Facebook data

1
Väder prognos
#45622 Väder prognos 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

SurfBirch
graphgraph

Tjena mitt första inlägg på surfsverige då;) Undra bara hur man kan läsa av typ smhi i fall det blir bra vågor runt varberg...vilka sidor och hur ska det se ut.
Sen har ja en annan fråga, började surfa i irland för 2,5 år sedan sen dess harr det blivit några gånger varje år och i år va jag 3 vekor å surfade i jesey utanför frankrike. Min fråga e nu när jag ska köpa en bräda vilken jag ska ha . Kan ju surfa lite typ köra längs med vågorna inte bara rakt in mot stranden å kan svänga lite gran. ja e 1,82 lång å väger runt 78 kg. Funderar på nsp fun board ngt kanske? Ska has för svenska förhållanden!
Tacksam för alla svar!!!

Logga in för att svara
#45623 Svar: Väder prognos 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

seeb
graphgraph

varför smhi? DMI RULES!!!!!!!

(förutom när dem har helt jävla fel)

kolla denna;)

www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm

Logga in för att svara
#45638 Svar: Väder prognos 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

SurfBirch
graphgraph

hehe okok:laugh: men hur ser man på den i fall det blir bra vågor runt varberg om typ 48 timmar lr ngt. vilken ricktning och storlek ska vinden ha?

Logga in för att svara
#45654 Svar: Väder prognos 16 år, 6 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Har du surfat en del skulle jag rekommendera lite mer performance än vad NSP har, annars är det risk för att du kommer tycka den långsam och lite tråkig ganska snart.

Skicka ett mail (goran@backdoor.se) eller slå mig en signal på 0737-238 056, så ska du få testa några brädor innan du bestämmer vilken bräda du vill ha. Ibland för man göra lite smygreklam kanske om man är hjälpsam???

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#45658 Svar: Väder prognos 16 år, 6 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

HA HA HA HA HA!

Jadu Göran, du gör verkligen allt för att sälja dina grejjor... Hoppas det funkar någorlunda!!

Logga in för att svara
#45939 Svar: Väder prognos 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

SurfBirch
graphgraph

Låter grymt!!! Kickar iväg ett mail när jag har fått den att funka.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!