Facebook data

1
Will the Real Sverre please stand up?
#43469 Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Nu när tiden blir knappt - tänkte jag ta å slapp - alla falska personer som vållar diskussioner och visa min riktiga JAG!! Det är JAG som är Sverre, gudfadern och din beskyddare, Sverre (f.d. "Gazzer") Sorry alla som trodda annat.

Logga in för att svara
#43470 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag har redan skrivit till Gazzer på hans profil att jag inte tillåter att han använder mitt verk! Som jag har upphovsrätt till!
Ta bort den omedelbart!
Även om mitt verk kanske inte är unimt så får du fortfarande inte använda det rakt av! Kopiera alltså!
Du kan göra en egen liknande...
Men ICKE kopiera!

Mina advokater låter höra av sig!

Att du dessutom utger dig för att vara jag, är en jävla ÄREKRÄNKNING !!!

Logga in för att svara
#43471 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen  

JOH

Nehä, för det är JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGG!!!!

Logga in för att svara
#43472 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen  

JOH

sverre skrev:
Jag har redan skrivit till Gazzer på hans profil att jag inte tillåter att han använder mitt verk! Som jag har upphovsrätt till!
Ta bort den omedelbart!
Även om mitt verk kanske inte är unimt så får du fortfarande inte använda det rakt av! Kopiera alltså!
Du kan göra en egen liknande...
Men ICKE kopiera!

Mina advokater låter höra av sig!

Att du dessutom utger dig för att vara jag, är en jävla ÄREKRÄNKNING !!!

Precis !!!! Lägga av Gazzer annars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#43473 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Oj ! ???

Vad konstigt? Att JOH " som är en helt egen person "

Kom på samma idé och så fort som Gazzer!!!

Logga in för att svara
#43474 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

sverre skrev:
Oj ! ???

Vad konstigt? Att JOH " som är en helt egen person "

Kom på samma idé och så fort som Gazzer!!!
Nu vet Ni vad vad som kan hända när jag blir FÖRBANNADE!!!!!

Logga in för att svara
#43475 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

nu är jag arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! opps, JAG MENAR aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggg!

Logga in för att svara
#43476 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

VEM SKRIVER??

Logga in för att svara
#43477 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen  

JOH

Gazzer skrev:
VEM SKRIVER?? JAGGG!!! FÖR________TE!!!!

Logga in för att svara
#43478 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

JOH skrev:
Gazzer skrev:
Va?!?!

Logga in för att svara
#43567 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Gazzer skrev:
JOH skrev:
Gazzer skrev:
Va?!?! <

Logga in för att svara
#43570 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

OK!

Mitt första psykiska sjukdomstillstånd var att jag led av manodepressivitet.

Efter flera års försök med antibiotika och olika metoder insåg jag att jag själv måste lösa mitt problem!

En grundläggande princip inom kemin är att "lika löser lika"

Jag tog fasta på detta och skapade därför ett till psykiskt sjukdomstillstånd.

Jag klöv mig i två personer.

Den ene är Sverre och han lider av manodepressivitet, medan den andre personen är frisk!

Därför kan jag nu leva ett friskt liv där ute, och ett stört här inne!

Det var så jävla bra idé att jag skickade över all annan skit till Sverre också, elallergi, kroppssvamp, dyslecksin, o fan o hans mosters alla åkommor!

Logga in för att svara
#43572 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
OK!

Efter flera års försök med antibiotika och olika metoder insåg jag att jag själv måste lösa mitt problem!

Den ene är Sverre och han lider av manodepressivitet, medan den andre personen är frisk!

Det var så jävla bra idé att jag skickade över all annan skit till Sverre också, elallergi, kroppssvamp, dyslecksin, o fan o hans mosters alla åkommor!

Jaaaa. Bra uppdelning Du har tur du Sverre Tänk på Gazzer,,, Han har inte samma flyt som du,,, Kan inte ni i B O S hjälpa Gazzer, genom att erbjuda honom medlemsskap i BOS:S

Logga in för att svara
#43575 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke skrev:
sverre skrev:
OK!

