Om det är en incheckningskille, hur gör du då med flörtidén?
Handlar det om pengar och att behålla ens arbete funkar det nog inte hur nära ditt smail är Orlando Blooms, inte ens hos de mest lättflörtade damer.... Bästa tipsen:
1. Kom försent så att de inte hinner ta betalt alls eftersom det är så stressigt... Risken finns att de inte släpper med dig och då går du miste om en hel resa.
2. Som någon tipsade, maila så att de inte kan ta hutpriser på plats. Har de sagt 80 euros, så kan de inte ändra sig (vilket händer ofta, tyvärr).
3. Ha två brädor i en boardbag. oftast så vet inte de som checkar in hur bred och tjock en surfbräda är (oftast). De vet inte att du har två och betalar bara för en. De väger aldrig brädorna eftersom du blir direktskickad till odd loggage utan att passera gå..
4. Flörta lagom. Så lättlurade är inte alla tjejer, du kan råka ut för en äldre dam också som ser ditt flörtande som rent diskriminerande. Spela i stället på hennes son-mor känslor eller oidipuskänslor. Läs Freud så vet du vad jag snackar om.
Sist men inte misnt ha en bra resa. Själv flyger jag om två dagar till Venezuela o för att slippa allt det du oroar dig för köper jag bräda på plats.
Lev gött!
G