alltså jag vill inte verka dissig men för för fan det är den 20 gången denna visas på tråden!! Och det är fejk, för att svara på alla förtsatta frågor......
Obie skrev: alltså jag vill inte verka dissig men för för fan det är den 20 gången denna visas på tråden!! Och det är fejk, för att svara på alla förtsatta frågor...... Vaaa:pinch: Tjugonde gången,, Det va många gånger;) Att det är fejk är solklart, då strömmarna efter båtmotorn syns, klart och tydligt:P Men,tjugo gånger Det va många det,,,,
jocke skrev: Obie skrev: alltså jag vill inte verka dissig men för för fan det är den 20 gången denna visas på tråden!! Och det är fejk, för att svara på alla förtsatta frågor...... Vaaa:pinch: Tjugonde gången,, Det va många gånger;) Att det är fejk är solklart, då strömmarna efter båtmotorn syns, klart och tydligt:P Men,tjugo gånger Det va många det,,,,
haha kanske inte tjugo gånger men femton minst
mem skrev: Va! Äter du inte sushi? Denna rätt som är skapad för att tillsammans med chokladen lära människor att känna kulinarisk njutning, det var illa!
Jag käkar dock egenhändigt fångad fisk. Då oftast makrill eller lax. Men man ska ju prova allt en gång, har jag hört, så jag får la testa sushi oxå nån gång.
Feddan skrev: mem skrev: Va! Äter du inte sushi? Denna rätt som är skapad för att tillsammans med chokladen lära människor att känna kulinarisk njutning, det var illa!
Jag käkar dock egenhändigt fångad fisk. Då oftast makrill eller lax. Men man ska ju prova allt en gång, har jag hört, så jag får la testa sushi oxå nån gång.