Facebook data

1
hjälp, tight eller skittight?
#48454 hjälp, tight eller skittight? 16 år, 5 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Fick en sprillans Excel (6/5/4) i dagarna, men innan man glatt skuttar i vattnet, skulle det ju vara bra att den inte e för stor. Finns lite luft i armhålorna, veckar sig lite där. Böjer mig framåt veckar sig lite över magen men när man står upp sitter den. Har haft Sola, NPX och Bodyglove alltid large. Aldrig surfat så kallt vatten som i Sverige på vintern. Har ju hört historier om folk som varit tvungna att ta hjälp av grannen för att kränga av sig gummit. Hur tight måste dräkten sitta för att slippa kallduschar?

Logga in för att svara
#48593 Svar: hjälp, tight eller skittight? 16 år, 5 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

du skulle känna att dräkten sitter bekvämt på hela kroppen..inte löst men inte för tätt så att du tycker att det är svårt att röra dig eller andas osv..
jag har en excel 654 och den är mer flexible än mina kompisarnas dräkter..vad jag menar är att den stretchar betydligt mer i armarna och ben och är lättare att ta av..jag kan ta av min egen dräkt och de måste ha hjälp att dra över axlarna

Logga in för att svara
#48595 Svar: hjälp, tight eller skittight? 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

antagligen kommer de ta en par sessions innan du surfat in dräckten. tjockt gummi tänjer sig inte som en 3,2 el kanske en 4,3 och kan kännas stum i början.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!