Facebook data

1
Perfect moment
#4750 Perfect moment 18 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Var på premiären till den nya filmen Perfect moment som handlar om allt från skidor,kiting,monoskidor och alla brädsporter och deras historia med åkare från hela världen. väldigt undrhållande, inte minst början på filmen. ett gott tips i vintermörkret.

Logga in för att svara
#4777 Svar: Perfect moment 18 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

finns det på DVD?

Logga in för att svara
#4799 Svar: Perfect moment 18 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Hey Gazzer. filmen blev färdig i onsdags men jag tror den kommer rätt så snart. den var väldigt kul. Det är en känd fransk snubbe som har gjort den med både gamla och nya bilder på några av legenderna inom surfing men givetvis av skidor och andra snö och vatten sporter. hör jag något om dvd släpp så hör jag av mig igen.

Logga in för att svara
#4803 Svar: Perfect moment 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

kroxelikrax
graphgraph

är ganska säker på att den ska ha visning i stockholm under december. på rival tror jag det var men vet inte datumet...

Logga in för att svara
#4842 Svar: Perfect moment 18 år, 5 månader sen  

hman

Gick inte den förra året? Eller är det en ny film av samma snubbe? En liten fransman m mörkt hår som höll ett alldeles för långt tal innan filmen började. Tyckte den var rätt trist förra året iaf...

Logga in för att svara
#4851 Svar: Perfect moment 18 år, 5 månader sen Stoke: 0

kroxelikrax
graphgraph

det är den 5 eller 6:e filmen i serien. håller med om att förra var lite trög... nu firar dom 25 år och går igenom actionsportens utveckling vad jag har hört. fick precis veta att det har strulat till sig med sthlms premiären och att dom kanske kör efter nyår istället...

Logga in för att svara
#4869 Svar: Perfect moment 18 år, 5 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Detta är den nya i serien. Ja det var lite trögt i mellan åt, men kul i alla fall. Premiären i Oslo var i torsdags så den kommer säkert till 08 land snart. enjoy

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!