Facebook data

1
Sällis till Torö 31:a
#47045 Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Fabbs
graphgraph

Är det någon som ska ut på fredag och har lite plats över i bilen för mig och en 7,4:a. Prognosen ser lite trixsig ut men tror och hoppas att det blir gött. Jag har bara varit på Torö 2ggr så jag har inte riktigt lärt mig läsa vädret. Bor i Huddinge.

Logga in för att svara
#47046 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Fabbs
graphgraph

Ev. så kommer jag ha bil själv och kommer ha en plats över så om du Bor söder om stan och är sugen på en heldag...

Logga in för att svara
#47049 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

avgas
graphgraph

Jag tror inte att vinden ligger helt rätt nu på fredag för torö.. Men det finns ju andra ställen som kan nås från stockholm som jag hellre skulle rekommendera!

Logga in för att svara
#47050 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

tycker nästan nämnda prognos ser lite VÄL trixig ut!

inte många timmars sydvind på torö enligt någon prognos, och då hinner inte så mycket byggas upp. bara en heads up, så du inte åker ner o slösar på soppa osv.
men för all del, ju fler bomkörningar man gör ju bättre blir man på att förutspå...

lycka till
J

Logga in för att svara
#47092 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Epic epic epic kan det nog bli? Kommer att vara vågor och jävligt cleant, frågan är hur stort det blir.....

Logga in för att svara
#47093 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Föreslår spots kring Veddö till Gävle. Saknar bil, någon som vill åka fredag morgon? Jag finns vid Globen eller Vasastan. Bärbar biltelefon 0735459100

Kuggören-Örskär
Torsdag eftermiddag
Nord vridande till nordost, 8-12 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 80%
Torsdag kväll
Nordost, 12-16 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 99%
Natten till Fredag
Nordost, 15-19 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 99%
Flerdygnsprognos
Fredag
Nord, 10-14 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s
Lördag
Mellan nordväst och väst, 2-6 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 9 m/s

Logga in för att svara
#47096 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

hur pålitligt är väddö och hela den sträckan då? jag var lite av uppfattningen att de behövde ännu mer vind, och ibland inte funkade alls?

Logga in för att svara
#47100 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

"Bärbar biltelefon" vad är det?

Logga in för att svara
#47107 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

jacobw skrev:
hur pålitligt är väddö och hela den sträckan då? jag var lite av uppfattningen att de behövde ännu mer vind, och ibland inte funkade alls?

Pålitgliheten på Väddö är inte det bästa. Tillsynes små skillnader i vindriktning och vattenstånd kan ge stora utslag på spotsen på Väddö. Å andra sidan så är Väddö knökfyllt med spots så länge man tar sig tid att leta och reka. Känslan av att surfa något nytt måste alla få uppleva. Så ut i bilen och sök runt i alla små vrån och hörn så kommer ni garanterat få lön för mödan.

Tänk bara på att ta det lugnt på grusvägarna. Nästan alla mindre vägar därute är privata vägar och kör man vårdslöst blir de som äger vägen sur. Nästa gång du ska ut till ditt nya secret är det en låst bom i vägen för dig. RESPEKTERA DE SOM BOR DÄR!!

Logga in för att svara
#47133 Svar: Sällis till Torö 31:a 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Fabbs
graphgraph

Jag kommer att ha bil med racks så om någon är sugen på en session i morgon...?!?
Give me a call, tänkte åka någon gång på morgonen (ser bäst ut då) vart spelar inte mig så stor roll, testar gärna nya spots
0736822425

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!