Hade tråkigt imorse så klippte ihop det jag filmade efter att jag gått upp ur vattnet i fredags, dubbel storlek 2,5h innan detta filmades men som vanligt vill man ju ligga i och surfa då och inte filma..
Tänkte inte lägga upp först, men blev en mysig film så här kommer den:
Jeppan står för en lysande inledning och sen är det frankie som surfar.
Feddan skrev: En trevlig liten våg. Skulle nog suttit bättre med en LongBoard, men vad gör man inte för att ha lite kul.
Jo, i slutet hade en longboard varit fint, dock 2,5h innan detta filmades hade man velat ha en snabb bräda för vågen sög utav bara helvete mot stenarna i takeoff och med rätt bräda och skills hade man kunnat få fina barrells på samtliga setvågor....
Trevligt, såg ut att peela riktigt fint, måste ha varit roligt när det var lite större!
Tur vid halkningen vid ihoppet oxå, att det kom en liten, liten våg...
hoppas ingen känner sig träffad, det var inte menat som en så kallad "diss" som man säger på hipphoppiska, tyckte surfet såg rätt kul ut, var mest en liten notis, en spontan tanke, men en lustig sådan, antar att kulturen väntar en beskriva saker och ting på vissa sätt..
toski skrev: hoppas ingen känner sig träffad, det var inte menat som en så kallad "diss" som man säger på hipphoppiska, tyckte surfet såg rätt kul ut, var mest en liten notis, en spontan tanke, men en lustig sådan, antar att kulturen väntar en beskriva saker och ting på vissa sätt..
vi ses i skogen ätandes appelsiner
puss och kram
nejdå tror ingen känner känner sig träffad. jag håller med dig helt om att det är ett lustigt förekommande!
Jonathann skrev: toski skrev: hoppas ingen känner sig träffad, det var inte menat som en så kallad "diss" som man säger på hipphoppiska, tyckte surfet såg rätt kul ut, var mest en liten notis, en spontan tanke, men en lustig sådan, antar att kulturen väntar en beskriva saker och ting på vissa sätt..
vi ses i skogen ätandes appelsiner
puss och kram
nejdå tror ingen känner känner sig träffad. jag håller med dig helt om att det är ett lustigt förekommande!
lika frekvent använt som:
"du skulle vart här för en timme sen"
"älskling, det är inte som det ser ut"
" det tubade på insidan, garanterat!"
"Förlåt, det har aldrig hänt innan"
den sista är öppen för tolkning...