Facebook data

12
En ny mogen Gudfader
#45973 En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Från och med nu ska jag Gudfadern sluta tramsa med alla tjejer här! Är trött på mig själv nu. Inte roligt längre!

Har även bytt ut tjejbilderna jag hade i mitt galleri mot bilder från ett psykhem istället.

För att inte ni som blev lite glada av Gudfaderns uppmärksamhet och det dessutom var äkta från min sida ska bli för besvikna, så kommer jag att skriva en prick i er gästbok . Det gäller endast ett par tjejer ju, som därför kan känna sig lite mer speciella, istället för att jag flirtar med alla!

Logga in för att svara
#45974 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -3

latte
graphgraph

brunk brunk brunk brunk brunk och mer brunk:huh:

Logga in för att svara
#45976 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

den dagen du slutar skriver massa skit huvudsakligen om en ickefigure (sverre) och en icke sammanslutning (bos) möjligtvis då ..... I'm not holding my breath by the way!!

Logga in för att svara
#45983 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

härligt sverre:kiss:

Logga in för att svara
#45988 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

idag så skrattade jag åt sverre med gazzer på chatten vilket var dumt av mig det kommer ALDRIG mer att hända det kan jag lova dig kära gudfader!
Jag hoppas att alla ni andra förstår att sverre (gudfadern) är en god person och bara vill att alla ska tycka att surfsverige ska vara så roligt som möjligt genom att skriva roliga kommentarer!

Logga in för att svara
#45990 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Kan man vara med i BOS pch samtidigt vara bra kompis med gazzer?

Logga in för att svara
#45991 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

har blivit bjuden att åka till marocko men får inte det om jag är med i bos

Logga in för att svara
#45992 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

avvaktar medlemskaped med bos!

Logga in för att svara
#45997 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:

Det blev rätt fram tills hit little boy !!!!!

Du är redan utesluten, det blev du som sagt med omedelbar verkan förut när du skattade åt Gazzer när han gjorde mig till åtlöje!

Du hade en chans att be om ursäkt här för att MÖJLIGEN kunna få Gudfadern att ta in dig i organisationen igen.
Jag är hård men rättvis. Men också barmhärtig.

Att du inte ska åka till Marocko med en 60 årig gubbe som bjuder ner dig gratis begriper du väl själv!!!

Annars får du väl fråga mamma o pappa o be dom titta hur mogen den där Gazzer verkar vara.

Logga in för att svara
#45999 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

dammn! vill vara med i bos men samtidigt bra polare med gaz!
Men trór nog att jag ändå inte skulle får följa med till marocko så :/
Kommer jag att kunna anslutas till bos igen?

Logga in för att svara
#46000 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ska hålla ett rådslag om det.

Logga in för att svara
#46001 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

okej! när då? kan inte gazzer gå med i bos?

Logga in för att svara
#46002 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:

Det var DROPPEN !!!

Rådslaget är inställt!

Det blir no way back for you boy !!!

Sådana idiotförslag är detsamma som högförräderi och är inte värt nånting annat än det värsta straffet !!!

Logga in för att svara
#46010 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Logga in för att svara
#46031 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Logga in för att svara
#46038 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:

Eller var det ett så UPPENBART skämt att du inte tänkte dig för när du svor i kyrkan ??

Logga in för att svara
#46041 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

viktor m skrev:
okej! när då? kan inte gazzer gå med i bos? moahhhaaah haahhhaahahahahahjajjisui bsay98epydw9yuehdfiupywe98+7wnyef98yyb!!!

Logga in för att svara
#46042 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

GAZZER Team Captain of the NERD CREW

Logga in för att svara
#46048 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Tyreso_soulsurfer skrev:
GAZZER Team Captain of the NERD CREW you got that right! Nerd Crew playing with themselves since 1956!

Logga in för att svara
#46050 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

BOS for lajf:unsure:

Logga in för att svara
#46051 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

skickar Nerd vykort från Morock viktor!!

Logga in för att svara
#46059 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
viktor m skrev:

Det var DROPPEN !!!

Rådslaget är inställt!

Det blir no way back for you boy !!!

