Facebook data

1
Svenskar i Manly
#48340 Svenskar i Manly 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

manliga_lars
graphgraph

Gamla vanliga fragan, finns det nagra svenska surfare i Manly just nu? Har bott dar i litet drygt ar och kanner ingen svensk dar (hur det nu kan vara mojligt). Vore kul att ses.

/Lars

Logga in för att svara
#48343 Svar: Svenskar i Manly 16 år, 5 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Yes! Manly är mitt andra hem när jag inte är ute på resa (Stockholm är mitt första). Sök upp följande medlemmar i listan: okar, cosmocat, panda, rudeboy, silversträng, sasha, theos, jörgen, mathijaz, perrapa. Det var några. Alla håller till i Manly och surfar. Vi ses i mars, om du är kvar!

Logga in för att svara
#48633 Svar: Svenskar i Manly 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

capten skägglös
graphgraph

Jag Ar en svenne som ar har nu! bor pa hostel for tillfalet och letar jobb! Hor av dig sa tar vi en ol!

Logga in för att svara
#55889 Svar: Svenskar i Manly 16 år, 2 månader sen Stoke: 0

swedeinsydney
graphgraph

Hejsan,
Jag bor i Manly sedan nio år tillbaka o ska just nu ta itu med min surfing (dvs lära mej). Är det någon som vill hjälpa till? Vore kanontrevligt tycker jag. Hör gärna av dej på min mail swedeinsydney@hotmail.com
Malin

Logga in för att svara
#55898 Svar: Svenskar i Manly 16 år, 2 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

swedeinsydney skrev:
Hejsan,
Jag bor i Manly sedan nio år tillbaka o ska just nu ta itu med min surfing (dvs lära mej). Är det någon som vill hjälpa till? Vore kanontrevligt tycker jag. Hör gärna av dej på min mail swedeinsydney@hotmail.com
Malin

kontakta "Barto". han finns på surfsverige.. han bor där och är grym surfinstruktör..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!