Facebook data

1
dagens debatt
#43252 dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

En liten varning är på plats för Swingkids place!

Jag ifrågasätter stället av seriositetsskäl när det kommer till likviditet etc samt av en eventuell fejkad soulsurfmentalitet!

Alla andra som lever på surf och håller till här har en banner, dvs betalar för att göra reklam här för den rörelsen de bedriver och tjänar pengar på.
Jag frågade om detta av ren nyfikenhet, tänkte att jag hade missat den bara. Men det visade sig att dom de facto INTE HADE NÅN! Dom sa att den är på väg.
MEN när jag frågade om NÄR den skulle komma SÅ blev det inget svar!
Trots att jag har visat en bild på ett avhugget hästhuvud i en säng!

Man kan fråga sig om det är moraliskt ok att göra massa reklam för sig utan att betala.
Det är ett svek mot sidan och det är ett svek mot alla andra som betalar!

Sen undrar jag hur soulsurfigt det är att gå ut o köra hela marknadsföringskittet !?

Känns som att det diffar en aning

Antingen är man soulsurf och ligger lågt som Pelle Blanco.
Eller så satsar man mer på reklam etc men gör det då seriöst genom att betala. Och visst kan man vara soulsurfer ändå ( SE PÅ Backdoor Goran ) !

Men att åka snålskjuts på surfsveriges popularitet, ( vilket är tydligt då swingkid sällan deltar i några diskussioner förutom om hans eget ställe! ) DET är vare sig soulsurfigt eller professionellt.

Vad FAAAAAAAAAN ska då JAG lägga mig i det här för?

Jag är Gudfadern.

OM det nu skulle vara så här att Swingkid och Redax är bästa polare

Se då detta inlägg som ett stort skämt.

Annars...

P.S. Inget personligt

Logga in för att svara
#43256 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Äntligen någon med annat än bajs i ryggen som vågar tala öppet!!! Kan inte annat än hålla med dig Sverre, du är en vis man! Det finns alltförmånga i branschen som inte "ger tillbaka" till de media och entusiastiska krafter som finns (tex föreningar, förbund, eventarrangörer, projekt osv).

Kan bli intressant vad denna diskussion leder till

Logga in för att svara
#43257 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Nar kommer BOS kopa banner?

Eftersom jag antar att detta ar nagon form av beskyddar verksamhet mellan Surfsverige och BOS, svingen har ju tydligen inte betalat och kommer darmed att outas.

Logga in för att svara
#43261 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

förvisso är ganska många här medlemmar för att spamma alla trådar med reklam för sin grejjer (ingen nämd ingen glömd)

gäller det tävlingar eller träffar så är det bara köra på men annars vettefan......

Logga in för att svara
#43263 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Ants skrev:
Äntligen någon med annat än bajs i ryggen som vågar tala öppet!!! Kan inte annat än hålla med dig Sverre, du är en vis man! Det finns alltförmånga i branschen som inte "ger tillbaka" till de media och entusiastiska krafter som finns (tex föreningar, förbund, eventarrangörer, projekt osv).

Kan bli intressant vad denna diskussion leder till
Vi vet alla vart dina diskutioner leder Ants ... rakt ner i en avgrund!!

Logga in för att svara
#43281 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Herrejävlar va ni verkar ha lite surf hemma i svea.!!!!!!..
Mail har kommit in till Redax för ett bra tag sedan ( som jag känt lite grann sedan 1999 ) och en banner kommer snart... Vill ni ha debatt kan ni ju komma hit... Men annars tycker jag ni borde surfa mer o debatera mindre..
Dessutom är väl ett forum till för att hjälpa andra.. Vi tjänar knappt något på att ha Stoke surfhouse utan gör det mer som en kul grej. Vi tar ju halva priset av vad de andra hostelen tar plus att de flesta som kommer hit o bor är våra vänner sedan tidigare.. Det e inget företag vi har, vi är mer till som hjälp för de som kommer för första gången till Fuerte och vill utveckla sin surfing...
Alla är välkommna hit, även Sverre!!!!
ps. tubade 2ggr idag på en o samma våg mmmmmmmmmums

Logga in för att svara
#43299 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Låt Petter sköter sitt - kör på swingen - har för mig att Petter även givivit sin välsignelse vid nåt tillfälle - Sverre: fuck off (Ants - citat inget personligt menade)

Logga in för att svara
#43302 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Swingkid skrev:

Vi tar ju halva priset av vad de andra hostelen tar plus att de flesta som kommer hit o bor är våra vänner sedan tidigare.. Det e inget företag vi har,

OK! SVARTA PENGAR ALLTSÅ !!!!

Hoppas inte skattemyndigheten har handläggare som är surfare och är här inne o läser ....

MOUHAHAHAHAHAHA

kunde inte låta bli

Ride on stay stoked!

Logga in för att svara
#43321 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Swingkid skrev:

Det e inget företag vi har, vi är mer till som hjälp för de som kommer för första gången till Fuerte och vill utveckla sin surfing...

Jaha!

Då vill jag be om ursäkt Visste inte att det var en hjälporganisation ni drev. Jag är själv med i amnesty och har stor respekt för sådana organisationer, rädda barnen, barncancerfonden etc.

Help on!

Logga in för att svara
#43359 Svar: dagens debatt 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

jag tycker om glass!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!