Sådana idiotförslag är detsamma som högförräderi och är inte värt nånting annat än det värsta straffet !!!

3 GÅNGER FÖRRÅDDE JUDAS JESUS INNAN TUPPEN GOL !!!

3 gånger har du förrått mig DIN egen GUDFADER !!! Som har sett efter dig i alla dessa dagar..

Först skrattade du åt mig med Gazzer Offentligt på chaten när han gjorde mig till åtlöje!
Sen tyckte du att han skulle få vara med i BOS.
Sen har du trots att jag varit barmhärtig inte tagit din chans, du frågade Feddan om vad han tyckte, du var tveksam till DIN EGEN GUDFADER!

Du är utesluten på all framtid.

OCH DU SKA STRAFFAS!!! MUHWEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

Du sa att du hade en hund och två katter.... hehehehehe

med betoning på HADE gosse!!! hehehe

Logga in för att svara
#46064 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

hehehehe...

Logga in för att svara
#46070 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Skön utveckling på denna tråd med tanke på rubriken...

Logga in för att svara
#46074 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Willy skrev:
Skön utveckling på denna tråd med tanke på rubriken...

Ja... jag började oxå klia mig lite i huvet. Vart tog mognaden vägen...?? [img] [img]

Logga in för att svara
#46077 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

FUCK BOS

Döda inte min hund och katt nu har du gått för långt sverre bos finns inte äns Nerd crew finns!

Logga in för att svara
#46080 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:
FUCK BOS

Döda inte min hund och katt nu har du gått för långt sverre bos finns inte äns Nerd crew finns!

Något annat som inte finns längre är DIN KATT OCH HUND !!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dinglar så söta i repet HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

Logga in för att svara
#46084 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

viktor m skrev:
FUCK BOS

Kung Viktor!!!

Logga in för att svara
#46086 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
viktor m skrev:

Det blev rätt fram tills hit little boy !!!!!

Du är redan utesluten, det blev du som sagt med omedelbar verkan förut när du skattade åt Gazzer när han gjorde mig till åtlöje!

Du hade en chans att be om ursäkt här för att MÖJLIGEN kunna få Gudfadern att ta in dig i organisationen igen.
Jag är hård men rättvis. Men också barmhärtig.

Att du inte ska åka till Marocko med en 60 årig gubbe som bjuder ner dig gratis begriper du väl själv!!!

Annars får du väl fråga mamma o pappa o be dom titta hur mogen den där Gazzer verkar vara.
Jag,har hört att Kamelryttarna betalar bra för blonda, bleka fjortisar så här års,,, Så, han är nog inte så dum den där Gazzer på Nerd ändå,,, Dessutom så kränger han iväg en BOS surfare,,,,Hahaahah:whistle: Ja, dessa Jänkare, dom är riktigt grymma,,,

Logga in för att svara
#46089 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Eh... är inte de där bilderna på djuren lite väl magstarka Sverre...? Skulle dina kommentarer varit mina och Viktor varit en påhittad sjöjungfru (Aisha, ni kommer väl ihåg den jävla rövfittidioten) så hade jag blivit landsförvisad vid det här laget. Du är Gudfader och är vanligvis klok... men här har du faktiskt gått över en gräns... Allt jag skulle kunna göra är att lämna BOS, men hoppas att du är vis nog att gå ut med en ursäkt och dessutom lägger ut en bra bild på en katt och hund för att få jämnvikt i universum. Inga förklaringar för utläggen av dessa bilder är nog... du gick för långt....

Adamski

Logga in för att svara
#46091 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Annars hade du helt rätt i allt gudfader, men på riktigt.... de där bilderna....

Logga in för att svara
#46092 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Annars hade du helt rätt i allt gudfader, men på riktigt.... de där bilderna....

Logga in för att svara
#46093 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Ja...?? vad hände med den "nya" GudFadern???

Logga in för att svara
#46094 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

RödFlagg på dom bilderna, Sverre. Hoppas Redax kan ta bort dom på nåt sätt, snarast.

