Facebook data

1
Madeira??? Spots någon so vet?
#4719 Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Åker till Madeira i början på det nya året och undrar om det finns några bra spots i närheten?

Logga in för att svara
#4721 Svar: Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Logga in för att svara
#4727 Svar: Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

´Tack Jimbob......WOW......ser stort ut. high chapparall

Logga in för att svara
#4731 Svar: Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Har inte varit där själv men har lust å dra, tror jag hehe... Blir stort å spooky! Träffade en portugis här i Lofoten i höstas som bor där. Han visade lite bilder av en "normal" dag... Det var inte en normal dag med mina mått mätt haha! En hjälm kan va smart tror jag å en stor dos jävlar anama! Enjoy!

Logga in för att svara
#4748 Svar: Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Ja du har så rätt Corner mannen, ser spooky ut där borta.....men vad fan, har man chansen så måste man ju ta den. om inte annat så får man väl en ordentlig guide i havsbotten.....he he:sick:

Logga in för att svara
#4784 Svar: Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Bara kör på cederholm! That's the spirit! Som sagt... Enjoy!

Logga in för att svara
#4808 Svar: Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Bara så du vet - är det inte stort så bryter det inte allas...jag var där en vecka utan en våg i sikte...i.o.f.s. under "fel" årstid. Åsså är det pensionärsvarning! =)

Logga in för att svara
#5170 Svar: Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Kom just hem därifrån - eller rättare sagt från seglingen som gav mig ett par dagar på ön. Surfade Jardim en gång. Samtliga set minst 2OH, cleant och bara tre andra surfare i vattnet samtidigt. Däremot är surfshops en mardröm. Alla skrumpna pensionärer som är ivägen över allt också. Hittade bara en surf shop, och den hade inte öppet av någon outgrundlig anledning. Ta med ett par Miniguns och dingrepairkit. Förnuftet kan du lämna hemma. Av det jag sett så är det allt eller inget. Vänta dig defenitift inte något mellow break alls. Vad gäller transporter på ön så är det egen bli som gäller. Bussarna som utgår från funchal går nästan bara så att de tar folk till och från jobb. Även om ön inte alls är stor så tar det tid. Att ta sig det som ser ut två mil på kartan tar fyra timmar av frustration på bergsväg. Se dessutom upp för fyraåringar som tycker det är kul att hoppa ut framför bilarna bakom skymda kurvor i bergsbyarna. Annars var det kanon :o)

Logga in för att svara
#5195 Svar: Madeira??? Spots någon so vet? 18 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Tack shark feeder, låter som ett tufft ställe. jag längtar redan....allt eller inget. Hoppas jag kan få någon att fota när man leker i vattnet.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!