Facebook data

1
Åka kollektivt till sikhjälma
#46676 Åka kollektivt till sikhjälma 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

Är det någon som har någon erfarenhet utav att åka buss ut till sikhjälma, jag vet att det går bussar till skärplinge eftersom vi har åkt förbi där ett antal gånger när vi åkt ut till tjejens morfar, men går det bussar hela vägen ut till sikhjälma, enligt resplus.se går det ibland lite random, verkar skumt som fan.
Simma lungt.

Logga in för att svara
#46677 Svar: Åka kollektivt till sikhjälma 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

LocalHero skrev:
Är det någon som har någon erfarenhet utav att åka buss ut till sikhjälma, jag vet att det går bussar till skärplinge eftersom vi har åkt förbi där ett antal gånger när vi åkt ut till tjejens morfar, men går det bussar hela vägen ut till sikhjälma, enligt resplus.se går det ibland lite random, verkar skumt som fan.
Simma lungt.

Missade låter frågetecken och sånt där, men det går nog att läsa endå! haha

Logga in för att svara
#46705 Svar: Åka kollektivt till sikhjälma 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

Kallsuparn
graphgraph

Har ingen aning om det där med bussarna trots att jag bor här i trakterna. Men funtar på att ta bilen dit på torsdag eller fredag, om inget annat kommer i vägen satt säga. Är du sugen på att haka kan du ju alltid joina oss.

Logga in för att svara
#46737 Svar: Åka kollektivt till sikhjälma 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

LocalHero
graphgraph

Kallsuparn skrev:
Har ingen aning om det där med bussarna trots att jag bor här i trakterna. Men funtar på att ta bilen dit på torsdag eller fredag, om inget annat kommer i vägen satt säga. Är du sugen på att haka kan du ju alltid joina oss.

Ja, torsdag hade jag tänkt med förutsatt att mina nya våtdräktskor har kommit!
Råschysst!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!