Logga in för att svara
#46100 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

adamski skrev:
Eh... är inte de där bilderna på djuren lite väl magstarka Sverre...? Skulle dina kommentarer varit mina och Viktor varit en påhittad sjöjungfru (Aisha, ni kommer väl ihåg den jävla rövfittidioten) så hade jag blivit landsförvisad vid det här laget. Du är Gudfader och är vanligvis klok... men här har du faktiskt gått över en gräns... Allt jag skulle kunna göra är att lämna BOS, men hoppas att du är vis nog att gå ut med en ursäkt och dessutom lägger ut en bra bild på en katt och hund för att få jämnvikt i universum. Inga förklaringar för utläggen av dessa bilder är nog... du gick för långt....

Adamski

Vem "Aisha"?

Jag saknar den gamle Sverre ! ! för mig så får du ha hur mycke nakna brudar du vill i ditt galleri, allt blir bara så mycket trevligare...

Logga in för att svara
#46103 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 8

Feddan
graphgraph

Obie skrev:
adamski skrev:

Adamski

Vem "Aisha"?

Jag saknar den gamle Sverre ! ! för mig så får du ha hur mycke nakna brudar du vill i ditt galleri, allt blir bara så mycket trevligare...

Fel bilder, Obie. Det handlar om bilderna på denna tråden.

Logga in för att svara
#46105 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

adamski skrev:

Adamski

När faaaaaaaaaaaan blev du så jävla töntigt PK då !!!!!!!! ???

AHA, Du skämtar såklart!!!

HATA politisk korrekthet och jävla trams !!!!!!!!!!!!!!!

bjäbb bjäbb bjäbb som jävla kärringar gnäller ni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#46107 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Måste hinna rätta mig själv innan nån annan gör det. Därför gick jag upp nu mitt i natten !!!

Det var inte judas va utan nån annan stolle som förnekade att han kände Jesus tre ggr. rätt ska vara rätt!

Logga in för att svara
#46108 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

sverre skrev:
adamski skrev:

Adamski

När faaaaaaaaaaaan blev du så jävla töntigt PK då !!!!!!!! ???

AHA, Du skämtar såklart!!!

HATA politisk korrekthet och jävla trams !!!!!!!!!!!!!!!

bjäbb bjäbb bjäbb som jävla kärringar gnäller ni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NÄ !!! Ni gnäller inte som kärringar !!!! Det finns inga kärringar som gnäller så !!!!
Faktum är att uttrycket kommer ifrån töntar till män som gnyr SOM OM DE VORE ( inte tjejer, utan )kärringar !!!!

Funderar på att säga upp bekantskapen med dig Adamski i 2 år!
DU vet ju för faaaan att Gudfadern är djurvän, ändå har du inte förmågan att se nyanser !!!!
Vart nykter för länge ???????

Logga in för att svara
#46109 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Feddan skrev:
RödFlagg på dom bilderna, Sverre. Hoppas Redax kan ta bort dom på nåt sätt, snarast.

vifta med din flagga hur mycket du vill !

Flaggan kommer bara blåsa in i käften på dig!

HÄR har Gudfadern haft sin värsta motgång genom tiderna, en bror har förrått självaste sin beskyddare, ja som de gjorde med jesus!
Gudfadern måste straffa, och ni tål inte att se lite dingel !!!!

Men hästhuvvet i sängen har ni inte sagt nått om som jag visat 3 ggr tidigare !!!

Logga in för att svara
#46112 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Adamski lämnar med omedelbar verkan BOS. Spelar ingen roll hur dum i huvudet man än är, man lägger inte ut sådana bilder.

Sverre- FUCK OFF

Logga in för att svara
#46113 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Med tanken på hur världen ser ut och forumreglarna vad gäller sexuella anspelningar så tycker jag personligen att detta:

"Jag,har hört att Kamelryttarna betalar bra för blonda, bleka fjortisar så här års,,, Så, han är nog inte så dum den där Gazzer på Nerd ändå"
,
är anledning nog att få lämna surfsverige för gott. Det är mer än bara sorligt eller "off-color"

Redax?

Logga in för att svara
#46119 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Sverre har gått för långt!

