Facebook data

1
Lisa Petterson...
#46244 Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

Dupek
graphgraph

..Du e grym!

det har vart ett väldans ståhej kring portugal tävlingen. Henios longboardheat, den duktiga Tim Latte som tog sig vidare men inte ett ord om Lisa Petterson så jag ställer mig upp och säger BRA KÖRT LISA!

Logga in för att svara
#46247 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Lisa är snygg..det kan JAG säjer!!!

Logga in för att svara
#46248 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Dupek skrev:
..Du e grym!

det har vart ett väldans ståhej kring portugal tävlingen. Henios longboardheat, den duktiga Tim Latte som tog sig vidare men inte ett ord om Lisa Petterson så jag ställer mig upp och säger BRA KÖRT LISA!

Kommer ett reportage med massa bilder på Freeride.se sanrt. där ges Lisa den cred hon ska ha!

Jag håller med dig, Lisa rippar!

Logga in för att svara
#46252 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

Dupek
graphgraph

RATMAN skrev:

ja hon e jättefin men den diskussionen kan vi ta på nån dejtingsajt eller nåt. här snackar vi om hur hon surfar och hur jävla bra hon surfar!

jakob>>>kul att höra, cred ska hon ha!

Logga in för att svara
#46259 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Vem e Lisa?? För oss som inte är så insatta i svenska "landslaget". En kort introduktion och meritlista tack(max 100 ord)!
Koncetrationsproblem just nu

Ride on people

Logga in för att svara
#46267 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Dupek skrev:
RATMAN skrev:

ja hon e jättefin men den diskussionen kan vi ta på nån dejtingsajt eller nåt. här snackar vi om hur hon surfar och hur jävla bra hon surfar!

fuck off dupek, jag kan säga att lisa är snygg utan att du kan böja hela skiten och gör det till något helt annat!!!
Lisa är snygg..och det inkluderar hennes surfing..förresten har du någongång träffat henne???..det har jag ..jag var domare när hon surfade i fjol och hon är snygg!!!!!!!!!!!!!..fuck your dating sight boy!!

Logga in för att svara
#46271 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Dupek skrev:
RATMAN skrev:

Logga in för att svara
#46274 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

i agree with Ratman, that was stupidly written by dupek, and back to the subject...go Lisa

Logga in för att svara
#46304 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

Dupek
graphgraph

RATMAN skrev:
Dupek skrev:
RATMAN skrev:

fuck off dupek, jag kan säga att lisa är snygg utan att du kan böja hela skiten och gör det till något helt annat!!!
Lisa är snygg..och det inkluderar hennes surfing..förresten har du någongång träffat henne???..det har jag ..jag var domare när hon surfade i fjol och hon är snygg!!!!!!!!!!!!!..fuck your dating sight boy!!

hahahaha go ratman. vissa skämt går helt enkelt inte hem på ett internetforum, missförstånd kompis.

Logga in för att svara
#46310 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Dupek skrev:
..Du e grym!

Jag haller med, en enda tjej representerade Sverige, borde fa mer uppmarksamhet! Sag henne ju inte surfa, har aldrig sett henne surfa men nog fasen rippar hon!

Logga in för att svara
#46312 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Oldschool skrev:
Vem e Lisa?? För oss som inte är så insatta i svenska "landslaget". En kort introduktion och meritlista tack(max 100 ord)!

Ride on people

You got it: surfsverige.se/index.php?option=com_content&task=view&id=401&Itemid=103

Logga in för att svara
#46317 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Dupek skrev:
RATMAN skrev:
Dupek skrev:
RATMAN skrev:

hahahaha go ratman. vissa skämt går helt enkelt inte hem på ett internetforum, missförstånd kompis.

hahahaha..sorry can't help myself..hahahaha..had my north narrabeen cap on last night..

Logga in för att svara
#46336 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Var det med Lisa (i en vit SUV) vi utbytte shakatecken i Kåsa i söndags? Vem det nu var så såg hon jäkligt peppad ut!

(btw: Var det Freddie M vi 'höll på' att köra över i en trång korsning i Åsa i måndags?)

Logga in för att svara
#46340 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Ja!! Lisa hon är en grymt trevlig tjej och bra surfare.. Glad o full av energi.. Dessutom väldigt söt...Kocken är lyckligt lottad!!
Esta har du börjat hänga i Varbergs trakterna ??
Swingkid

Logga in för att svara
#46345 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Swingkid skrev:
Ja!! Lisa hon är en grymt trevlig tjej och bra surfare.. Glad o full av energi.. Dessutom väldigt söt...Kocken är lyckligt lottad!!
Esta har du börjat hänga i Varbergs trakterna ??
Swingkid

Jo, Carlos, Gurra o jag hade ett litet gästspel på trevliga WC. Hade gärna varit kvar hela veckan men men...

Logga in för att svara
#46399 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Esta skrev:
Var det med Lisa (i en vit SUV) vi utbytte shakatecken i Kåsa i söndags? Vem det nu var så såg hon jäkligt peppad ut!

(btw: Var det Freddie M vi 'höll på' att köra över i en trång korsning i Åsa i måndags?)

Va fasen, när var du där? Var mer eller mindre bara bekanta ansikten i vattnet när jag var i....

Logga in för att svara
#46414 Svar: Lisa Petterson... 16 år, 6 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Redax skrev:
Oldschool skrev:

Ride on people

You got it: surfsverige.se/index.php?option=com_content&task=view&id=401&Itemid=103

Du är en klippa redax! Man tackar

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!