BoogieMan skrev:
Santa Monica är en tråkig platt strand. Ta dig någon kilometer upp till Topanga, där är mysigt. Och bra vågor rätt så ofta. Eller ännu längre upp, till Zuma Beach. Men den kan vara lite för snabb och stängande ibland. Eller åk en bit till, till Malibu. men där kan du inte hoppa i. Det är localsens ställe. Men det är kul att titta på. Sedan ska du förstås vidare några mil, så har du Rincon Point. Superställe!!
Vi kanske syns på Topanga, jag ska hänga där efter jul och runt nyår.
BoogieMan Malibu kommer först om man åker från SM norrut - sedan kommer Zuma en bra bit till. Det blir vägsträckan där Fett Stefan krachade Enzon. Ha haft Santa Monica som testområde när jag jobbade åt en brädshop på 60talet -det var shortboard revolutionen och vi hade ingennaaaaaning hur en short board skulle utformas - 90% blev sopor - eller var det min surfing som var soppor?

det var i alla fall på väg till min college så jag kunde surfa en snabbis på morgnarna där - rätt OK faktiskt imellanåt, aaahhh, those SMALL GLASSY MORNIINGS - sounds like a retro surf movie ... I will probably also be there (against my better judgment) Jan 09 - anyone else?