Jaaaa. Bra uppdelning Du har tur du Sverre Tänk på Gazzer,,, Han har inte samma flyt som du,,, Kan inte ni i B O S hjälpa Gazzer, genom att erbjuda honom medlemsskap i BOS:S
Ja eller/ och J O H För det är ju samma person

Logga in för att svara
#43576 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Att berätta en sanning, ja att helt enkelt se sanningen i vitögat, då ändrar den skepnad!

Så har skett även här!!!

Innan var jag bara två personer. Men nu när jag precis berättade om dessa två personer, ja i samma ögonblick skapade jag en tredje person, berättaren!

Vem fan är jag nu?

Jag är ju Sverre här, men vem fan skrev då det förra inlägget ???

Det här kan leda till en jävla paranoia Men vad fan jag får skicka det till Sverre TÄNKTE JAG SÄGA MEN vem fan är då denna jag som ska skicka det till Sverre!

Fan jag har snubblat på nån jävla bugg i mitt egenskapade system här!!

Jag får nog logga ut och logga in igen så kanske allt blir som vanligt...

Logga in för att svara
#43579 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
Att berätta en sanning, ja att helt enkelt se sanningen i vitögat, då ändrar den skepnad!

Så har skett även här!!!

Innan var jag bara två personer. Men nu när jag precis berättade om dessa två personer, ja i samma ögonblick skapade jag en tredje person, berättaren!

Vem fan är jag nu?

Det här kan leda till en jävla paranoia Men vad fan jag får skicka det till Sverre TÄNKTE JAG SÄGA MEN vem fan är då denna jag som ska skicka det till Sverre!

Vad menar du,,, Är Sverre och JOH en och samma person,,,???? Eller är Sverre och Gazzer samma person eller , eller, ja vem är vad,,,

Logga in för att svara
#43587 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

NEEEEEEEEEEEEJ !!! FÖR HEEEEEEEEEEEEEELVETE!!!!!!!!!!!!!!!

JAG ÄR JAG !!!

Jag bara fastnade i självreferens!

Logga in för att svara
#43600 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

sverre skrev:

Så har skett även här!!!

Vem fan är jag nu?

Nu är det väl ändå dags att dra ner lite på det goda rökandet...

Adamski helping Sverre sobering up since 2000

Logga in för att svara
#43614 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

sverre skrev:
NEEEEEEEEEEEEJ !!! FÖR HEEEEEEEEEEEEEELVETE!!!!!!!!!!!!!!!

JAG ÄR JAG !!!

Jag bara fastnade i självreferens!

Se upp bara så det inte går föör långt...

Logga in för att svara
#43615 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

MOUHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Logga in för att svara
#43744 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Logga in för att svara
#43746 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Paranoia är ett sjukligt tillstånd av överdriven misstänksamhet. Paranoida vanföreställningar förekommer inom många olika psykiska störningar och även vissa neurologiska störningar och tillstånd. Särskilt utmärkande är tillståndet i schizofreni och specifikt den deltyp som kallas paranoid schizofreni. Paranoia är även vanligt hos missbrukare i abstinensfas eller under en snedtändning på narkotika. I de flesta strikt medicinskt vetenskapliga sammanhang betecknar paranoia alla olika typer av psykotiska symptom och inte bara förföljelsekänsla utan till exempel hörselhallucinationer, hallucination för känsel eller tankestörningar. I sådana sammanhang behöver paranoid inte beteckna förföljelsemani. Paranoid schizofreni behöver inte innebära förföljelsekänsla överhuvudtaget, men det kan förekomma rösthallucinationer och vanföreställningar.

