Facebook data

1
Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS
#43312 Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Ni som kan stadgarna i BOS vet ju att man kan få in en broder i "sammanslutningen" om man går i god för honom, eller honan. Jag insvär härmed Herr Miche in i BOS. Begår han ett fatalt misstag så avgår jag också givetvis från BOS. Kärnan i BOS är tillit. Tack Gudfader....

Logga in för att svara
#43313 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Att bli BOS har varit en dröm sen jag var 5. När Adam la svärdet på axeln grät jag av lycka, Banza hoppade av glädje, snuset blödde nikotin och hoffen sprutade malt. Jag ska göra allt för att BOS ska bli nr 1 inom torpeding, övervakning och ålasprint.

Logga in för att svara
#43315 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Betyder detta att du drar tillbaks ditt medlemskap inom FBG posse??? Trodde aldrig att denna dagen skulle komma!?

Logga in för att svara
#43320 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Respect!

Logga in för att svara
#43323 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kanske ska passa på att säga här att inte alla BOS:are tillsätts genom kontakter, det går att kämpa sig in på egen hand också. Uppdrag ges på förfrågan i min profil...

Logga in för att svara
#43325 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

about as imnportant and as interesting as the chinese space walk .....,

Logga in för att svara
#43326 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
about as imnportant and as interesting as the chinese space walk .....,

Are you?

Logga in för att svara
#43337 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

sverre skrev:
Kanske ska passa på att säga här att inte alla BOS:are tillsätts genom kontakter, det går att kämpa sig in på egen hand också. Uppdrag ges på förfrågan i min profil...

jag tycker det verkar lite väl lätt att bli medlem BOS. känns lite oseriöst. min respect för er börjar avta.

Logga in för att svara
#43339 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

plåtslagarn skrev:
sverre skrev:

jag tycker det verkar lite väl lätt att bli medlem BOS. känns lite oseriöst. min respect för er börjar avta.

WHAT??? LÄTT ? NOT!!!

Det är mycket svårt att bli medlem i BOS, fråga Ådén tex! Att det på senare tid har kommit in några nya tjejer är pga deras STOKE och pga jämställdhetsskäl. BOS verkar för ett jämställt samhälle!

Däremot är familjens innersta kärna fortfarande intakt, de urprungliga fem! Där alla tuffa beslut fattas, om inte Gudfadern sjäv väljer att fatta dom!

Det är en diktatur men en god sådan!

Logga in för att svara
#43389 Svar: Ja gott folk. Det är sant. En ny medlem i BOS 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Efter rådgivning med en av mina närmsta män och noggrant begrundande har jag kommit fram till att här erbjuda Ådén en plats i BOS!

Motiveringen lyder: Ådén har under den senaste tiden mognat väsentligt i sina inlägg här på sidan. Från att ha varit många i kvantitet och lite färre i kvalitet och vissa lite för Sverre - lika så har han nu hittat sitt eget uttryckssätt.

Jag dissade honom medvetet för att han skulle ta lite avstånd ifrån mig och på så sätt hitta sin egen stil och öka sin självsäkerhet.

Ådén har numera markant ökat förhållandet mellan antal inlägg och kvalitet. Med denna mognad kanske kvantiteten så småningom kan stiga igen..

Han är nu en självständig ung man som står på egna fötter och börjar hitta sig själv.

En person som både förtjänar en plats i BOS men också som BOS kan behöva.

Valet är ditt....

Mvh Gudfadern

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!