Facebook data

1
Skydda öronen mot vatten
#43621 Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Tycker det skvalpar i huvudet i flera dagar efter surf. Nån som har några tips? Funkar vanliga öronproppar?

Logga in för att svara
#43624 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ett sätt är att aldrig rensa öronen från vax. Använd ingen tops eller skit, sen när det är kallt vatten så bildar öronen mer vax också som skydd.

Man hör ju visserligen lite dåligt till vardags sen, men skit i det, man är ju surfare. Vad gör det om hundra år?

Dessutom är det värt det, för att slippa vela med proppar.

Ride on

Logga in för att svara
#43625 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

fettvadd från apoteket

Logga in för att svara
#43664 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

nu är det ju dags för huva så problemet är löst, förövrigt säljer apoteket öronproppar som är avsedda för simmare och andra vattenvarelser

Logga in för att svara
#43677 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Logga in för att svara
#43695 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

tack tack.

Logga in för att svara
#43743 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

Extreme
graphgraph

Feddan skrev:

Har du nagon ide om var denna gar att kopa till ett bra pris? Billigaste jag har hittat var Amazon for typ $60.

Jag har grymma problem med Surfer's ear och hoppas att denna skulle kunna hjalpa.

Logga in för att svara
#43750 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Har du problem med att det "skvalpar" länge efter du doppat huvudet. Prova o gå till vårdsentrlaen och spola öronen. Troligtvis vaxpropp.
Annars brukar det inte vara nåt problem. Dock kan det bli väldigt kallt så här års utan huva. och vinden efter man doppat öron o hår...

Logga in för att svara
#43813 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

testa håll huvudet mellan knäna i stående position och tryck utjämna ! ! Vattenfyllda bihålor, känns ofta som om problemet ligger i öronen, orsakas av tryckförändringar under vatten då vätskan pressas in i trumhinnan dvs självtrycksutjämning.. hoppas mitt råd och mitt allvetande kan komma till lärdom!! Mvh Dr O

Logga in för att svara
#43826 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Logga in för att svara
#43874 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

Extreme
graphgraph

Feddan skrev:
Jadå...

Kika här: justfuckinggoogleit.com/

Eller www.google.se/search?hl=sv&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=ear+dryer&spell=1

Tror du allvarligt talat att jag ar sa dum att jag inte googlat en produkt som jag ar intresserad av att kopa online? Vad tror du att detta betyder "Billigaste jag har hittat var Amazon for typ $60." Att jag inte sokt runt?

Tack for ovriga tips! Tyvarr har jag redan spolat oronen for vax och aven varit hos doktorn som hotar med att borra i oronen om jag inte borjar ta battre hand om dem.

Logga in för att svara
#43877 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Extreme skrev:
Feddan skrev:
Jadå...

Eller www.google.se/search?hl=sv&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=ear+dryer&spell=1

Tror du allvarligt talat att jag ar sa dum att jag inte googlat en produkt som jag ar intresserad av att kopa online? Vad tror du att detta betyder "Billigaste jag har hittat var Amazon for typ $60." Att jag inte sokt runt?

Tack for ovriga tips! Tyvarr har jag redan spolat oronen for vax och aven varit hos doktorn som hotar med att borra i oronen om jag inte borjar ta battre hand om dem.

Nej, jag tror inte att du är dum. Jag gör inga antaganden av den sorten, någonsin. Att dömma en människa som man aldrig träffat eller pratat med tidigare går helt emot mina principer.
Istället låter jag personen i fråga att visa sig själv och på så sätt få en uppfattning om honom/henne.
Sedan är det ditt egna problem om DU blottar ditt hjärta och visar att du har förutfattade meningar.

Själv....vatten på en gås

RESPEKT

Logga in för att svara
#43878 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

PS. Some people just can´t take a joke...

RESPEKT

Logga in för att svara
#43881 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Extreme skrev:
Feddan skrev:
Jadå...

Jo, men den intressanta frågan här är ju om du googlat efter du såg bilden!!! ???

Sökte du då på eardryer och diverse grejer ???

Jag tror att du är liiiiiite dum, men inte så farligt...

Logga in för att svara
#43882 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Tog en sekund att hitta den när jag googlade DryEar

så..... tyvärr..... dumdum

eller så är det jag som är smart som faaaaaaaaaaaaan!!!

Logga in för att svara
#43883 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

sverre skrev:
Extreme skrev:
Feddan skrev:
Jadå...

Jo, men den intressanta frågan här är ju om du googlat efter du såg bilden!!! ???

Sökte du då på eardryer och diverse grejer ???

Jag tror att du är liiiiiite dum, men inte så farligt...

Nä, faktiskt inte. Eftersom jag simmar en del och har haft samma problem med öronen så fick jag tipset till websidan från tränaren.

Once again... RESPEKT

Logga in för att svara
#43884 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Mitt meddelande var ju till Extreme Feddan!!! ???

Varför svarar du?

www.dryear.net/

Glömde lägga in sidan till Extremiten!

Logga in för att svara
#43885 Svar: Skydda öronen mot vatten 16 år, 7 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Sorry... missade detta är lite grumlig i ögonen från allt klor * hehe

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?