Facebook data

1
Rapport SSA extra årsstämma
#4529 Rapport SSA extra årsstämma 18 år, 6 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Totalt 19deltagare. Klang och Jesper var där. Rockaway Jonas ledde mötet

Mötet gick snabbt och smärtfritt. Jonas ledde stämman med mild järnhand och det präglades av en konstruktiv anda och tydlig vilja (från de flesta) att gå vidare. Pionjären Janne valdes till ordförande och Binge till kassör.

En kille - inte medlem i SSA- skickades på porten (efter omröstning bland mötesdeltagarna) för att han ville filma hela mötet. Det skulle tydligen ingå i en film som nån snubbe i skåne sätter ihop om SSA. Det kan tyckas märkligt att inte vilja vara öppen med exakt vad/hur som skulle framkomma men efter att Jonas klargjort huvudsponsorns inställning till fortsatta "skandalstämplar" på SSA fick han lämna.

Förhoppningsvis kan styrelsen kunna fortsätta jobba i konstruktiv anda. Vem vet, snart kanske t.o.m jag kan överväga att bli medlem igen

Logga in för att svara
#4530 Svar: Rapport SSA extra årsstämma 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

låter ju nästan som det gick VUXET till....???

Logga in för att svara
#4537 Svar: Rapport SSA extra årsstämma 18 år, 6 månader sen  

pee

hörde att klangen fick sig en dojja av binge i liknande med: "du är så full av skit, peter" när han påstått att dessa "hedersmedlemmar" dvs ekläpp, binge, henio, ingrid(?) inte har rösträtt eftersom de inte betalar medlemsavgiften. tycker denna hedersmedlemsgrejj verkar vara rätt sämst? men har man inte 100 kr till medlemsavgift så tycker jag nog mer synd om grabbarna grus...

Logga in för att svara
#4539 Svar: Rapport SSA extra årsstämma 18 år, 6 månader sen Stoke: 5

KLANG
graphgraph

Well nu var det så att jag sade att Henio hade betalad mer än en gång och därför verkligen hade rösträtt.
På Binges påstående om sitt hedersmedlemskap ställde jag mig undrande. Ingrid diskuterade vi aldrig. Bara för att få allt korrekt så inga missförstånd uppstår, det är kanske onödegt då det aldrig händer i vår värld.

Pk

Logga in för att svara
#4576 Svar: Rapport SSA extra årsstämma 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Peter! Som sagt inga fler kommentarer från mig mer, om du kan respektera det? Förutsätter att vi kan jobba vidare nu

Logga in för att svara
#4584 Svar: Rapport SSA extra årsstämma 18 år, 6 månader sen  

Personlig integritet

Jag har full förståelse att filmaren fick på foten. Varför ska medlemmar vars intresse går ut på att arbeta för svensk surfing behöva utsättas för kameror när filmarens intentioner är så pass oklara? Hade han varit medlem hade det ju varit en helt annan sak. Lite respektlöst.

Tror det är något fel på filmare? Filma oss när vi surfar istället.

Logga in för att svara
#4622 Svar: Rapport SSA extra årsstämma 18 år, 6 månader sen Stoke: 11

KinkyFriedmann
graphgraph

Vill som genuin surfwannabee önska SSA och nya styrelsen lycka till. Sveriges surfscen behöver ett schysst fungerande förbund. Gräv ner stridsyxan, djupt, och börja älska varandra. Då blir världen bättre och vågorna snyggare.

Logga in för att svara
#4653 Svar: Rapport SSA extra årsstämma 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Henio
graphgraph

Jag har aldrig varit och är inte hedersmedlem i SSA.Detsamma gäller Ingrid .
Däremot har jag betalat in varje år .För närvarande tom 2007. Precis som jag gjort sen -80 talet.
Ja du Peehead ditt inlägg är ett bra bevis på hur mkt nonsens som florerar på nätet.

Pa Pa Pa O Mau Mau pa Pa O mau Mau

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!