|
#46183 |
ang den här sverre 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 0 |
|
blev tipsad om surfsverige ganska nyligen och riktigt glad när jag hittade den. Mycket kul att ett sådant väl utbyggt forum finns. Sen ganska förvånad över den här sverre på forumet. Vad är den outtalade dealen? Förväntar sig alla som lägger in frågor/kommentarer inledande påhopp från sverre, innan man får svar på frågan eller en bra kommentar tillbaka? 
|
|
|
|
|
#46188 |
Svar: ang den här sverre 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#46193 |
Stoke: 11 |
|
brukar verkligen inte skriva mycket här inne men läser desto mer. i början var det väl kul ibland men nu känns det bara som att sverre förstör alla inlägg med sitt jävla tjaffsande, hackande, nonsens och allmäna skitsnack. folk har sagt det förut o fått svar som att "skit i o läsa dåra" men det är faan så svårt när varenda tråd är full av sverres snack som i 99% av fallen inte ger någonting annat än för honom själv. jag brydde mig inte förut (ska inte säga att jag nu gråter mig till sömns varje natt heller) men faan sverre, lägg ner snacket och kom med nåt kontrsuktivt och givande när du skriver och inte bara massa blaj som nu!
|
|
|
|
|
#46195 |
Obie
|
Först o främst vill jag hälsa dig välkommen till detta vattenhål i vardagen. här snackas surf, livets mening, bästagodis efter en surfsession, tips om bräd shapning,resemål, tips o tricks ja allt du kan tänka dig!!
för att nu komma till frågan.
ja du loffe200 alla har vi ställt oss denna fråga, vet tyvärr inte riktigt vad jag ska säga!! han är speciell allas våran Sverre.. herren i fråga tror sig lida av en så kallad multipelpersonlighet tänkas, uttrar sig i flera former.
person 1: BOS Sverre (surfsveriges maffia!) a.k.a "gudfadern", har x-antal medlemmar.. och bedriver allt från indrivning till hot om repressioner!!
person 2: Gammelfarbrorn Sverre som välkomnar alla helhjärtat, svarar på frågor, hittar på finurliga foruminlägg, raggar på tjejerna, en trevlig prick allt som allt
person3: Psykotiska Sverre, som på senare dagar har visats sig mer och mer ute i etern.. denna man är oförutsägbar psykopat, som gillar att visa bilder på torterade djur, slänger ut sig dom mest plumpa inläggen tänkas. inte en populär individ bland invånarna..
byte av personligheter skiftar med tyvärr ojämna mellanrum och i oviss ordning!! kan tänkas att detta verkar otrevligt för en utomstående person men jag går i god för att han inte kan skada dig på nåt sätt.. om isåfall han försöker så skriv ett inlägg till mig så får jag nog boka in honom på en extra session med elchocker..
har du några som helst frågor så tveka inte att ställa dom till mig, är oxå en hejare på "blommor och bin"!!
Mvh leg.psykolog O
|
|
|
|
|
#46196 |
Obie
|
Först o främst vill jag hälsa dig välkommen till detta vattenhål i vardagen. här snackas surf, livets mening, bästagodis efter en surfsession, tips om bräd shapning,resemål, tips o tricks ja allt du kan tänka dig!!
för att nu komma till frågan.
ja du loffe200 alla har vi ställt oss denna fråga, vet tyvärr inte riktigt vad jag ska säga!! han är speciell allas våran Sverre.. herren i fråga tror sig lida av en så kallad multipelpersonlighet tänkas, uttrar sig i flera former.
person 1: BOS Sverre (surfsveriges maffia!) a.k.a "gudfadern", har x-antal medlemmar.. och bedriver allt från indrivning till hot om repressioner!!
person 2: Gammelfarbrorn Sverre som välkomnar alla helhjärtat, svarar på frågor, hittar på finurliga foruminlägg, raggar på tjejerna, en trevlig prick allt som allt
person3: Psykotiska Sverre, som på senare dagar har visats sig mer och mer ute i etern.. denna man är oförutsägbar psykopat, som gillar att visa bilder på torterade djur, slänger ut sig dom mest plumpa inläggen tänkas. inte en populär individ bland invånarna..
byte av personligheter skiftar med tyvärr ojämna mellanrum och i oviss ordning!! kan tänkas att detta verkar otrevligt för en utomstående person men jag går i god för att han inte kan skada dig på nåt sätt.. om isåfall han försöker så skriv ett inlägg till mig så får jag nog boka in honom på en extra session med elchocker..
har du några som helst frågor så tveka inte att ställa dom till mig, är oxå en hejare på "blommor och bin"!!
Mvh leg.psykolog O
|
|
|
|
|
#46197 |
Obie
|
|
|
|
|
#46203 |
Stoke: 11 |
Willy
|
Obie skrev:
...tips om bräd shapning...
