Facebook data

1
Tips på Costa och Nicaragua??!
#47095 Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Don Charlieone
graphgraph

Jaha, ska ju dit nu på lördag och har inte någon riktig pejl på vad som är bäst.. Kommer förmodligen hålla till mest i Nicaragua.. Alla tips är varmt välkomna! Plus, någon som vet hur varmt de e vattnet från nu och till jul. Har inte hittat någon bra sida för det. Vad behöver ja för dräkt med mera?
Tackkkk!

Logga in för att svara
#47098 Svar: Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

åk söderut till santa catalina i panama, så får du dig en världsklass superlång höger!

Logga in för att svara
#47104 Svar: Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

ingen dräkt behövs mannen!

Logga in för att svara
#47110 Svar: Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

i södra nicaragua (kring san jaun del sur) kan du behöva nåt litet om du brukar vara kall. en neoprenrash eller nåt. sjukligt nog kan det ibland vara bara omkring 20 grader i vattnet där. den hårda offshoren som mer eller mindre alltid blåser där köttar ut det varma ytvattnet till havs....

Logga in för att svara
#47113 Svar: Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Jag var i San Juan som ligger i sydvästra Nicaragua örra veckan. Det ända du behöver är solskydd
Om du drar dit rekomenderar jag dig att dra till en liten strand som heter Playa Matilda strax norr om San Juan.
Om du kollar in min resedagbok så kan du få se bilder och all information om det. Samma användarnamn som här. MEn sedan rekomenderar jag dig att dra söder ut mot Costa Rica och Panama.

//basti

Logga in för att svara
#47288 Svar: Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 0

Don Charlieone
graphgraph

Jaha, men cleanarne va nice då! Du har inte märkt av att de skulle va översvämmat där i krokarna nu? De hörde jag nämligen.. Ah, men ja kollar in dagboken då =)
Bara att fortsätta slänga in tips, jag är tacksam för allt!

Logga in för att svara
#47306 Svar: Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Kylig dag på Popollo.

Logga in för att svara
#47314 Svar: Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Det beror på hur man ser på översvämmning. Under tiden vi var där så regnade det ganska mycket vissa dagar. Det innebar att man efter det dagarna det regnat mycket så svämade vissa flodpassager över. Vilket innebar att man inte kunde ta sig fram överallt.
Du kommer se hur vägarna ser ut när du kommer dit. Går inte att beskriva. Måste ses

Postar en bild på playa Matilda. Det ni ser är från hostlet och det är ca hela stranden. Perfekt om man är några stycken att dra dit några dagar.

Logga in för att svara
#47318 Svar: Tips på Costa och Nicaragua??! 16 år, 7 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Jimbob skrev:

Kylig dag på Popollo.

häftigt ställe!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!