Facebook data

1
Kick yourself !
#44093 Kick yourself ! 16 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Ibland, även om situationen är som det är, vill man sparka sig själv i skallen ibland..
jag åkte inte och surfade idag därför jag var tvungen att fara bort förra veckan till frankrike..min mamma är sjuk..jag hade en jävlar massa att göra hemma som var framskickad en vecka och man måste göra allt innan snön kommer...(jag hade smygit bort på tors och surfade och fick skit fina vågor och hade dåligt sammvet)
Johan, Andrew,Björn och Erik for idag, och fick episka vågor..faaan oxå..sant är livet....det blir flera gånger förhoppningsvis:(

Logga in för att svara
#44111 Svar: Kick yourself ! 16 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Äsch, sånt händer alla. Idag var det även bl a Erics tur att vara bänkad och han grämmer sig...
Hörde att Torö var monstruöst (ska kolla på dom trådarna strax) men vi surfade ett bryt i lä nästan hela eftermiddan. Lätt 1,5 gubbe i dom stora setsen. Hyfsat långa rides. Tubande take-off även här, slöare tåg. En regnbåge dök upp och vågor färgades guld sista timmen innan mörkret.

Sorry mate, vill inte strö havssalt i såret.
Du kanske gjorde rätt och även Eric, sett från ert perspektiv.

Logga in för att svara
#44112 Svar: Kick yourself ! 16 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Esta du är en snäll gubbe...andrew sa att det var även bättre och mycket större idag än när vi, (han och jag) fick perfekta vågor 9 nov ifjol !!!! ääääsch då

Logga in för att svara
#44140 Svar: Kick yourself ! 16 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

RATMAN skrev:
Esta du är en snäll gubbe...andrew sa att det var även bättre och mycket större idag än när vi, (han och jag) fick perfekta vågor 9 nov ifjol !!!! ääääsch då
RAT, du som e gammal i gamet borde veta att det ALLTID e bättre när man själv inte e där. Det e lite av en tradition att ge ågren till den som missade surf.
Kul att även du minns speciella datum. När du o jag har käpp/rullator, kan vi sitta o ljuga på torget eller här.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!