Facebook data

1
Härligt o hitta nya spots
#46977 Härligt o hitta nya spots 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Underbar morgon!!
Ledig den här veckan och behöver då inte stressa ner till vattnet och upp igen till jobbet etc..
Kom fram dit jag tänkt surfa men blev besviken igen då det var otroligt högt vatten, suck Tog en ordentlig promenad med brädan under armen istället och gick ett par km längs kusten och hittade en ny våg som jag aldrig sett tidigare.
Låg i 2h till jag var helt slut. blir mycket paddlande och mkt vågor när man inte har nån crowed o dela vågor med. Blev en lite skumtub som förgyllde en av vågorna me:silly: bra tubpotential om det är lite större. Ett andra rev utanför som såg ut att peela riktigt sjysst me...men det får vara osurfat till jag får sällskap nästa gång.
En sjysst snabb vänster som kommer bli besökt oftare!

Logga in för att svara
#46980 Svar: Härligt o hitta nya spots 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Elis skrev:
Underbar morgon!!
Ledig den här veckan och behöver då inte stressa ner till vattnet och upp igen till jobbet etc..
Kom fram dit jag tänkt surfa men blev besviken igen då det var otroligt högt vatten, suck Tog en ordentlig promenad med brädan under armen istället och gick ett par km längs kusten och hittade en ny våg som jag aldrig sett tidigare.
Låg i 2h till jag var helt slut. blir mycket paddlande och mkt vågor när man inte har nån crowed o dela vågor med. Blev en lite skumtub som förgyllde en av vågorna me:silly: bra tubpotential om det är lite större. Ett andra rev utanför som såg ut att peela riktigt sjysst me...men det får vara osurfat till jag får sällskap nästa gång.
En sjysst snabb vänster som kommer bli besökt oftare!
Det sånt här surfsverige är till för .. Cred!!

Logga in för att svara
#46981 Svar: Härligt o hitta nya spots 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

vänster det vill jag ha! bilder?

Logga in för att svara
#46982 Svar: Härligt o hitta nya spots 16 år, 7 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Vänstervågor finns ju överallt även om inte alla e snabba o tubande, de e högrar som e sällsynta i min del av landet iaf. Inga bilder när man kör själv o får gå långt... men hade gärna haft bidler själv när jag var ute;)

Logga in för att svara
#46992 Svar: Härligt o hitta nya spots 16 år, 7 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Det finns fruktansvärt mycket potential i sverige..många ställen som har aldrig varit surfat förut..kul att du hittade en av de elis..döp spotet till dit namn..elis rev..eller något sånt..
Grattis från gudfadern..

Logga in för att svara
#47009 Svar: Härligt o hitta nya spots 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

BennyS
graphgraph

Gott att du fick najs surf Elis! Imorrn blir det offshore och 7 fot i mina delar av världen, synd att du inte hitta ngn biljett! Ha de gott,

Benny

Logga in för att svara
#47057 Svar: Härligt o hitta nya spots 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Om det ska vara så ....i min del av världen så blir det 3-5 fot hawaiian imorgon...å shortsväder

Gitt att du får lite surf Elis (å Benny me för den delan)....tror jag vet var du körde, men jag å tompa har bara rekat där...inte surfat, men det såg ut att ha potential. Rock on gubbar!!!

Logga in för att svara
#47058 Svar: Härligt o hitta nya spots 16 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Det är härligt att reka nya spots. Har själv hittat 4st nya i år. Där tre är surfade, och det fjärde ska få "gosa" till sig lite. Har även några till potentiella spots som jag "rekar" på.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!