svara
#43021 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

håller med om att oneill dräkten är dålig. huvan är kass, dräkten är kall och stel jämfört med tex exel. passform är viktigt så klart. men oneill borde göra något seriöst åt sin luva... kanske de redan gjort. mycke pengar för ett fancy namn... exel dräkten är också rörligare efter som den inte har någon dragkedja i ryggen. kan vara bra med så mycke rörlighet som möjligt på vintern.
alla jag vet som har haft oneill och testat något annat har bytt...
köp vad som helst utom oneill...

Logga in för att svara
#43035 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

tack för alla svar, men fan jag köper nog från staterna hittade en f-bomb(6,5,4 för 2500) dom skickar grejorna som en (gift) dessutom!
Hör av er om någon e sugna på köpa stort utbud, har alla oneill, billa, rc modeller till riktigt bra priser beckersurf.com

Logga in för att svara
#43078 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

En till som kommer få sitt konto länsat? Tullen, DHL etc. skiter i om det står "gift", de kan öppna det ändå, och då är det inte tullavgiften som är jobbig, utan momsen. Hoppas det går bra.

Logga in för att svara
#43080 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

Stoney skrev:
xcel har ju vunnit bästa vinterdräkts-test två år i rad. Jag har i alla fall beställt en xcel som ersättare till min (helt färdiga) rip curl (som ändå har gjort sitt jobb bra i fyra år). Beställde min från www.southcoastsweden.se

vad fick du betala hos dom för dräkten??

Logga in för att svara
#43096 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

A du Daniel, du e inte snäll du , lr kanske ska säga tack för varningen!.
Har beställt kläder från beckers två gånger och åkt på tullen en gång och klarade mig andra, så det är ju en chansning. Men fan dräkterna här hemma kostar ju mellan 4-5 laxar!!! lockande när det är billigare någon annan stans. jaja verkar ju bli surf till helgen så får väll köpa i svea vilket fall, lite kallt med en gammal 3.2 nu tcker ja!

Logga in för att svara
#43098 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

plåtslagarn skrev:
Stoney skrev:

vad fick du betala hos dom för dräkten??

De tar 3999:-

Logga in för att svara
#43104 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Sorry var inte mening att vara elak utan mer informera dig. Tror Backdoor fått in årets modell (08/09) av Xcel Infiniti och tar 3 995:- vilket är ett väldigt bra pris:

www.backdoor.se/?articleId=259

Annars har jag nog en gammal RC Classic 4/3 (aug '05) att sälja, priset beror lite på hur desperat du är

Logga in för att svara
#44001 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

www.westcoastsurf.co.uk/
www.kingofwatersports.com/

två engelska sidor jag har bra erfarenheter av. tycker priserna är schyssta (kolla under sale och clearance) samt ingen frakt på ordrar över 50quid, ingen tul/lmoms... jag hade problem med rip curls handskar, mailade westcoastsurf ett halvår efter köp å han sa att det bara var att skicka tillbaks dem så skulle jag få nya av dem. i övrigt grym service å så om man har frågor etc.

peace!

Logga in för att svara
#44337 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

asr
graphgraph

Jag har beställt ifrån www.beckersurf.com twice, och det har gått hur bra som helst. Behövde inte betala någon tull/moms, och har funkat bra med betalningen också!

Logga in för att svara
#44424 Svar: behöver snabbt tips O´Neill Psycho 2 6/5/4 ? 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

christianC
graphgraph

Hej. Beställde en Xcel från Darkblue i Danmark www.darkblue.dk. Kostade c.a 3000 spänn. Köpte den för tre veckor sen. Hade en Rip Curl innan, den här dräkten är bra mycket bättre. Varm och go och smidig. Rekommenderas. Har även hört mig för och de flesta som kör på xcel dräkten verkar nöjda. Har hört att Oneill dräkten också är bra...Lycka till

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!