|
#45973 |
En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen |
Stoke: -234 |
|
Från och med nu ska jag Gudfadern sluta tramsa med alla tjejer här! Är trött på mig själv nu. Inte roligt längre!
Har även bytt ut tjejbilderna jag hade i mitt galleri mot bilder från ett psykhem istället.
För att inte ni som blev lite glada av Gudfaderns uppmärksamhet och det dessutom var äkta från min sida ska bli för besvikna, så kommer jag att skriva en prick i er gästbok . Det gäller endast ett par tjejer ju, som därför kan känna sig lite mer speciella, istället för att jag flirtar med alla!

|
|
|
|
|
#45974 |
Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen |
Stoke: -3 |
latte
|
brunk brunk brunk brunk brunk och mer brunk:huh:
|
|
|
|
|
#45976 |
Stoke: 28 |
|
den dagen du slutar skriver massa skit huvudsakligen om en ickefigure (sverre) och en icke sammanslutning (bos) möjligtvis då ..... I'm not holding my breath by the way!! 
|
|
|
|
|
#45983 |
Stoke: 11 |
|
|
|
|
|
#45988 |
|
|
|
|
|
#45990 |
|
Kan man vara med i BOS pch samtidigt vara bra kompis med gazzer? 
|
|
|
|
|
#45991 |
|
|
|
|
|
#45992 |
|
avvaktar medlemskaped med bos! 
|
|
|
|
|
#45997 |
|
|
|
|
|
#45999 |
|
dammn! vill vara med i bos men samtidigt bra polare med gaz!
Men trór nog att jag ändå inte skulle får följa med till marocko så :/
Kommer jag att kunna anslutas till bos igen?

|
|
|
|
|
#46000 |
|
Ska hålla ett rådslag om det. 
|
|
|
|
|
#46001 |
|
okej! när då? kan inte gazzer gå med i bos? 
|
|
|
|
|
#46002 |
|
|
|
|
|
#46010 |
|
|
|
|
|
#46031 |
|
|
|
|
|
#46038 |
|
|
|
|
|
#46041 |
|
|
|
|
|
#46042 |
Stoke: -18 |
|
GAZZER Team Captain of the NERD CREW
|
|
|
|
|
#46048 |
|
Tyreso_soulsurfer skrev:
GAZZER Team Captain of the NERD CREW you got that right! Nerd Crew playing with themselves since 1956!
|
|
|
|
|
#46050 |
|
BOS for lajf:unsure: 
|
|
|
|
|
#46051 |
|
|
|
|
|
#46059 |
|
|
|
|
|
#46064 |
|
|
|
|
|
#46070 |
Willy
|
Skön utveckling på denna tråd med tanke på rubriken...

