|
#47285 |
snabbt svar om våtdräkt, RC eller CS? 16 år, 7 månader sen |
Stoke: 2 |
|
RC F-Bomb 6/5/4 eller C-Skins Wired Series 2 6/4, beställer i dagarna. Nån som har erfarenhet av någon av dessa, eller kanske båda? Hejda mig om ni kan, eller gör en fattig surfbutiksägare glad.
Tack!
|
|
|
|
|
#47287 |
Svar: snabbt svar om våtdräkt, RC eller CS? 16 år, 7 månader sen |
Stoke: 1 |
cbw
|
f-bomb hellt klart c-skin har dåliga sömmar
|
|
|
|
|
#47289 |
Stoke: 0 |
|
F-bomb!
Har en som funkar grymt bra.
|
|
|
|
|
#47294 |
Stoke: 11 |
|
f-bomb c-skins värkar lite dåligt
|
|
|
|
|
#47339 |
Stoke: 0 |
rune
|
har kört RC vinterdräkter förr, tycker de är smidiga och sköna men hållbarheten är inte allt för lång, pajade i sömmarna väldigt snabbt...ingen erfarenhet av CS...när det gäller vinterdräkter så är hållbarheten viktig då vatten tempen är väldigt låg och läckage är mindre skönt då än när det är varmare i vattnet..
Men kan lätt rekomendera excel, sjkut bra...både va det gäller handskar, skor och dräkter..
|
|
|
|
|
#47375 |
Stoke: 2 |
|
Tacksam för alla svar. Jo jag har förstått att excel gör väldigt bra dräkter. Hittade RC och CS till ett lite lägre pris bara. Får tänka nån dag till, men det verkar som om det blir excel ändå. CS verkar ju vara uteslutet.
|
|
|
|
|
#47430 |
Svar: snabbt svar om våtdräkt, RC eller CS? 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 7 |
|
Har en ny RC F-bomb E3 6/4 och är grymt nöjd, sömmarna ser riktigt hållbara ut och från vad jag har hört var de lite sådär till och med 2007 års E2 men är fixade från 2008 års E3. Dessutom är den smidigare än min gamla 4/3:a.
|
|
|
|
|