|
#48023 |
Gissa vågen. 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 143 |
|
Den finns på Lofoten. Men vart ????? Den är en gubbehög. Om man är lång typ 190cm så får man nog allt krypa ihop lite,,,  Om man ska,,, 
|
|
|
|
|
#48024 |
Svar: Gissa vågen. 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 20 |
Elis
|
Tyvärr aldrig vart så långt upp i norge. men den biten av vågen som är på bild ser väldans snabb ut. Nästan closande...
Hade dock gärna åkt upp och surfat midsommar där  kanske blir där man fångar midsommarstormarna till sommarn 
|
|
|
|
|
#48028 |
Stoke: 15 |
|
Är det honingsvåg nu igen?
|
|
|
|
|
#48029 |
|
Daniel skrev:
Är det honingsvåg nu igen? ??? NEJ.
|
|
|
|
|
#48030 |
|
Slänger in en bild på Unstad också. Johan droppar in på sin polare,,,,Från den 19/10. 
|
|
|
|
|
#48032 |
|
Johan är den nye ägare av "In to the WILD bussen" Här är han på taket och "meckar" med skorstenen. Ps. kolla in "spöket" Ingen vet vem det är,,,,Spöket fastnar på bild ibland. 
|
|
|
|
|
#48033 |
|
Nej. Fel bild. Här kommer Spöket. 
|
|
|
|
|
#48034 |
|
|
|
|
|
#48037 |
Stoke: 11 |
|
fyfan vad nice våg! 
|
|
|
|
|
#48038 |
|
viktor m skrev:
fyfan vad nice våg!  NEJ. Det va fel gissning,,, 
|
|
|
|
|
#48040 |
|
Upp, Upp. 
|
|
|
|
|
#48041 |
|
kan det vara i trakten kring Hauklandselva? lite norr kanske? Melan?inte lätt inte... 
|
|
|
|
|
#48043 |
|
freddandson skrev:
kan det vara i trakten kring Hauklandselva? lite norr kanske? Melan?inte lätt inte... Nja. Vart faaaan liger Hauklandselva,,  Tja, det kanske bränns,,,???
|
|
|
|
|
#48044 |
|
vad vinner man? hauklandselva ligger söder om unstadt. kör E10an söder ut och tar första höger om jag inte minns fel. sen kör man den vägen tills den tar slut...igenom hauklanselva. har för mig att de är två ställen som kan funka där. men e är toklänge sen jag var där.
|
|
|
|
|
#48045 |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#48052 |
|
freddandson skrev:
vad vinner man? hauklandselva ligger söder om unstadt. kör E10an söder ut och tar första höger om jag inte minns fel. sen kör man den vägen tills den tar slut...igenom hauklanselva. har för mig att de är två ställen som kan funka där. men e är toklänge sen jag var där. Norr, detta ställe ligger några mil norr om Unstad,,,  Okidoki:kiss: Ps. Johan och Jonathan får inte gissa. 
|
|
|
|
|
#48053 |
Stoke: 0 |
Obie
|
har försökt googla men helt hopplöst!! var?
|
|
|
|
|
#48054 |
|
Obie skrev:
har försökt googla men helt hopplöst!! var? Hehheheehhh,,,  Visst är det spännande,,, 
|
|
|
|
|
#48055 |
|
jocke skrev:
freddandson skrev:
vad vinner man? hauklandselva ligger söder om unstadt. kör E10an söder ut och tar första höger om jag inte minns fel. sen kör man den vägen tills den tar slut...igenom hauklanselva. har för mig att de är två ställen som kan funka där. men e är toklänge sen jag var där. Norr, detta ställe ligger några mil norr om Unstad,,, Okidoki:kiss: Ps. Johan och Jonathan får inte gissa.  Jo, Fugosport och Ironman får inte gissa, dom heller,,,  Dom, har inte surfat vågen,,  Men fått "info" så dom går bort,,,  Gissa, gissa,, 
|
|
|
|
|
#48056 |
|
ok sista gissningen....enda stället jag vet om som ligger inom angivet avstånd från unstadt, förutsatt att du inte flygit två timmar norr... ok mellan Laukvik och Grunför, eller mellan Straumnes och Grunför. när man åker norr ut genom Straumnes har jag för mig att det fanns ett spot som ligger innan man åker över fjorden påväg mot Grunför.
rätt? 
|
|
|
|
|
#48057 |
|
nej vänta lite de är längre norr ut. norr om Grunför...! är de pointen vid Grunför? ja de är sista gissningen...
|
|
|
|
|
#48059 |
Stoke: 6 |
|
jocke skrev:
Det där spöket ser ut som Doktor Forsman...
|
|
|
|
|
#48060 |
|
schlook skrev:
jocke skrev:
Det där spöket ser ut som Doktor Forsman... Dr. Forsman,,,Heheehe;) Näh. Detta va oktober,,,Så då fatta du att,,,,  Dr. Forsman,,,Heehehhe:blink:
|
|
|
|
|
#48063 |
Stoke: 1 |
|
Jag tror jag vet vågen 
|
|
|
|
|
#48071 |
|
Skidåkarn skrev:
Jag tror jag vet vågen  Ja. Men, du Jonathan får inte gissa,,,
|
|
|
|
|
#48480 |
Svar: Gissa vågen. 16 år, 5 månader sen |
|
|
|
|
|
#49331 |
|
Ja men kom igen då Skidåkarn,,,,Det är väl ingen snö i CR eller vart du nu är ,,, 
|
|
|
|
|
#49341 |
|
Vi ska väl inte avslöja våra hemligheter?
Jag är i Guatemala nu och jag kan lova dig... Här finns det ingen snö! Dock hörde jag att Taigans huvudstad, Skellefteå, fått mycket snö. Kul, hoppas det inte blir för kallt dock. Jag håller tummen för surf på jullovet. Riktigt sugen på att få dra på mig våtdräkten igen! Hoppas dina nyinköpta längdskidor går fort. Får väl styra upp en finfin vallning åt dig när jag kommer hem.
|
|
|
|
|
#49342 |
Stoke: 28 |
|
Hur är vågorna i Guatamala då? Berätta om trippet!!
|
|
|
|
|
#49348 |
|
Skidåkarn skrev:
Vi ska väl inte avslöja våra hemligheter? 
Jag är i Guatemala nu och jag kan lova dig... Här finns det ingen snö! Dock hörde jag att Taigans huvudstad, Skellefteå, fått mycket snö. Kul, hoppas det inte blir för kallt dock. Jag håller tummen för surf på jullovet. Riktigt sugen på att få dra på mig våtdräkten igen! Hoppas dina nyinköpta längdskidor går fort. Får väl styra upp en finfin vallning åt dig när jag kommer hem. Nä,nä. Det är sant. Men många Fjollträskare har inte ens orkat köra till Unstad. Så,,,,  Hur stor är sjansen att dom ska hitta till. De,,,ops,,  Nu vare nära. Hoppas du har det bra och jag har faktist skaffat nya lagg. Kolla in dessa. 
|
|
|
|
|
#49361 |
|
Jo det var ju dessa lagg jag syftade på. Tror jag såg den där bilden ngnstans tidigare i detta forum. Om 5 dagar får jag surfa igen. Ser framemot att pröva Guatemalas fina vågor (utan crowd och i endast shorts..)
|
|
|
|
|