Facebook data

1
Upphittad bräda
#43290 Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Karolina
graphgraph

Surfbräda upphittad idag i en buske mellan flintbacken och tantogatan, område Södermalm/södra station, Stockholm. Återfås mot beskrivning antar jag.

hejs

Logga in för att svara
#43291 Svar: Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag tappade en vit bräda nyligen!

Logga in för att svara
#43303 Svar: Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

hahah, hoppas du snodde någons pklanterade bräda som skulle användas efter jobbet!

Logga in för att svara
#43317 Svar: Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Om den är rätt space:ad med en massa färger så var det en kille som blivit av med en vid ett inbrott tror jag. Ska finnas ett inlägg om det men hittar det inte.

Logga in för att svara
#43328 Svar: Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

danbor skrev:
Råkade ut för inbrott i mitt källarförråd på Söder i Stockholm natten till idag, där bland annat min bräda blev stulen, en 6"3 Watercooled Flying Fish. Har inte sett någon mer sådan hittills i Sverige så om någon skulle få syn på/bli erbjuden att köpa en sådan så är jag tacksam för upplysningar.

//Daniel

här e snubben som förlorade sin bräda... Danbor heter han här på forumet men jag vet inte om det är hans bräda du hittade ...,

Logga in för att svara
#43356 Svar: Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

Freddy81
graphgraph

Då vet man att surfing börjar bli stort i Sverige, när man hittar brädor i buskar när man är ute och går!

Logga in för att svara
#43363 Svar: Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Karolina
graphgraph

viktor m skrev:
danbor skrev:
Råkade ut för inbrott i mitt källarförråd på Söder i Stockholm natten till idag, där bland annat min bräda blev stulen, en 6"3 Watercooled Flying Fish. Har inte sett någon mer sådan hittills i Sverige så om någon skulle få syn på/bli erbjuden att köpa en sådan så är jag tacksam för upplysningar.

//Daniel

här e snubben som förlorade sin bräda... Danbor heter han här på forumet men jag vet inte om det är hans bräda du hittade ...,

Inte denna bräda, nej. Tyvärr.

Logga in för att svara
#43371 Svar: Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Fan va mystiskt, och ingen som saknar en. Kanske alla surfande söderbor får kolla i källarförrådet och se om quivern står kvar eller om den ligger och dräller i rabatterna på söder.

Logga in för att svara
#43409 Svar: Upphittad bräda 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

0645am.com skrev:
Fan va mystiskt, och ingen som saknar en. Kanske alla surfande söderbor får kolla i källarförrådet och se om quivern står kvar eller om den ligger och dräller i rabatterna på söder. Jafan. Du har helt rätt. Måste kolla när jag kommer hem. Nån kan va saknad:( Jag är ute på turne nu, så Karolina får avakta.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!