Facebook data

1
Norge tips?
#43182 Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Joyrider
graphgraph

tänkte sticka till NORGE, jobba ihop pengar till en längre surftrip runt klotet och ville passa på att surfa de kalla vattnen medan man slavar, tacksam för alla tips! surfspots, skönt folk och jobb!

Peace
Filippa

Logga in för att svara
#43188 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Förr hade Surfsentrum en spot-karta på sin hemsida, även de insåg väl att det inte höll i längden, men kolla runt lite på www.srfsnosk8.no/ för den kanske finns kvar där någonstans. För antar du tänkt jobba i Stavanger området och surfa Jaeren?

Logga in för att svara
#43189 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

men 1e okt börjar surfförbudet på stora delar av jaeren tom mars

Logga in för att svara
#43203 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Joyrider
graphgraph

attans, vet du vart det är lugnt då? [img]

Logga in för att svara
#43206 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Magicseaweed.com har prognoser för de vanligaste spotarna, de ger ju lite tips att titta på deras karta
Skrev ett svar på liknande fråga här i tisdags...
surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=42949&catid=2

Du hittar säkert nått

Peace!

Logga in för att svara
#43207 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Joyrider
graphgraph

TACK!

Logga in för att svara
#43214 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

peter!!
graphgraph

De spottsen närmast Stavanger går att surfa hela hösten-vintern-våren med tanke på det där surfförbudet..
Inte svårt att hitta de spottsen heller.

Windping.com är en bra sida om du vill kolla vindarna. Väldigt underhållande chat där med.. har varit ifal

Logga in för att svara
#43234 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

uhm Remo, det surfförbudet har jag nog boommat eller förvisso bara vart där i mars och september. Påsken på Jaeren är en klassiker!

Logga in för att svara
#43237 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

wiberg
graphgraph

snöigt att det är fler som ska göra samma som jag har du fått något jobb o boende i nu eller vet någon som man kan ringa,där man gör mycket pengar hade tänkt att dra ditt i dec -jan typ dellar hjärna lägenhet om du ni vill så man kommer biligare undan vi är två härliga pågar från skåne mvh johan

Logga in för att svara
#43357 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

olmar
graphgraph

wiberg skrev:
...gör mycket pengar hade tänkt att dra ditt i dec -jan typ dellar hjärna lägenhet om du ni vill så man kommer biligare undan vi är två härliga pågar från skåne mvh johan

Jo du Johan; jag tror man kan göra mycket pengar i Norge om man delar upp sin hjärna i små små bitar och säljer på bryggen i Bergen. Jag är inte så säker på att det hjälper om Joyrider drar sitt så sent som i dec-jan.

Bra raggförsök i alla fall. Fast ni pågar kanske bara dellar

En bra dag med pågasurf på Jaeren!

Logga in för att svara
#43505 Svar: Norge tips? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

peter!!
graphgraph

Wiberg: Bara att höra av sig till lite bemaningsföretag och sånt. Gå in på finn.no och leta jobb där, Du kommer få napp på samma dag typ. och var inte blyg med att trissa upp lönen när de ringer dig.

Bostad däremot kan vara knepigt men det kan du också lösa på finn.no

Hade ett gött job på Sola flygplats förra året. Kunde flexa hej villt och det var 5 min till närmaste bryt (även om det funkade typ 1 gång) och runt 25min till en massa andra.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!