Facebook data

1
En liten hälsning från El Salvador
#48188 En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Logga in för att svara
#48205 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

fint!

Logga in för att svara
#48214 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 9

einar
graphgraph
Donerat Brons

Sunzal/El Tunco?

Ser fint ut, skulle inte ha något emot en sväng tillbaka dit. Ett tips är att kolla K59 (buss 192 eller nåt kl 6:20 på morgonen) om du vill ha lite mer fart i vågen. Sunzal tycker jag kan bli lite väl slö ibland även om det är soft med långa turer. Det finns visst boende också uppe vid vägen vid K59 (ca $7 natten) som är betydligt mer tillgängligt än vad man lätt kan tro när man läser om det. Se upp för att lämna saker på stranden bara, det mesta försvinner förr eller senare även om man anstränger sig för att gömma det.

Men ett mer konsistent spot än Sunzal får man nog leta efter. Tips är att bo på Papayas lodge, soft ställe till bra pris och trevliga ägare, Jaime kan hjälpa dig med det mesta om du skulle behöva veta något.

Logga in för att svara
#48235 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Bodde faktiskt på Papaya Sjukt trevligt ställe. Om två veckor blir det Guatemala istället...

Logga in för att svara
#48280 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 5

fugusports
graphgraph

Ser skönt ut din rackare, inte som här hemma med ett litet lillsnäck med -2 grader i luften.

Ha de bra, hörs när du kommer hem.

Logga in för att svara
#48338 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Oavsett om det är litet eller minusgrader är lillsnäck alltid lillsnäck.. Ska bli kul att komma hem. Jag håller tummen för annandagssurf i år igen. Hälsa Patrick med fler.

Logga in för att svara
#48342 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

robbys
graphgraph

Kanske får plocka med "the black mamba" hem till skell till julen då. Måste bara införskaffa ett par våtkallingar så att inte picken går att hacka i bitar efter surftet....

Logga in för att svara
#48980 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Blir med största sannolikhet en resa till el salvador och då främst till Zunsal i januari. Tyvärr är det tvärdyrt att ta med sig brädorna (300 dollar en väg per bräda!). Hur ser det ut med brädutbudet i tex Zunsal? Några tips någon? SNÄLLA!!!

Logga in för att svara
#48982 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

De finns en shaper faktiskt i Zunsal. Tror de Papayasnubben som fixar och donar lite, inte helt hundra på om de är shapade där dock, men de ska nog vara rätt billiga. Finns liten butik i Zunsal samt La Libertad, där har de även grymt bra och billig ding repair samt en av de fetaste vågorna i centralamerika skulle jag nog säga..Men håll koll på prylarna..

Logga in för att svara
#48985 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

lars skrev:
De finns en shaper faktiskt i Zunsal. Tror de Papayasnubben som fixar och donar lite, inte helt hundra på om de är shapade där dock, men de ska nog vara rätt billiga. Finns liten butik i Zunsal samt La Libertad, där har de även grymt bra och billig ding repair samt en av de fetaste vågorna i centralamerika skulle jag nog säga..Men håll koll på prylarna..

Sket i El Sal då jag får flyg till costa 3500 billigare, dessutom har jag råd att ta med två brädor och slippa mecket med att köpa bräda. Costa har jag varit i innan då det får väl bli nån trip till Nicu också... Tackar...

Logga in för att svara
#48989 Svar: En liten hälsning från El Salvador 16 år, 6 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Sket i El Sal då jag får flyg till costa 3500 billigare, dessutom har jag råd att ta med två brädor och slippa mecket med att köpa bräda. Costa har jag varit i innan då det får väl bli nån trip till Nicu också... Tackar...

vilket flygbolag har du bokat med? bra sugen på att dra iväg. sist jag flög dit var med brittish airways men dom suger pung nu och vill inte ta sufbrädor. första gången åkte jag med Iberia, 40$ dit och sjuka 250$ till madrid och så ytteligare 40$ till stockholm...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!