Facebook data

1
husdelande i pipa?
#48268 husdelande i pipa? 16 år, 6 månader sen  

burken

nån som ska vara i pipa en längre tid o vill dela ett hus?

Logga in för att svara
#48321 Svar: husdelande i pipa? 16 år, 6 månader sen Stoke: 0

[SpRaKtOy]
graphgraph

jag ska ner i tre veckor i jan, verkar det som. men har du boende att hyra ut då så är det ju helt klart intressant. Vad kostar det å bo på camping/hostels per natt i pipa?

Logga in för att svara
#48713 Svar: husdelande i pipa? 16 år, 5 månader sen  

burken

campingen e svinbillig men säkerheten e väl lite sissådär.. pousada tar 100kr nattten inklusive frukust. kanske kan jag hyra ut en del av min lägenhet jag ska hyra där i from januari fram till januari ska jag nog campa.. lägenheten e apschysst 75kvm stor med pool o hela kalaset men det e inte riktigt klart än så hör av dig om du kommer ner! mvh
burken [SpRaKtOy] skrev:
jag ska ner i tre veckor i jan, verkar det som. men har du boende att hyra ut då så är det ju helt klart intressant. Vad kostar det å bo på camping/hostels per natt i pipa?

Logga in för att svara
#49969 Svar: husdelande i pipa? 16 år, 5 månader sen  

burken

nu e jag nere i pipa schyssta swell o fina caipirinhas vettu! bor i ett annat hus an vad jag planerat men da blir det lite billigare ocksa.. hor av dig om du behover nanstans att bo nar du kommer ner! 300real ligger hyran pa.
mvh,
burken

Logga in för att svara
#50025 Svar: husdelande i pipa? 16 år, 5 månader sen Stoke: 1

Charlotte
graphgraph

Hejsan! satt och läste runt lite, ska ner till pipa 14 jan i 2v.(Dock ej bokat ännu) Du som verkar ha lite koll på läget, är det bättre att boka flyg / boende separat eller ? Kanska har tips på vart man ska bo =) ? Sen har jag bara hört att det är billigare och smidigare att ta taxi från Natal när man är fler än betala tansfer ? MVH/Charlotte

Logga in för att svara
#50031 Svar: husdelande i pipa? 16 år, 5 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

kanske kanske.... kommer det vara något pipdelande i huset:blink:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!