Nja...
Inte sedan Alex el Gordo skrev ett foruminlägg om brädbygge slutade med personangrepp och att Alex i princip lovade att aldrig skriva på forumet igen (vilket han hittills hållt)
|
|
|
|
|
#46231 |
Stoke: 20 |
|
loffe200 skrev:
blev tipsad om surfsverige ganska nyligen och riktigt glad när jag hittade den. Mycket kul att ett sådant väl utbyggt forum finns. Sen ganska förvånad över den här sverre på forumet. Vad är den outtalade dealen? Förväntar sig alla som lägger in frågor/kommentarer inledande påhopp från sverre, innan man får svar på frågan eller en bra kommentar tillbaka?
Din MAMMA kan vara en outtalad deal!!!
Adamski lonely rider since todayB)
|
|
|
|
|
#46232 |
|
adamski skrev:
loffe200 skrev:
Din MAMMA kan vara en outtalad deal!!!
Adamski lonely rider since todayB) 
|
|
|
|
|
#46233 |
Stoke: 9 |
|
är nog beredd att stämma in i kören här.
har alltid känt att det behövs moderatorer på den här sidan som tar bort onödiga inlägg, ser till att forumrubriker blir lite mer beskrivande (t.ex "tips på bra vintervåträkt", istället för "fråga dräkt")
men då skulle ju alla bara blockas ändå och inget surfsverige skulle vara kvar....
jw
|
|
|
|
|
#46246 |
Obie
|
jacobw skrev:
är nog beredd att stämma in i kören här.
har alltid känt att det behövs moderatorer på den här sidan som tar bort onödiga inlägg, ser till att forumrubriker blir lite mer beskrivande (t.ex "tips på bra vintervåträkt", istället för "fråga dräkt")
men då skulle ju alla bara blockas ändå och inget surfsverige skulle vara kvar....
jw
For fuck sake, hur ball tror du surfsverige skulle bli då?? "vilken typ av våtdräkt" "hjälp är total nybörjare" "eh paddelteknik" eh" "eh" .. Harden up pussy ! ! jag trivs nu när det är lite släng-i-käft-mentalitet..
|
|
|
|
|
#46250 |
|
Willy skrev:
Obie skrev:
...tips om bräd shapning...
Nja... 
Inte sedan Alex el Gordo skrev ett foruminlägg om brädbygge slutade med personangrepp och att Alex i princip lovade att aldrig skriva på forumet igen (vilket han hittills hållt)
när man träffar folk live och börjar prata surfsverige så ere fler än den där alex el gordo som har slutat hänga här. själv e jag bara inne sporadiskt men förstår helt kritiken. det liknar lunarstorm eller nån annan fjortissajt men ere det folk vill ha så ere det folk vill ha
|
|
|
|
|
#46255 |
|
Detta har jag påtalat både sverre och redax på flera tillfällen och fått oförståelse eller mer ovet. Jag tycker en skön surfhäng med viss godhjärligt munhug är va vi behöver och som många syftar till. Min tes har som förgående talare varit att man ska uppför som man gör vid en break. Klart man hacka ner på kompisar och är stor i käften, blir arg, skojar osv. men allt sker öppet och på samma vilkor. Anonymiteten skapar en oblans i ungänget och dialogen (Ants skapar obalans fast han är inte speciellt anonym men å andra sidan står han för vad han säger gör och inte gör - cred därtill honum för det) Willy är min förebild på forumt om jag ska ge några example. Sverre verker var en rätt intelligent snubbe - vad syftet och mening med hans inlägg och tillvägagångsättet är för mig förbrylande. Jag kanske inte fattar vad eller vart han vill komma med det hela. Vad ville han uppnå? Och i vilket är syfte? Jag fattar inte heller Ratman eller Sharkboys agg mot mig för att jag gått i svaramål mot sverre. Jag kan vara en riktigt asshole ibland - givit. men aldrig fattat Nerd mot Bos grejen. Är Gävle Crew i krig med Skåne eller Salusandsurfare ? Varför sverre genom eget sjävververkligande startade kriget mot Nerd är än idag en stor gåta för mig. Nerd är inget klubb eller sammansvetsat gäng - vi var på en surf trip till Lanzarote en gång och flera har hållit kontakt sedan dess. Jag gjorde en roligt surffilm där in jävel surfade på hela filmen - det var Nerd Crew i en nötskal. Är det nåt att blir proviserade av? Nej! naturligtvis inte. Nu tycker jag att vi alla sjunger "Vi ska over come" - fuck man - meet me at the next beach party - chill - have fun - surf your butt off and thank god you're alive.
|
|
|
|
|
#46292 |
Stoke: 30 |
|
loffe200, there are about 30-40 days of surf a year here, surf talk grows pretty thin after a while. And there are many times the same stupid questions get asked over and over and over and over and over and over and over and over. Sverre keeps it fresh and makes it a fun place to visit.
