Facebook data

1
Någon som känner till Cumbuco i Brasilien?
#46653 Någon som känner till Cumbuco i Brasilien? 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Jag ska eventuellt till Brasilien under en längre period efter årsskiftet och undrar om någon vet om det är surf i eller runt Cumbuco.

Jag har förstått att det är värsta kiteparadiset, men är där några vågor att utvecklas på om man är en ordinär "shit va glad jag är att jag tog den här"-surfare?

Tack på förhand!

Logga in för att svara
#46654 Svar: Någon som känner till Cumbuco i Brasili 16 år, 6 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Ska du till Brasilien din gottegris..? Well inte avundsjuk alls. Bra val av land. Riktig bra...

Logga in för att svara
#46655 Svar: Någon som känner till Cumbuco i Brasili 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

GZaa skrev:
Ska du till Brasilien din gottegris..? Well inte avundsjuk alls. Bra val av land. Riktig bra...

Jadu...ibland väljer man inte själv. Brasilien valde mig... Har inte bestämt mig hur jag ska göra ännu. Ett stort projekt på G o då vill man ju passa på att surfa när man är ledig!!

Logga in för att svara
#46656 Svar: Någon som känner till Cumbuco i Brasilien? 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Förtydligande - Cumbuco ligger norr om Fortaleza i nordöstra Brasilien...om nåågon kan regionen men inte känner till stället...

Logga in för att svara
#46712 Svar: Någon som känner till Cumbuco i Brasili 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

gala
graphgraph

jag var där typ i en vecka för två års sedan...en lite by med inte så mycket att göra...mycket kitare...lite sköna vågor...finns en del spots runt om...men eftersom det är ofta rätts så blåsigt så stökar det till sig ...jag prickade inte in någon super dag iaf...

Logga in för att svara
#46728 Svar: Någon som känner till Cumbuco i Brasilien? 16 år, 6 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Annika kolla i Stormrider Guide World Vol2 under Ceara. Skall själv till Taiba (ca 10mil norr om Fortaleza) i 3veckor så, oroa dig inte, det finns gott om surf även utan drake.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!