Facebook data

1
surfing fuerteventura vinter 08
#43049 surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

gusse
graphgraph

Söker tips på någon vänlig skäl eller surfskola som skulle kunna tänka sig hjälpa mig med att komma igång och surfa under vintern på fue. Kommer att stanna hela vintern och har inte möjlighet att casha för surfskola under en längre period...
tacksam för hjälp!

Logga in för att svara
#43050 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Kolla med Swingkid här på "SS"som e på Stoke på Fuerte.

Logga in för att svara
#43249 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: 7

jimjim
graphgraph

hej gå ner för trappstegen..på.cotillo...beach...swing kid vet...

Logga in för att svara
#43253 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Feddan skrev:
Kolla med Swingkid här på "SS"som e på Stoke på Fuerte.

NEEEEEJ FÖR HEEEELVETE!

Kolla först upp likviditet etc så du inte förlorar pengar, kolla också upp äktheten i "soulsurfet"

Annars vänd dig till Pelle Blanco här på sidan!!!
Han driver ett grymt litet surfhak där!
För äkta surf och surfkänsla!

G

Logga in för att svara
#43284 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Ja för vi tänker då fan inte hjälpa nån med nått snart, man får ju bara skit. I alla fall här på sidan. Sverre, du kanske inte borde uttala dig om saker du inte vet nått om. Meeeeeeen å andra sidan, det är ju precis vad du gör hela jävla tiden. Är så trött på dig just nu va.
Ät bajs och gräv ner dig.

Logga in för att svara
#43285 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag är REDAN NERGRÄVD!!! MOUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!

Äta bajs.. DU kan äta bajs!!!

Att jag uttalar mig om saker jag inte vet nått om är lögn och förbannad dikt! Jag vet mer om surfing än de flesta wannabies här inne, så enkelt är det med den saken.

Varför är du arg på budbäraren förresten!?

Om ni tycker att ni är speciella jämfört med andra som betalar för sig ex tidningen surfing, ( som inte heller tjänar några stålar ) Backdoor, Nord och alla andra så säg det!

Och nä jag vet ingenting om era mellanhavanden med redax men eftersom jag inte fick något svar, vilket jag iochförsig INTE kan kräva, så valde jag att sjunga ut istället! LA LA LA LA LA!!

Logga in för att svara
#43293 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Vad jag menade var att du inte vet nått om hur det är här nere och hos oss, du har ju inte varit här eller?
Och nej vi har aldrig påstått att vi är mer speciella än Nord, Surfing eller något annat schysst surfföretag, och vi är ledsna om det är någon som tagit illa vid sig. En specifik skillnad är dock att vi inte har nått företag, vi har en lägenhet som vi hyr ut rum i till den som vill komma hit och ha en grym surfsemester. Men trots att vi inte är ett företag så vill vi faktiskt ha en banner eftersom vi tycker att Redax gör ett kanonjobb med denna sidan och att det är tack vare honom som vi får hit gäster vilket hjälper oss att betala vår hyra, vilket i sin tur gör att vi kan fortsätta erbjuda folk ett bra boendealternativ och möjligheten till surfstoke här på Fuerte. Visst vi hade kunnat fixa en mindre lägenhet, bara bry oss själva, betala vår hyra själva och vara nöjda och glada och ha det jäkligt gött här nere utan att ta emot några gäster. Både jag, Linda och Johan försörjer oss på annat sätt genom jobb och plugg så det hade vi lätt kunnat göra. Men både vi och de gäster vi hittills har haft har tyckt att det är betydligt roligare som vi gör nu. Jag förstår inte varför du har sånna problem med det?

Logga in för att svara
#43294 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Vad jag menade var att du inte vet nått om hur det är här nere och hos oss, du har ju inte varit här eller?
Och nej vi har aldrig påstått att vi är mer speciella än Nord, Surfing eller något annat schysst surfföretag, och vi är ledsna om det är någon som tagit illa vid sig. En specifik skillnad är dock att vi inte har nått företag, vi har en lägenhet som vi hyr ut rum i till den som vill komma hit och ha en grym surfsemester. Men trots att vi inte är ett företag så vill vi faktiskt ha en banner eftersom vi tycker att Redax gör ett kanonjobb med denna sidan och att det är tack vare honom som vi får hit gäster vilket hjälper oss att betala vår hyra, vilket i sin tur gör att vi kan fortsätta erbjuda folk ett bra boendealternativ och möjligheten till surfstoke här på Fuerte. Visst vi hade kunnat fixa en mindre lägenhet, bara bry oss själva, betala vår hyra själva och vara nöjda och glada och ha det jäkligt gött här nere utan att ta emot några gäster. Både jag, Linda och Johan försörjer oss på annat sätt genom jobb och plugg så det hade vi lätt kunnat göra. Men både vi och de gäster vi hittills har haft har tyckt att det är betydligt roligare som vi gör nu. Jag förstår inte varför du har sånna problem med det?

Logga in för att svara
#43296 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

hehe ja nu kom det visst två gånger, men jaja

Logga in för att svara
#43301 Svar: surfing fuerteventura vinter 08 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Linn skrev:
Jag förstår inte varför du har sånna problem med det?

problem?

JAG har inga problem.

Det finns inga problem bara lösningar...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!