|
|
|
|
|
#46074 |
Stoke: 8 |
|
Willy skrev:
Skön utveckling på denna tråd med tanke på rubriken...
Ja... jag började oxå klia mig lite i huvet. Vart tog mognaden vägen...??  [img] [img]
|
|
|
|
|
#46077 |
|
|
|
|
|
#46080 |
|
|
|
|
|
#46084 |
|
|
|
|
|
#46086 |
Stoke: 143 |
|
sverre skrev:
viktor m skrev:
avvaktar medlemskaped med bos!
Det blev rätt fram tills hit little boy !!!!!
Du är redan utesluten, det blev du som sagt med omedelbar verkan förut när du skattade åt Gazzer när han gjorde mig till åtlöje!
Du hade en chans att be om ursäkt här för att MÖJLIGEN kunna få Gudfadern att ta in dig i organisationen igen.
Jag är hård men rättvis. Men också barmhärtig.
Att du inte ska åka till Marocko med en 60 årig gubbe som bjuder ner dig gratis begriper du väl själv!!!
Annars får du väl fråga mamma o pappa o be dom titta hur mogen den där Gazzer verkar vara. Jag,har hört att Kamelryttarna betalar bra för blonda, bleka fjortisar så här års,,,  Så, han är nog inte så dum den där Gazzer på Nerd ändå,,,  Dessutom så kränger han iväg en BOS surfare,,,,Hahaahah:whistle:  Ja, dessa Jänkare, dom är riktigt grymma,,,
|
|
|
|
|
#46089 |
Stoke: 20 |
|
Eh... är inte de där bilderna på djuren lite väl magstarka Sverre...? Skulle dina kommentarer varit mina och Viktor varit en påhittad sjöjungfru (Aisha, ni kommer väl ihåg den jävla rövfittidioten) så hade jag blivit landsförvisad vid det här laget. Du är Gudfader och är vanligvis klok... men här har du faktiskt gått över en gräns... Allt jag skulle kunna göra är att lämna BOS, men hoppas att du är vis nog att gå ut med en ursäkt och dessutom lägger ut en bra bild på en katt och hund för att få jämnvikt i universum. Inga förklaringar för utläggen av dessa bilder är nog... du gick för långt....
Adamski
|
|
|
|
|
#46091 |
|
Annars hade du helt rätt i allt gudfader, men på riktigt.... de där bilderna....
|
|
|
|
|
#46092 |
|
Annars hade du helt rätt i allt gudfader, men på riktigt.... de där bilderna....
|
|
|
|
|
#46093 |
|
Ja...?? vad hände med den "nya" GudFadern??? 
|
|
|
|
|
#46094 |
|
RödFlagg på dom bilderna, Sverre. Hoppas Redax kan ta bort dom på nåt sätt, snarast.
|
|
|
|
|
#46100 |
Stoke: 0 |
Obie
|
adamski skrev:
Eh... är inte de där bilderna på djuren lite väl magstarka Sverre...? Skulle dina kommentarer varit mina och Viktor varit en påhittad sjöjungfru (Aisha, ni kommer väl ihåg den jävla rövfittidioten) så hade jag blivit landsförvisad vid det här laget. Du är Gudfader och är vanligvis klok... men här har du faktiskt gått över en gräns... Allt jag skulle kunna göra är att lämna BOS, men hoppas att du är vis nog att gå ut med en ursäkt och dessutom lägger ut en bra bild på en katt och hund för att få jämnvikt i universum. Inga förklaringar för utläggen av dessa bilder är nog... du gick för långt....
Adamski
Vem "Aisha"?
Jag saknar den gamle Sverre ! ! för mig så får du ha hur mycke nakna brudar du vill i ditt galleri, allt blir bara så mycket trevligare... 
|
|
|
|
|
#46103 |
|
|
|
|
|
#46105 |
|
|
|
|
|
#46107 |
|
Måste hinna rätta mig själv innan nån annan gör det. Därför gick jag upp nu mitt i natten !!!
Det var inte judas va utan nån annan stolle som förnekade att han kände Jesus tre ggr. rätt ska vara rätt!
|
|
|
|
|
#46108 |
|
|
|
|
|
#46109 |
|
|
|
|
|
#46112 |
|
Adamski lämnar med omedelbar verkan BOS. Spelar ingen roll hur dum i huvudet man än är, man lägger inte ut sådana bilder.
Sverre- FUCK OFF
|
|
|
|
|
#46113 |
|
Med tanken på hur världen ser ut och forumreglarna vad gäller sexuella anspelningar så tycker jag personligen att detta:
"Jag,har hört att Kamelryttarna betalar bra för blonda, bleka fjortisar så här års,,, Så, han är nog inte så dum den där Gazzer på Nerd ändå"
,
är anledning nog att få lämna surfsverige för gott. Det är mer än bara sorligt eller "off-color"
Redax?
|
|
|
|
|
#46119 |
|
Sverre har gått för långt! 
|
|
|
|
|
#46120 |
|
|
|
|
|
#46125 |
|
|
|
|
|
#46126 |
|
|
|
|
|
#46127 |
|
|
|
|
|
#46131 |
|
|
|
|
|
#46144 |
Stoke: 0 |
Obie
|
Feddan skrev:
Obie skrev:
adamski skrev:
Adamski
Vem "Aisha"?
Jag saknar den gamle Sverre ! ! för mig så får du ha hur mycke nakna brudar du vill i ditt galleri, allt blir bara så mycket trevligare...
Fel bilder, Obie. Det handlar om bilderna på denna tråden.
Tack feddan jag fattar de !
Men som sverre skrev i första inlägget. låt mig citera: "Från och med nu ska jag Gudfadern sluta tramsa med alla tjejer här! Är trött på mig själv nu. Inte roligt längre!
Har även bytt ut tjejbilderna jag hade i mitt galleri mot bilder från ett psykhem istället."
det va de bilderna jag menar ! ! vill bara ha nåt gött att kolla på när jag är inne på surfsverige, finns så enormt mycke puckon här annars.. visst sverreman har en dålig dag kan vi döma honom för det ! !
återigen dags för ett citat; "Ty Gud sände inte sin son till världen för att döma den utan för att den skulle räddas genom honom"
Döm inte sverre, omge honom med kärlek när en medmänniska lider av dessa psykotiska tillstånd..
visst bilden av en hängd hund tilltalar inte mig heller men orka lägga ner tid på att käbbla om en bild som togs för 300 år sen och som sverreman kan använda tusen gånger till. det är ju uppmärksamheten han vill åt ! !
Kan nån svara? VEM ÄR "AISHA"? tydligen en fittiddirövmotherfucker..
|
|
|
|
|
#46154 |
|
BOS är en maffiosisk surforganisation.
Med en Gudfader i.
Gudfadern har inte gjort något fel i att därför använda sig av maffiosiska bestraffningsmetoder.
Ni som är med i BOS men inte har fattat att ni är maffiosos har uppenbarligen varit någon helt annanstans since 2007!
Inte fan gillar jag heller hängda husdjur, det är det ingen som gör. Just därför är det ett straff!
Så alla ni som är med i BOS men inte klarar av lite vendetta metoder kan piss the fuck off.
skriv era namn här under för utträde med omedelbar verkan!
Inteligens och lojalitet är en förutsättning för att vara med.
Gudfadern delar hellre en middag med sin fiende Gazzer för han hugger mig inte i ryggen. Och äter hellre med Viktor som är icke BOS, han har ju GALGhumor! Observera GALG humor!!!
Nu är jag trött som fan på BOS snacket för ett tag.
BOS ska verka utan att synas!

|
|
|
|
|