Logga in för att svara
#46120 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Logga in för att svara
#46125 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Gazzer skrev:
Med tanken på hur världen ser ut och forumreglarna vad gäller sexuella anspelningar så tycker jag personligen att detta:

"Jag,har hört att Kamelryttarna betalar bra för blonda, bleka fjortisar så här års,,, Så, han är nog inte så dum den där Gazzer på Nerd ändå"
,
är anledning nog att få lämna surfsverige för gott. Det är mer än bara sorligt eller "off-color"

Redax?

Ännu en kärring som gnyr!!!

Var är den sexuella anspelningen Gazzer ?????

I din fantasi ...

Logga in för att svara
#46126 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

adamski skrev:
Adamski lämnar med omedelbar verkan BOS. Spelar ingen roll hur dum i huvudet man än är, man lägger inte ut sådana bilder.

Sverre- FUCK OFF

Du får ju se bilderna i sitt sammanhang, för mycket begärt tydligen !!

Logga in för att svara
#46127 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

viktor m skrev:

HELT JÄVLA FANTASTISKT UNDERBART Viktor !!!!!

Massa andra individer med personliga akilleshälar och kappvändare lägger sig i och fördömmer!
Adamski, Gazzer, Feddan spelar inte med. NEJ! Nu vill inte jag vara med o leka mer FRÖÖÖÖÖÖKEN !! BUHUHUHU....
Om det är ett försök till PK, personlig mognad eller bara bajs vet jag inte.

Så kommer Viktor!!! Den attackerade! Vars djur det syftade på! 14 år och visar upp den mest intelligenta kommentaren av alla !!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA

Han hängde HELA JÄÄÄÄVLA HUSVAGNEN!!!!!!! OCH ROSETTEN HÖGST UPP ÄR BÄST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#46131 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Saxat ur en anna tråd citat att Janne Ekstedt: "Att hamna i en diskussion med anonyma
personer är hopplöst och leder sällan till något konstruktivt."

Logga in för att svara
#46144 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Feddan skrev:
Obie skrev:
adamski skrev:

Adamski

Vem "Aisha"?

Fel bilder, Obie. Det handlar om bilderna på denna tråden.

Tack feddan jag fattar de !

Men som sverre skrev i första inlägget. låt mig citera: "Från och med nu ska jag Gudfadern sluta tramsa med alla tjejer här! Är trött på mig själv nu. Inte roligt längre!

Har även bytt ut tjejbilderna jag hade i mitt galleri mot bilder från ett psykhem istället."

det va de bilderna jag menar ! ! vill bara ha nåt gött att kolla på när jag är inne på surfsverige, finns så enormt mycke puckon här annars.. visst sverreman har en dålig dag kan vi döma honom för det ! !

återigen dags för ett citat; "Ty Gud sände inte sin son till världen för att döma den utan för att den skulle räddas genom honom"

Döm inte sverre, omge honom med kärlek när en medmänniska lider av dessa psykotiska tillstånd..
visst bilden av en hängd hund tilltalar inte mig heller men orka lägga ner tid på att käbbla om en bild som togs för 300 år sen och som sverreman kan använda tusen gånger till. det är ju uppmärksamheten han vill åt ! !

Kan nån svara? VEM ÄR "AISHA"? tydligen en fittiddirövmotherfucker..

Logga in för att svara
#46154 Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

BOS är en maffiosisk surforganisation.
Med en Gudfader i.
Gudfadern har inte gjort något fel i att därför använda sig av maffiosiska bestraffningsmetoder.
Ni som är med i BOS men inte har fattat att ni är maffiosos har uppenbarligen varit någon helt annanstans since 2007!

Inte fan gillar jag heller hängda husdjur, det är det ingen som gör. Just därför är det ett straff!

Så alla ni som är med i BOS men inte klarar av lite vendetta metoder kan piss the fuck off.
skriv era namn här under för utträde med omedelbar verkan!
Inteligens och lojalitet är en förutsättning för att vara med.

Gudfadern delar hellre en middag med sin fiende Gazzer för han hugger mig inte i ryggen. Och äter hellre med Viktor som är icke BOS, han har ju GALGhumor! Observera GALG humor!!!

Nu är jag trött som fan på BOS snacket för ett tag.

BOS ska verka utan att synas!

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!