Logga in för att svara
#43755 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Obie skrev:
Paranoia är ett sjukligt tillstånd av överdriven misstänksamhet. Paranoida vanföreställningar förekommer inom många olika psykiska störningar och även vissa neurologiska störningar och tillstånd. Särskilt utmärkande är tillståndet i schizofreni och specifikt den deltyp som kallas paranoid schizofreni. Paranoia är även vanligt hos missbrukare i abstinensfas eller under en snedtändning på narkotika. I de flesta strikt medicinskt vetenskapliga sammanhang betecknar paranoia alla olika typer av psykotiska symptom och inte bara förföljelsekänsla utan till exempel hörselhallucinationer, hallucination för känsel eller tankestörningar. I sådana sammanhang behöver paranoid inte beteckna förföljelsemani. Paranoid schizofreni behöver inte innebära förföljelsekänsla överhuvudtaget, men det kan förekomma rösthallucinationer och vanföreställningar.

En gång hörde jag jättetydligt röster! Fast att jag var själv. Jag hade festat loss lite. Dessa röster var jättetydliga så jag var helt säker på att jag hörde dom och att dom var verkliga!
Blev svinrädd!
Sen kom jag på efter ett tag att det var jag själv som pratade högt.

Skumt va!? Vad var det? Vanlig hallucination eller paranoia eller? Varför fattade jag inte först att det var jag som pratade?

Logga in för att svara
#43809 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Schizofreni är en allvarlig psykisk sjukdom som utmärks av varaktiga defekter i perceptionen eller verklighetsuppfattningen. Typiska symtom hos en person som lider av obehandlad schizofreni är gravt desorganiserat tänkande, vanföreställningar och hallucinationer. Även om störningen huvudsakligen rör kognitionen, så kan den yttra sig på beteendemässiga och känslomässiga sätt. Eftersom det finns en mängd olika kombinationer av symtom som kan resultera i en schizofrenidiagnos, så är det svårt att säga att det är en enskild psykisk störning; Eugen Bleuler, som myntade termen, pratade faktiskt i stället om "schizofrenierna" (plural).

Diagnosen schizofreni baseras på patientens självrapporterade upplevelser, i kombination med observationer från psykiatrer eller psykologer. Det finns inget objektivt biologiskt test för schizofreni, även om studier tyder på att genetik och biokemi är viktiga orsaksfaktorer. Nutida forskning fokuserar ofta på neurobiologins roll i det hela, men ingen organisk orsak har ännu identifierats. På grund av att det inte finns något objektivt sätt att testa diagnosen ifrågasätter vissa schizofrenins status som en sjukdom.

Termen "schizofreni" betyder ungefär "kluvet psyke", och kommer från de grekiska orden &#963;&#967;&#943;&#950;&#969; (schizo, "att klyva" eller "att dela") och &#966;&#961;&#942;&#957; (phr&#275;n, "psyke" eller "mind"). Trots dess etymologi är schizofreni inte synonymt med dissociativ identitetsstörning, även känt som multipla personligheter, något som ofta blandas ihop i populärkultur. En mer passande benämning på sjukdomen vore "splittrat psyke", eftersom det bättre beskriver den sjukes situation. I motsats till kulturella stereotyper finns det vidare bara ett litet samband mellan sjukdomen och en benägenhet till aggressivt beteende. fast detta får vi ju inte hoppas av vår gode som han själv säger är den ende gudfadern.

Personer med diagnosen schizofreni har med hög sannolikhet också andra sjukdomar. Livstids prevalensen för missbruk är cirka 40 %. Komorbiditet är också hög med klinisk depression, ångest och sociala problem samt en generellt minskad förväntad livslängd. Personer med schizofreni lever typiskt tio till tolv år kortare än de utan denna sjukdom beroende på ökade fysiska hälsoproblem och hög självmordsfrekvens. Arbetslöshet och fattigdom är vanliga.

Mvh DR OBIE

Logga in för att svara
#43824 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

You are a wise young man, Obie. But you are not a Jedi yet.

Logga in för att svara
#43904 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

tröttnade på hela jedi skiten så jag omskolade mig till läkare!! funderar på gynekolog..

Logga in för att svara
#43905 Svar: Will the Real Sverre please stand up? 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Fan vad bra, jag tror har kondylom. Kan du kolla i morrn då eller??

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!