Facebook data

1
ölsurf
#43208 ölsurf 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Atmanbaba
graphgraph

Tjo,
någon som har några bra rekommendationer ..
Skulle vilja ta en tur någonstans (ej asien) med lite soft surf för en nybörjare. Sen vill man ju ha de vanliga oxo.. billigt boende, öl, sol eller inte kan kvitta..bara inte för turistigt.

Logga in för att svara
#43220 Svar: ölsurf 16 år, 8 månader sen Stoke: 1

surf2008
graphgraph

Portugal!

Logga in för att svara
#43222 Svar: ölsurf 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Dom har öl i amerikat också, tror jag...

dricka öl öl ö öl
utan söl söl söl
bliva full full full
ääääähh.... ja

hej o tack

Logga in för att svara
#43242 Svar: ölsurf 16 år, 8 månader sen Stoke: 7

jimjim
graphgraph

hej öl smurf det finns en liten öl ö utan för ö land där det finns surf utan lokalism .turiism..endast.....du och havet............... call 111 if yuo like it............. eller fråga sverre...............the man.......

Logga in för att svara
#43245 Svar: ölsurf 16 år, 8 månader sen Stoke: 7

jimjim
graphgraph

hej om inte öl land passar så har jag ett anat ställe . i portugal......ericeira.. där jag har ett hus på ....stranden......fuz do lizandro............. ............vi har ...allt...........rip curl surf surf skola.....med .dom bästa .......................... waves cathers............that.yuo-.want.....................be with......if yuo vant surf.............in nov...des... itsssgood time...... ring................070 4953636. ok.............wellkome.................on the............wave ..............

Logga in för att svara
#43246 Svar: ölsurf 16 år, 8 månader sen Stoke: 7

jimjim
graphgraph

hej om inte öl land passar så har jag ett anat ställe . i portugal......ericeira.. där jag har ett hus på ....stranden......fuz do lizandro............. ............vi har ...allt...........rip curl surf surf skola.....med .dom bästa .......................... waves cathers............that.yuo-.want.....................be with......if yuo vant surf.............in nov...des... itsssgood time...... ring................070 4953636. ok.............wellkome.................on the............wave ..............

Logga in för att svara
#43308 Svar: ölsurf 16 år, 8 månader sen Stoke: 0

Atmanbaba
graphgraph

foz do Lizandro..
muy bueno gringo´ Cuanto costa¿

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!