Facebook data

1
surfsällskap fredag
#46219 surfsällskap fredag 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

Tänkte åka från göteborg fredag fm och vara borta till kring runt lunch/strax därefter. Delar gärna soppa och sällskap med någon. Destination.. sandstrand typ varberg lr nåt då jag är en äkta grönsak.
eventuellt följer en yr jycke med i bilen också...
Ska se om jag får tag på tackräcken, då spelar inte storlek på brädan någon roll, men annars går det att få in en bräda upp till 9,2 om man kan tänka sig att sitta lite hej hopp.

Logga in för att svara
#46230 Svar: surfsällskap fredag 16 år, 6 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Jag hade gärna gjort dig sällskap men måste tyvärr jobba på fredag...

Hade dock tänkt sticka ut under helgen ifall prognosen håller i sig. Kanske kan vi Västkust-tjejer slå våra påsar ihop ifall du oxå ska ut?? Släng iväg ett mail i så fall.

Jag är oxå kook & vill ha snälla vågor...

Logga in för att svara
#46239 Svar: surfsällskap fredag 16 år, 6 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Hade oxå gärna gjort dig sällskap! Men jag bor ju i Stockholm.....

Logga in för att svara
#46253 Svar: surfsällskap fredag 16 år, 6 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

flytta till norrland mem då få du skyss och sällskap varje gång det finns vågor..peace från rat..ps jag får gratis bil och bränsle..(äger en bilfirma) så det är billigt att åka även om det är 440km tur och returB)

Logga in för att svara
#46438 Svar: surfsällskap fredag 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

mem
graphgraph

440 km...... kan ni ta turen ner om göteborg då och plocka upp mig nästa gång ni sticker till norge? haha

Nej men ärligt talat.. Är det ingen som vill hänga på mig imorgon fm? Av bla säkerhetsmässiga skäl hade det varit skönt med någon mer, samt att det är ju betydligt mycket trevligare med sällskap.

Logga in för att svara
#46450 Svar: surfsällskap fredag 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

hellgren
graphgraph

Jobbar tyvärr idag, men vi får se imorn. Hör av dig om du ska ut så kan vi kanske samåka eller mötas nånstans.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!