The people who are worse are the lurkers, the ones always logged in and reading other peoples threads, but never writing anything themselves, just silently judging. They give nothing and take everything.
So a) The Godfather rules
b) du kan va outtalande
c) if you don't like it, shut up and surf.
As for Gazzer, my problem with you is that you can serve it out but you can't take what you dish without acting like a whiny little bitch.
thank you, good night
|
|
|
|
|
#46295 |
|
Good one sharkboy keep up the postaive vibe man!! 
|
|
|
|
|
#46299 |
Stoke: 68 |
|
"Jag fattar inte heller Ratman eller Sharkboys agg mot mig för att jag gått i svaramål mot sverre."
not fair gazzer..the only flack you got from me is when you started to pick on me !!! don't you remember!!!???
other than that i reckon i give you plenty of space..my bos thing is nothing more than ...nothing...no meaning no power trip no nothing..
but ...just remember mate..with me..the rat..if you give it..you get it back ten fold......and when i say something i mean it...do what you want with sverre and redax but i don't think that i'm in anywhere the same league as sverre or sharky actually..(even though i know sharkboy and he's a really nice guy and i know that he's only joking)...
don't MAKE me start a war with you again gazzer.........i don't think you're a bad guy.....but don't MAKE me think you want a war.....wrong enemy to pick..otherwise....not an enemy..kapeeesh?!..
hope so..have a good time in morocco..and leave me out of the sverre battle..my input is just ripples on the surface mate..da rat
|
|
|
|
|
#46305 |
Stoke: 18 |
erc
|
|
|
|
|
#46329 |
Obie
|
|
|
|
|
#46339 |
Stoke: 30 |
|
Gazzer skrev:
Good one sharkboy keep up the postaive vibe man!!
that's not how you responded in my guestbook hahahahahaahhaahaha
|
|
|
|
|
#52393 |
Svar: ang den här sverre 16 år, 4 månader sen |
seeb
|
kan inte fatta att ja missade denna tråden:P:D:D this thred is hilarious!!!!
|
|
|
|
|
#52396 |
Stoke: -234 |
|
seeb skrev:
kan inte fatta att ja missade denna tråden:P:D:D this thred is hilarious!!!!
många slag har utkämpats...
since 2007
|
|
|
|
|
#52420 |
Olav
|
 jag tycker att det ska bli fred på jorden=)
|
|
|
|
|
#52431 |
Stoke: 12 |
Fader
|
Usually avoid these topics but I'm home and bored. Sverre is the ultimate instigator. But that doesn't necessarily have to be a bad thing. I feel he actually promotes quick thinking and creativity during flat spells, although some of the topics are warped and can have a can negative charge. One thing is for sure, he's pretty smart and most definitely, psychotic 
mvh
chef, psykos - Sahlgrenska Universitetssjukhuset
|
|
|
|
|
#52435 |
|
Obie skrev:
Jag känner igen denhär versionen av Sverre...  Hans välkommnande var utöver det vanliga! ;D
|
|
|
|
|
#52462 |
|
|
|
|
|
#52463 |
|
Menna skrev:
Obie skrev:
Jag känner igen denhär versionen av Sverre... Hans välkommnande var utöver det vanliga! ;D
how could I NOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ??????????
PS Jag är ingen farbror!!! DS
|
|
|
|
|
#52470 |
Stoke: 84 |
|
Sverre är roligast och den mest intelligenta personen här inne.

|
|
|
|
|
#52496 |
Stoke: 143 |
|
loffe200 skrev:
blev tipsad om surfsverige ganska nyligen och riktigt glad när jag hittade den. Mycket kul att ett sådant väl utbyggt forum finns. Sen ganska förvånad över den här sverre på forumet. Vad är den outtalade dealen? Förväntar sig alla som lägger in frågor/kommentarer inledande påhopp från sverre, innan man får svar på frågan eller en bra kommentar tillbaka?  Du kanske inte vet det Loffe, men Sverre är oxå Kamratstödjare,,,,Ni som är unga och lite osäkra eller har blivit hårt dissad pga era naiva inlägg. Kan få stöd och uppmuntran av Sverre. Som är eran kära vän, då ni blivit trackade av forums medlemmar såsom,,,eh Sverre,,,
Sverre. BOS Kamratstödjare sen 2007 
|
|
|
|
|
#52921 |
Svar: ang den här sverre 16 år, 3 månader sen |
Obie
|
Liinus skrev:
Sverre är roligast och den mest intelligenta personen här inne.
Jag håller med !! förlåt Gazzer är en farbror..
|
|
|
|
|