Facebook data

1
Musik för film
#4796 Musik för film 18 år, 6 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

Har spenderat oändliga timmar för att hitta musik till en surfrulle... Har hittat en del men behöver mera.
Nagon som har tips på bra band som inte ingar i BMG, Sony, Virgin etc...

Logga in för att svara
#4801 Svar: Musik för film 18 år, 6 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

Vad är du ute efter för style? Det finns många svenska band som säkert skulle ge sin musik för en surfrulle och jag har en del kontakter... men som sagt du har väl antagligen en genre i åtanken.

Logga in för att svara
#4805 Svar: Musik för film 18 år, 6 månader sen Stoke: -1

Blindmoose
graphgraph

sant. gitarr orienterad musik med lite beat i... hatar att forsoka forklara en musikstil.
vilka band ar det du hade i atanke?

Logga in för att svara
#4822 Svar: Musik för film 18 år, 6 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Blindmoose skrev:
sant. gitarr orienterad musik med lite beat i... hatar att forsoka forklara en musikstil.
vilka band ar det du hade i atanke?

jag har också lite känningar på osignade band som skulle skänka musik till en fil men "gitarr oreinterad musik med lite beat i..." e rätt oklart.

Logga in för att svara
#4868 Svar: Musik för film 18 år, 6 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Jag e klar med min platta nu i vecka " Songs froma basement " Hel ackustiskt album med blandning av Jazz, Sing & Sonwriter, rock, psykadelia m.m.. men tror inte många av låtarna anpassar sig till en surfrulle.

Logga in för att svara
#4960 Svar: Musik för film 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Som sagt lite oklart vad du är ute efter men dessa kom jag att tänka på: David& the Citizens, Songs: Ohia och en grupp jag hittade idag som heter The sad little stars. Vet inget om skivbolag dock. Kan nog vara lite för melankoliska också iofs men va fan vet jag

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!