Facebook data

1
Hej
#46495 Hej 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

Ellita
graphgraph

Hej alla!
Är en sprallig, rommantisk och omtänksam kille på nästan 18år från uppsala, ny här på forumet. Vindsurfat lite sen innan och är riktigt pepp på att börja vågsurfa. Detta efter jag lånat en bräda på fuerte.
Är nybörjare och därmed keff på att surfa, men är sjukt sugen på att göra ett försök ute på torö nån blåsig dag nu i helgen eller veckan.
Har våträckt och dojjor själv men vet inte riktigt vart man ska vända sig när det gäller
lån av bräda (vill ej köpa innan jag vet vad jag vill ha), skjutts upp och dyl. Finns det några aktiva i Uppsala man kan snacka med?
Finns säkerligen 1000 lika dana trådar men tog mig friheten att skriva en till.

Logga in för att svara
#46503 Svar: Hej 16 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag har hört att Willy bor i Uppsala och gillar romantiska killar i 18-års åldern....

Logga in för att svara
#46504 Svar: Hej 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Oj! Du var en sprallig en!

Uppsalagänget är lite splittrat för tillfället med många som flytt till Sthlm. Extrabräda har jag för närvarande inte. Min förra gav jag bort och den jag har nu är utan alla fenor. Sen behöver du även investera i ett par handskar....

Jag har fokus på faderskapet numera så drar bara ut på surf när det är riktigt bra, dvs när det kanske inte är helt optimalt för nybörjare. Men visst kan du få åka med nångång när vi drar till Torö, men det är inte så ofta nuförtiden.

Dax för ett generationsskifte för Uppsala gänget. Det borde finnas ett gäng nya taggade studenter som vill pröva sina vingar i vattnet vid Upplandskusten. Dra ihop ett gäng själv vetja!

Logga in för att svara
#46505 Svar: Hej 16 år, 6 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Torö vad det frågann om visst?

Logga in för att svara
#46560 Svar: Hej 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

avgas
graphgraph

Jag är bosatt i Uppsala och har inte surfat allt för länge..
Skriv i min gästbok så kan vi styra upp nåt!

Logga in för att svara
#46685 Svar: Hej 16 år, 6 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Hm. Ligger Torö vid Upplands kusten. ???? Jag, måste ha nickat till ,nån gång i 5e klass,,,,

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!