Facebook data

1
Hvilken våtrdrakt bør jeg velge? erfaringer..
#4327 Hvilken våtrdrakt bør jeg velge? erfaringer.. 18 år, 5 månader sen Stoke: 2

frakono
graphgraph

Skal kjøpe meg en ny vinterdrakt nå og lurer på om dere har noen anbefalinger? Flexibilitet i drakten er viktig! Håper dere kan dele noen erfaringerB)

Logga in för att svara
#4338 Svar: Hvilken våtrdrakt bør jeg velge? erfari 18 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag bekänner färg och svarar. Jag tror det finns tre riktigt bra vinterdräkter som går att få tag på i Norge eller Sverige:

O'Neill Psycho II, Rip C F-bomb och Xcel Infiniti

O'Neill hittar du hos Torkild på Stadlandet, Xcel dyker säkert upp i Norge snart, vet inte vem som säljer Rip C, men såg märket i minst två butiker i Stavanger, även om de hade mycket gamla modeller.

Köp modellen med chest-zip.

Jag kör själv Xcel och är mycket nöjd med smidighet, lätt att komma i och ur etc. Däremot, skall du surfa Nordsjön där golfströmmen går, så kanske en 6/5/4 är lite för varm. Här i Sverige blir det ruskans kallt i vattnet, i Kattegatt hade vi minusgrader i slutet på februari.

Logga in för att svara
#4344 Svar: Hvilken våtrdrakt bør jeg velge? erfaringer.. 18 år, 5 månader sen Stoke: 2

frakono
graphgraph

Takker for hjelpen!

Bestilte Rip C "The F-Bomb" fra cleanlinesurf.com nå. Amerikans valuta er god i forhold til NOK og SEK om dagen. Så den totale pris med shipping ble på 2500 NOK! Gleder meg til å ta i bruk den!

Logga in för att svara
#4348 Svar: Hvilken våtrdrakt bør jeg velge? erfari 18 år, 5 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Gött mos, hoppas du slipper tull och moms, maila dem och be dem sätta ett lågt värde på paketet.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!